Lite avbrott i vardagen

Strax dags att sova och ladda om inför morgondagen som innebär planeringsdag med jobbet. Alltid skönt med ett avbrott i den dagliga rutinen och sen skadar det inte att dagen avslutas med middag och biljard, bowling och shuffle board! Så imorgon blir det fullt upp och dålig närvaro här för min del, hur ser det ut för er del?:)
 
 
Helgen närmar sig med stormsteg och med det sista chansen att delta i tävlingen!:)
 
 
25 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: AW, Blommor, Foto, Jobb, Mat, Middag, Natur, Vardag
#1 - - sarah:

Aaa nu åker för jag ska passa min bror där sen bor min failj där

#2 - - Netti:

Jag håller med om att det är skönt när man får göra något annat via jobbet :-D

#3 - - Siri |Diabitfit|:

Åh vad kul med bowling sen, det var länge sen jag körde det :D

Svar: Riktigt roligt...men var lite förvirrande då det var virtuell bowling!:P
Kattis

#4 - - Elin:

Vacker bild!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#5 - - Cajsa Lindahl:

ja men visst vettu! :D

#6 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som ett härligt avslut på dagen! :)

Svar: Jajjemensan!:)
Kattis

#7 - - Nathalie:

Härlig bild!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#8 - - Skogsraah ☾:

Skönt med ett avbrott :) Det uppskattas alltid!

#9 - - Ida Lindborg ♡:

vad härligt med planeringsdag ibland ändå :)

Sv: ja, gör det! funderar på att se om den också nu igen haha :D

Svar: Riktigt härligt med ett avbrott faktiskt!:)
Kattis

#10 - - Pauline:

lät som ett väldigt bra slut!

#11 - - purposes.blogg.se:

Jag älskar sådana avbrott, det ger en en paus, även om det inte är en riktig paus. Bara att gå ur mönster kan vara skönt.

Avslutningen lät bäst ^^

Svar: Blev ett riktigt bra avbrott i det vanliga jobbet!:)
Kattis

#12 - - Mia Forsberg:

Ja det var en riktigt bra restaurang! :) Ska absolut gå dit fler gånger, maten var fantastisk.

Åh så skoj med afterwork och planeringsdag! :) Det är så skönt att få ett avbrott från det vanliga jobbsysslorna. Jag hade ett mini-avbrott idag då jag hade utbildning 8-12. :)

Svar: Var riktigt skönt med ett avbrott från det vanliga jobbet!:)
Kattis

#13 - - LIENE:

sv: Kanske är det så :)
Hmm, saknade betygen lite när jag kom till Sverige, för jag är person som gillar sätta mål och checka av och ha överseende över mina framsteg, men klimatet var hårt och så blev man nedtryckt bara för sina dåliga betyg, speciellt för man visste att ett dåligt betyg kunde bero på att man varit sjuk eller mått dåligt bara.

Kul med massa spel!

Svar: Det var jättekul och jag vann i Shuffleboard...överlägset!:)
Kattis

#14 - - Life of Johanna:

Härligt med planeringsdag, dessutom en fredag :)

Ja massor med bra saker som händer nu :)

Svar: Så skönt att göra något annat än "bara" jobba!
Kattis

#15 - - Louise:

Tack snälla för dina fina ord <3

Svar: <3
Kattis

#16 - - Emma:

Så kul med bowling!! :)

Svar: Det är jättekul fast skumt för det är virituell bowling på det stället vi var på!:P
Kattis

#17 - - Alice:

Fin bild!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#18 - - sara:

Fin bild! :)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#19 - - Linnéa Thell Jansson:

Vilken fin bild!!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#20 - - Boel:

Mysigt det låter och vilken härlig bild :D

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#21 - - CAICAIS.BLOGG.SE~:

Fin bild!!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#22 - - Klara Andersson:

fina bild

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#23 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Hoppas du har haft en fin helg, som alltid har den gått alldeles för fort tycker jag. Redan söndag eftermiddag liksom.

Jag hade helt glömt att gissa, så gjorde det nu, hoppas det inte var för sent.

#24 - - Sara:

Verkligen skönt att få göra något annat :) Och lät som en perfekt kväll :) Igår var jag och min man ute och åt och firade vår bröllopsdag ( en vecka försent ) :) Kram

Svar: Bättre sent än aldrig brukar man ju säga, härligt att ni fick komma ut och mysa tillsammans!:)
Kattis

#25 - - Sarah:

De låter som ett riktigt bra avslut på dan :)

Svar: Det var det verkligen!:)
Kattis