Bloggträff bloggträff

Ni har väl inte missat att härliga Johanna (Life of Johanna) har anordnat en bloggträff nu i Augusti? Själv har jag inte möjlighet att åka ner men hjälper gärna till att sprida hennes inbjudan då jag tror det kommer bli en rolig träff!:) Så klicka här eller på bilden för att läsa mer om träffen och se sedan till att anmäla er då det endast är 6 platser kvar att fylla!
 
blandat 073 (Custom)
 
Jag önskar er alla en supertrevlig bloggträff och hoppas att nästa tillfälle funkar bättre för egen del!
14 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Augusti, Bloggträff, Inbjudan, Life of Johanna
#1 - - Klara Andersson:

kul!

#2 - - Cajsa Lindahl:

hehe ok...jo men det är goda saker. lite för söta dock men okej. :P

#3 - - linah:

va kul:D de visste jag inte!

#4 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Men åh kul idé :)
Kram Hanna!

#5 - - Ida Lindborg ♡:

Vad härligt :)

Sv: Tack så mycket :)
hihi vad kul o höra :)

#6 - - Fru Boholm:

Roligt initiativ med en bloggträff :)

Trevlig helg till dig!

Svar: Tack så mycket! Hoppas du hade en fin helg också!:)
Kattis

#7 - - Siri |Diabitfit|:

Kul och vilken bra idé :D

#8 - - Julia Müller-Sandvik:

hoppas att det blir kul för de som åker :)

#9 - - Life of Johanna:

Tack för du bloggade om bloggträffen =)

Svar: Så lite så...hoppas det ger nåt!:)
Kattis

#10 - - Erica:

Bra tips! Skulle tyvärr bli lite långt för mig att åka.

#11 - - Jessy:

SV; Ja jag såg det med, men youtube låser en del inlägg för att kollas på från mobilen. Lite dumt men ja :(

#12 - - Liene Svärd:

Platserna kommer säkert fyllas :) om jag bodde närmare skulle jag gärna vara med.

#13 - - Sara:

Hade gärna åkt dit men är inte hemma den helgen :(

Svar: Inte jag heller!
Kattis

#14 - - Olivia:

Kul tips!

SV: Men gulledig, tack! Kommer fler bröllopsbilder inom kort. :)