Kreativ på fler än ett sätt

Att få vara kreativ är något som är viktigt för mig i alla aspekter i mitt liv, både när det gäller hobbys i privatlivet och på jobbet. Utan skapande i någon form så blir jag olycklig så under gårdagens utflykt såg jag till att vara det på fler än ett sätt.
 
 
Jag tog med mig både kameran och skissblocket ut i solen och bara njöt av lugnet.
 
 
Fota, skissa, skriva...ja, det finns mycket jag tycker om att göra. På vilket sätt tycker du om att vara kreativ?
 
 
Glöm förresten inte att vara med i tävlingen!!:)
 
28 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Foto, Helg, Natur, Promenad, Tävling, Utflykt, Vatten, Vinter
#1 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Men shit va duktig du är, grym tjejen! :)
Kram Hanna!

Svar: Tack snälla!:) Kram
Kattis

#2 - - Ida Lindborg ♡:

åh så härliga bilder!

Sv: förståår!
Japp nej det är många som inte gillar svenska filmer faktiskt men denna var väldigt bra :)
Min favorit är lätt Damon, och även Kai! Jag älskar även Bonnie :D

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#3 - - Amanda:

så fina bilder och fin skiss :D

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#4 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Jag känner likadant! Utan kreativitet så vet jag inte hur det skulle gått med mig alltså :o Jag älskar att skriva och pyssla och sy och sådant ^^

Svar: Härligt...skriva är verkligen rogivande tycker jag!:)
Kattis

#5 - - Aschmanda:

duktig du är på rita :d


sv: haha jaa så sant so mde sagt :D tack finis <3

Svar: Tackar snälla!:)
Kattis

#6 - - Linn Strömberg:

Önskar jag var mer kreativ!

Svar: Bara att var det!:)
Kattis

#7 - - Klara Andersson:

fin tecking!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#8 - - CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

Så duktig du är!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#9 - - Sara:

Så otroligt fint du ritar ! :)

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#10 - - Clin:

Vilka härliga bilder och så duktig du är på att rita =)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#11 - - N:

Fint!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#12 - - Boel:

Himla fina bilder!

Sv: Ja, men nu är det bättre :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#13 - - Sarah:

Vilka fina statyer :)

Svar: Ja dom är rätt fina!:)
Kattis

#14 - - Jenny Karlsson:

sv: ja det tror jag det blir också :)

Åh kul med tävling, måste kika in den :)

Svar: Det gör du helt rätt i tycker jag, gör en gissning!:)
Kattis

#15 - - ida foto. ♛:

så fint och mysigt!! :D

Svar: Tackar snälla!:D
Kattis

#16 - - Karin:

Vad duktig du är på att rita! :)

Sv: Eller hur? Ändå var det ingen som tittat på henne innan mig utan bara på hennes syskon :o

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#17 - - GoForFit:

Jag är precis likadan. Älskar allt som har med skapande och kreativitet att göra :)

sv: Låter riktigt mysigt! :)

Svar: Ja visst blir man lycklig av att skapa något!:)
Kattis

#18 - - sarah:

Aaa. Sälan man gör det

#19 - - Liborius:

jag måste också få utlopp för min kreativitet, annars blir det väldigt tråkigt^^

Svar: Ja eller hur!?:)
Kattis

#20 - - Elin karlsson:

Så fint du målar!! Trevlig helg :)

Svar: Tack snälla! Hoppas du haft en bra helg!:)
Kattis

#21 - - MATILDA:

Vad härligt att vara så kreativ :) Själv försöker man men lyckas sådär.. :p

Svar: Går säkert jättebra när du är kreativ också!:)
Kattis

#22 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Åh vad mysigt det låter:) Man blir på så mycket bättre humör när solen skiner:)

Svar: Ja finns inte mycket som ger så bra energi som lite solsken!:)
Kattis

#23 - - Johanna Marie:

Mycket fint, vad duktig du är! :)

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#24 - - sarah:

Hej allt bra :)

Svar: Hej hej! Allt bra här, hoppas det är bra med dig också!:)
Kattis

#25 - - Sara Navjord:

Fina bilder :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#26 - - Liborius:

hoppas du får en toppenhelg:D

Svar: Tackar! Hoppas din helg var toppen också!:)
Kattis

#27 - - ebba:

så fint!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#28 - - linah:

va duktig du är:D!

Svar: Tack snälla!:D
Kattis