Svarta moln och långa möten

Himlens färg skiftar just nu mellan grått och svart, stora droppar faller hårt lite då och då och temperaturen är ännu inte varm. Huvudet är tungt efter en lång dag med möten och irritation över folk som inte läser på om ett ämne innan dom slänger ur sig förolämpande åsikter.
 
Men så plötsligt tränger en solstråle igenom allt det svarta och hoppet om livet tänds åter. Riktigt så dyster dag har jag inte haft men nästan i alla fall delvis. Ska bli väldigt skönt att komma hem och slänga sig i soffan en stund nu känner jag. Någon som har något positivt att berätta om sin dag istället kanske?:)
 
 
Glöm inte att vara med i tävlingen....på söndag koras en vinnare så släng in en gissning vetja!:)
 
 
19 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Blommor, Foto, Jobb, Kväll, Natur, Regn, Tävling, Vardag
#1 - - Emma:

Hos oss har det varit väldigt blandat väder, både sol, måln och regn! :o

#2 - - Netti:

Att slänga sig på soffan är aldrig fel och det har jag också längtat efter idag :D

Svar: Vissa dagar är det verkligen något nödvändigt!:)
Kattis

#3 - - Mia Forsberg:

ja håller med, båda låter väldigt goda så ska absolut testa båda :) Men ser mest framemot kokos då jag älskar kokos annars, hihi. Ja jag använder också den naturella mest, men på helgerna brukar jag "lyxa" till det och äta de smaksatta - älskar verkligen nötchokladkvargen :D


Svar: Nötchokladkvargen är väldigt god...känns mer som att äta godis!:p
Kattis

#4 - - MALIN:

Svar: Adidas originals-skorna är mina favoriter! Bär dom varenda dag :) Tack så mycket! Blev så glad när jag fick höra det!

Svar: Förstår det!:)
Kattis

#5 - - Ida Lindborg ♡:

Så fin bild! :D fint skrivet!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#6 - - ɑ n n i k ɑ:

SV: tack så mycket :) Bilderna är tagna på Budapest Zoo :)

#7 - - Klara Andersson:

så fin blomma!

Svar: :)
Kattis

#8 - - Cajsa Lindahl:

Ja eller hur! det önskar jag med! Lite som man övningskör en bil innan man köper den!

Svar: Precis så borde det vara!:)
Kattis

#9 - - purposes.blogg.se:

Det där med folk som inte kan ngt om ett ämne, men ändå måste göra sig hörd .... åååååh, blir så less på sådana människor. Det brukar vara de dummaste som hörs mest -.-


Svar: Eller hur!? Dom verkar alltid ha ett behov av att komma till tals och det verkar inte spela någon roll vad det handlar om!
Kattis

#10 - - Skogsraah ☾:

Trist när dagen blir så! Skönt att det blev lite bättre senare :) Jag har inte haft så mycket till dag att snacka om... Men helt okej i alla fall!

#11 - - Elin:

Vilken himla fin bild!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#12 - - Siri |Diabitfit|:

Förstår precis det där när folk bara slänger ur sig vad som helst utan att egentligen veta nåt, sjukt irrierande :/

Svar: Ja eller hur, folk som egentligen bara vill höras och synas!:/
Kattis

#13 - - Angelica:

Åh, så vacker bild! Hoppas att morgondagen blir bättre för dig :)

Svar: Tack så mycket, idag var en bättre dag!:)
Kattis

#14 - - Sarah:

De e så tråkigt när de e dåligt väder :/

Svar: Jaaaa längtar tills det är sol en hel dag!
Kattis

#15 - - patriciac.blogg.se:

Tyvärr, det mesta går in negativitet här hemma nu:(

Svar: Vad tråkigt att höra...hoppas det dyker upp lite positivt snart för er del!:)
Kattis

#16 - - Pauline:

har är det regn regn regn, igår kväll sken det dock upp jättemycket!

Svar: Längtar tills solen skiner hela dagarna!:)
Kattis

#17 - - Louise:

så fiiin :)

Svar: Tack!:)
Kattis

#18 - - Sara:

Usch jobbigt med sådana dagar :( Hoppas det blir en bättre dag imorgon :) Själv har jag väl inget roligt att berätta förutom att jag har städat och det är ju inte så roligt :P haha

Svar: Idag blir nog en bättre dag!:)
Kattis

#19 - - Moa:

låter inte så kul, så fin blogg!
Fina bilder!

Svar: Tack så mycket!:) nä det var en lite halvjobbig dag.
Kattis