Veckans: Vardag

Så är novembers sista vecka över och första advent är här men vad har hänt under veckan? Tänkte visa några delar av min vecka och börjar med Elite hotells härliga julbelysning som lyser upp vid busshållplatsen.
 
 
Fick även se både frost och lite snö i veckan, helt underbart när träden blir vita!:)
 
 
Har äntligen lyckats få laktosfri mjölk till kaffet på jobbet! YES!!!
 
 
Bocken byggdes upp invigs idag!
 
 
Har hunnit med lite träning denna vecka också och känns som att jag snart kan komma in i gamla rutiner igen!
 
 
Black friday rea och tror varenda kotte var i butiken samtidigt som vi
 
 
Kunde inte välja mellan pepparkakor och choklad så fick blir dumles x-mas edition...påminner om när man var liten och åt pepparkaksdeg...riktigt gott faktist!:P
 
 
Fortsatt trevlig advent och passa på att fika ordentligt!:)
#1 - - Jossie:

Jättefina bilder!!

#2 - - MartinaOlsson:

sv; ellerhur!
härligt, samma här :)

#3 - - milina.blogg.se:

Så gott att dricka mjölk ur såna där!
- elr hur :)

#4 - - Anna Munkhammar:

Haaha, undrar när bocken brinner upp i år X-)

#5 - - Life of Johanna:

Härliga bilder

#6 - - Linda:

så fint,
bra tips.
jag vill ha någonting klassiskt i svart något som symbolerar mig som en stark kvinna

#7 - - Ida:

Svar: Sommaren är också bra! :)

#8 - - linah:

va fina bildeer:D

#9 - - Julia:

åh den där dumlesorten lät god :)

#10 - - Klara Andersson:

mm dumble!

#11 - - Anonym:

Låter som en härlig vecka! Kul att bocken är uppe hihi :D

sv;
Härligt att det uppskattades! :D

Svar: Hehe ja, vi får se hur länge den får vara uppe i år!:P
Kattis

#12 - - milina.blogg.se:

- Varför kommentera när du inte ens läser undrar jag. Inlägget handlar just om varför folk är elaka och mobbas.

Svar: Fast nu hade jag läst inlägget och tycker det var bra skrivet utifrån dina egna erfarenheter osv. Efter att jag läst så gjorde jag bara en reflektion över att det är olyckligt hur mycket vi människor skadar varandra, spelar ingen roll hur dåligt man själv mår så är det onödigt att såra andra.
Kattis

#13 - - Sara:

Låter som en perfekt helg :)

Svar: Den var rätt trevlig!:)
Kattis

#14 - - milina.blogg.se:

- hade du läst inlägget hade du inte kommenterat som du gjorde. det är skillnad på att läsa halva inlägget och hela inlägget. orkar man inte läsa så kan man bläddra ner till ett annat inlägg som inte är om ett viktigt inlägg. tycker bara det är så respektlöst, du var inte den enda :)

Svar: Har läst inlägget ännu en gång ifall jag missade något men står fast vid att jag tycker det är bra skrivet av dig med mycket tänkvärt och anser fortfarande att människor kan vara hemska mot varandra i onödan! Håller fullt med om att det är respektlöst att kommentera utan att läsa så förstår vad du menar och ber om ursäkt om min kommentar inte var tillräckligt tydlig! :)
Kattis

#15 - - Hanna - fotoblogg:

Va mysigt!

#16 - - Anna Munkhammar:

Klart man måste få hoppas att bocken brinner. Ingen riktig jul annars. Men den kan ju få stå ifred en stund i vart fall :-)