Spot the lizard

I närheten av hotellet fanns denna omgivning!
 
 
 
 
 
Hur mysigt som helst att sitta och mysa och titta ut på båtarna och vattnet.
 
  
 
Så under en av våra promenader dyker denna lilla krabat upp...behöver jag säga att det var svårt att få bild på hen? Tror hen var ute i första solen och mådde skitbra!:)
 
 
 
 
24 kommentarer publicerat i Italien
Taggar: Båt, Djur, Italien, Mestre, Natur, Promenad, Resa, Sol, Vatten, Venedig, Ödla
#1 - - starsinlife.blogg.se:

Såå härligt!!

Svar: :)
Kattis

#2 - - Ida Lindborg ♡:

vilka bra bilder!!

Sv: tack så mycket :)
hihi ja det var jättekul :)

Svar: Tack så mycket!:D
Kattis

#3 - - Elin:

Härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#4 - - ebba:

fina bilder!

svar: tack, tyvärr gjorde det inte det men bara kämpa på imorgon igen!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#5 - - sanna:

Åh vad fint!

Svar: :)
Kattis

#6 - - linah:

åhh så fint:)!

Svar: :)
Kattis

#7 - - bexollila :

Ja jag älskar kygo!

#8 - - Klara Andersson:

härliga bilder!

Svar: Tack tack!:)
Kattis

#9 - - louie:

Den första bilden på den lilla ödlan var ju rätt lustig, tog ett tag för mig att se den!

Svar: Hehe ja den är lite lurig!:)
Kattis

#10 - - sarah:

Aadet stämer

#11 - - fanny ahlm - hörselskadad:

hahah joooo det gjorde jag hahah1

#12 - - Cajsa Lindahl:

Ja hon är helt fantastisk! :)

#13 - - Amanda :

Magiskt!

#14 - - Amanda :

Magiskt!

Svar: :)
Kattis

#15 - - Madelene:

Jätte fina bilder ! :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#16 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

Mysiga bilder :)
Sv: hahh ja de är ju lite typiskt katter min älskar ju att sova i påsar så de he var inte någon överraskning men han tyckte nog se var roligare när jag öppnat dem.

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#17 - - Netti:

Att titta på båtar är riktigt mysigt :-D

Svar: Ja och lyssna på vattnet som kluckar mot sidan av alla båtar!:)
Kattis

#18 - - Boel:

Åh så mysiga bilder :')

Sv: Ja, men verkligen :D
Älskar Gunde haha, han sitter alltid på min högra axel när jag är påväg att ge upp ;P

Svar: Haha bra att Gunde får vara med hela vägen!:)
Kattis

#19 - - purposes.blogg.se:

Men så fint ^^ Sista bilden var bara läskig haha xD

Svar: Haha varför?
Kattis

#20 - - Siri |Diabitfit|:

Vatten och båtar är alltid mysigt :)

Svar: Ja visst är det!?:)
Kattis

#21 - - Malin Lindgren:

Ser väldigt fint ut :))

Svar: Det var rätt trevligt faktiskt! :)
Kattis

#22 - - Pauline:

vad fint :)

#23 - - Vanessa:

nej men vilken söt liten ödla :D

Svar: Ja visst var den!?:)
Kattis

#24 - - Anita:

Vilka fina bilder :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis