Ett rikt djurliv

Så var det helg igen och det känns riktigt bra att vi kommit igång med träningen igen efter många månaders uppehåll och brist på motivation. Denna gång är det inte på så blodigt allvar och det ska inte ta över hela livet...vi ska träna för att ha kul och må bra helt enkelt!:)
 
Var förresten på bio i torsdags och såg Terminator Genisys och kan varmt rekommendera den som biofilm men se gärna till att ni rätt nyligen sett 1 & 2 för det blir mycket roligare då.
 
 
Bjuder på ytterligare några bilder från Lesvos och denna gång på våra grannar. Dessa filurer bodde väldigt nära vårt hotell och vi stötte ofta på dem när de var ute och solade. Lesvos har ett väldigt rikt djurliv och dessa ödlor är bara ett exempel på det som går att hitta!:)
 
 
 
Hoppas ni alla har en fin helg!:)
14 kommentarer publicerat i Grekland
Taggar: Aten, Djur, Film, Foto, Grekland, Lesvos, Natur, Petra, Terminator, Vatten, Ödla
#1 - - Louise Worm Due:

sv: kul att höra att du gillar det, ska absolut fortsätta göra sådana inlägg :)
tycker du jag ska göra såna inlägg med andra städer också? isåfall förslag på stad så ska jag se om jag varit där så kan jag göra likadana inlägg, med en annan stad :) kram

#2 - - Cajsa Lindahl:

ja, det är verkligen det värsta jag vet! Hatar att pröva byxor.. :/

#3 - - Boel:

Alltid skönt och roligt när träningen känns kul och inte som ett måste :)

#4 - - Emelie:

Så härligt med träningen!

Svar: Verkligen! :)
Kattis

#5 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Åh va fint :)
Kram Hanna!

#6 - - Jessy:

SV; Ja den var ju det :D

#7 - - Emma:

Kul att ni kommit igång med träni träningen igen, och för att man ska må bra! :)

Svar: Ja känns väldigt bra!:)
Kattis

#8 - - Netti:

Det ser helt underbart ut :D

#9 - - Ida Lindborg ♡:

Verkar jättebra bio :D

Sv: tack så mycket! :D

Svar: Ja har man sett dom gamla filmerna så kommer man gilla även denna!:)
Kattis

#10 - - Siri |Diabitfit|:

Grymt att du kommit igång med träningen :D

Svar: Ja det känns verkligen skönt att hitta tillbaka till något som tidigare var en väldigt stor del av ens liv!:)
Kattis

#11 - - Sarah:

De e alltid lika skönt me helg :)

Svar: Alltid!:D
Kattis

#12 - - Erica:

Jag vill verkligen se den filmen! Fast får se om det blir på bio eller senare, beror lite på om jag hittar nån som vill se den med mig. :3 :)

Svar: Hoppas du får med dig nån på bio för tror den är bättre att se där för första gången för effekternas skull!:)
Kattis

#13 - - Klara Andersson:

fina bilder

Svar: Tackar!:)
Kattis

#14 - - Olivia:

Vad handlar filmen om? Va mysigt, härliga bilder!

Svar: Terminator? Rekommenderar att du kollar på 1an så får du se! Det är action kan jag säga iaf.
Kattis