Valborgsväder

Så idag har det härliga valborgsvädret satt igång här...tunga moln har rullat in hela dagen och det har regnat lite smått. Den härliga vårvärmen är som bortblåst men det gör ju inte blommorna mindre vackra!:)
 
 
Min arbetsdag blev lagom lång idag och imorgon kommer jag jobba hemifrån vilket betyder liiiten sovmorgon!!! Yey!! Sen får vi se hur kvällen blir...beror nog lite på vädret om det blir ett besök till någon brasa eller inte. Hur ser era planer ut för Valborg?
30 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Blommor, Foto, Natur, Regn, Valborg, Vardag, Väder, Vår
#1 - - Life of Johanna:

skönt med jobba hemma och lite sovmorgon :) Vacker bild

Svar: Verkligen...kändes nästan som en förlängning av ledigheten när man inte behövde åka iväg till jobbet!:)
Kattis

#2 - - ebba:

vilken fin bild!

svar: tack så mycket :) ja precis, perfekt med lite bränna till ju!
kramis

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#3 - - Klara Andersson:

så fiin blomma!

Svar: Hihi tyckte jag också!:)
Kattis

#4 - - fanny ahlm - hörselskadad:

haha jaaa eller hur skit läskigt!

#5 - - Cajsa Lindahl:

ja lite tanken. :) tack fina du!

#6 - - S A N N A ♥:

så fin bild:)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#7 - - Ida Lindborg ♡:

usch då hoppas vädret blir bättre imon!
härlig bild :)

Sv: Tack så mycket :)

Svar: Blidde bättre väder men ändå kallt!:p tackar!:)
Kattis

#8 - - Aschmanda:

Va härligt med lite väder <3 !

Svar: Jajjemen!:)
Kattis

#9 - - bexollila :

Ja de ska bli skönt ochkomma iväg :D jasså? Hoppas på bra väder då!

#10 - - Julia Müller-Sandvik:

Jag vet inte hur man firar valborg, eller ens varför :O

Svar: Hehe jag tror man tittar på en brasa och lyssnar på sånger om att våren kommer??
Kattis

#11 - - Elin:

Vackert!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#12 - - Ida ♔ Foto:

fin bild :)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#13 - - Sara:

Vädret är så tråkigt i Halmstad med ! :( Skönt med sovmorgon :) Kram

Svar: Så skönt med en timme extra på morgonen!:) kram
Kattis

#14 - - Boel:

Mysigt med sovmorgon :) Hoppas du får en fin dag!

Sv: Jag älskar Valborg i Uppsala haha ^^
Inte så mycket alkoholkosumtionen kanske, mer att det är en sådan folkfest ^^

Svar: Ja en timme extra gör under på morgonen!:)
Kattis

#15 - - Pauline:

vad härligt med liiiten sovmorgon iaf :)

Svar: Ja 1 timme extra ger mycket på morgonen!:)
Kattis

#16 - - Anita:

Molnigt här också.. Hoppas dock att regnet håller sig borta.. ! Kram :D

Svar: Slapp du regnet igår då?:)
Kattis

#17 - - purposes.blogg.se:

Samma här! Men just nu tittade solen liiite fram. Alltså jag minns faktisk ingen valborg med bra väder hahahaha xD

Svar: Haha inte jag heller!:p
Kattis

#18 - - Siri |Diabitfit|:

Usch för regn! Valborg spenderas inne med glass och film för min del ;D

Svar: Låter som en alldeles utmärkt plan tycker jag!:)
Kattis

#19 - - linda:

jag kan hålla med :/ de har inte haft samma standard som de andra!

Svar: Nä och man undrar ju hur de sista kommer bli när Gunvald försvinner också!:/
Kattis

#20 - - MALIN:

Vilken vacker bild :) Ha en härlig valborg tjejen!

Svar: Tack snälla och detsamma till dig!:)
Kattis

#21 - - MALIN:

Här är det också gråa moln och lite tråkigt! Tänkte bara vara hemma dagen i ära, och umgås med min familj faktiskt :)

Svar: Blev lugnt här också eftersom vädret inte var bättre...men riktigt mysigt ändå!:) hoppas ni fick en fin valborg tillsammans!
Kattis

#22 - - Malin ♔:

Jättefin blomma! Här äre lite sol iaf, ha en bra valborg :)

Svar: Tackar! Hoppas solen höll i sig och du fick en bra firande!:)
Kattis

#23 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

ja man gör ju samma misstag varje gång eller jg i alla fall för jag tänker mer på andra än på ,mig själv. tokigt nog

#24 - - Johanna Marie.se:

Ja vädret är faktiskt rätt kasst, fast nu är de uppehåll iaf mjen blir säkert regn sen senare igen! Slutar om 30 min och tänkte röra mig till gymmet då, hoppas du får en fin helg :)

Svar: Hör blev det lite sol faktiskt men det blåste så kallt istället!:p hoppas du fick en bra kväll!:)
Kattis

#25 - - Vanessa andersson:

Härligt med sovmorgon :)

Svar: Väldigt!:)
Kattis

#26 - - linah:

här är de sool:D! hoppas du får en bra kväll även om du inte riktigt vet än va du ska göra,
själv har jag inga planer!
är mest orolig för alla ungdomar som ska festa idag haha, de brukar spåra ur just på valborg;/

Svar: Ja det är verkligen många som passar på att testa första fyllan på valborg!:/
Kattis

#27 - - sarah:

Aamen vi ska para vår hanne och se vad det blir

Svar: Okej!
Kattis

#28 - - Annelie:

riktigt tråkigt valborgsväder tyvärr :( men härligt att få vara lite ledig hur som helst :)

Svar: Verkligen!:)
Kattis

#29 - - Vanessa andersson:

riktgt vacker blomma :)

Svar: Tyckte jag också!:)
Kattis

#30 - - Johan:

Fin bild.

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis