#1 - - Elin:

Vilken fin bild! :)

#2 - - Klara Andersson:

så fin bild!

#3 - - Anita:

Himla fin bild :D

#4 - - MATILDA:

så fin bild :)

#5 - - Emmy Lam:

Tog det lugnt hela söndagen, vilade från... Ingenting. Skönt med lov ^^

sv;
Jaaaa verkligen, kände mig seg men efter träningen var jag mycket piggare än innan! Det gjorde så gott så :D

#6 - - VERONICA - fashion blog:

Gud så vacker bild! Sååå så fin. Kram!

#7 - - ebba:

så fin bild!
svar: tack så jättemycket :) tyckte bion var sisådär, slutade dåligt men det kommer ju en part 2!

#8 - - Ida Lindborg ♡:

så fint :) ser ut som ett hjärta där i mitten :)

Sv: Tack så mycket! åh haha det får du mer än gärna göra ;)

#9 - - Liborius:

sv. haha det snöade faktiskt här både igår och idag så det är lugnt;)

#10 - - Malin Thorell [ PINKPIERCING ]:

svar: Ja det hoppas jag med att jag gör :)

Vrf har du inte läst sista boken? :p

#11 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vackert!

#12 - - Clara:

Underbar vinterbild!

#13 - - Pauline:

fin bild :) jag ska ut på lite ärenden och sedan på middag :)

#14 - - Pauline:

fin bild :) jag ska ut på lite ärenden och sedan på middag :)

#15 - - Julia:

fin bild :)

#16 - - CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

sv; tack så mycket :)
jag är fortfarande sjuk, vilken fin bild!

#17 - - ida ❀ ᴘʜᴏᴛᴏ ᴀɴᴅ ʜᴏʀsᴇs ∞:

så härlig bild :D
sv; tack så mycket! ja de gjorde vi idag :)

#18 - - MADDISENJ.SE:

Vilken fin bild. Hur ska du fira in det nya året?