Playtime in the snow

Båda mina katter är innekatter men framförallt lilltanten älskar att vara ute på balkongen så fort tillfälle ges...oavsett väder som kan ses på bilden nedan. Är det inte för gulligt med tasspår?:)
 
 
#1 - - Life of Johanna:

Tasspår är så sött :)

Svar: Älskar katternas tassar!:)
Kattis

#2 - - Victoria:

Sv: Dom är även väldigt fina utan piggar.

Mina katter gillar också att vara ute på balkongen.

Svar: Balkongen är perfekt för innekatter!:)
Kattis

#3 - - MATILDA:

så himla sött hihi :D

Svar: hehe tycker jag med!:)
Kattis

#4 - - CAICAIS.BLOGG.SE~:

åh så gulligt!

Svar: Visst är det!?:)
Kattis

#5 - - Sara:

Åh vilken söt bild :)

Svar: Tack...älskar dom små tassarna!:)
Kattis

#6 - - Ida Lindborg ♡:

åååh jag älskar kattens tass spår!! hihi så söt bild *.*

Sv: Haha jadu den kommer nog bli lite intressant i alla fall förhoppningsvis! ;)

#7 - - Aschmanda:

hehe va söta små spår :)


sv: Haha men eller hur :/ Faan vill ha sommar nu så man kan ut och fotta! Jaa det är ju vackert faktiskt med vatten :) Tack för idéen :)

Svar: Hihi jag det tyckte jag med, tassar är så söta!:)
Kattis

#8 - - Karin:

Sv: Ja det var lika underbart som det ser ut, om inte ännu bättre! Vad kul att du vill se dom, ska försöka skapa ett sånt inlägg imorgon då :)

Svar: Ser fram emot att se det inlägget!:)
Kattis

#9 - - HJJONSSON:

Fin bild!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#10 - - N:

Mysig bild :)

Svar: :) tyckte jag också!
Kattis

#11 - - milina.blogg.se:

haha :)

#12 - - Malin Thorell:

Jo det är väldigt gulligt med tasspår i snön :)

svar: Javisst är den sjukt bra! :D Tack du, va kul att du gör det, jag ser fram emot att få massa fina bilder på våran lilla Sushi imorgon :)

Svar: Ja eller hur!?:)
Kattis

#13 - - ebba:

så härlig bild!
svar; åh tack så mycket :)

Svar: Tackar...hon var rätt lycklig ute i snön!:)
Kattis

#14 - - AW - Fotograf:

Ja, jag ska egentligen inte klaga något. Har det faktiskt helt toppen :)

#15 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Joo, jag tkr det är sött med tasspår!:D

Vad bra att du har en balkong iaf, skulle vara surt för katten om balkongen inte fanns :p

Svar: Ja dom nästan bor där när det är fint väder ute!:)
Kattis

#16 - - sarah:

killen tyckte den vargod

#17 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

söt bild

Svar: Tackar!:)
Kattis