Resetips - Kefalonia - Taverna Retseto i Lassi

 Om du besöker Lassi på Kefalonia så måste du även besöka denna härliga restaurang som har en perfekt utsikt över solnedgången på kvällarna och väldigt trevlig personal.
 
 
Vi åt här två gånger och båda gångerna var vi väldigt nöjda med maten, första svängen valde jag Lamb kleftiko och sambo valde Traditional rabbit med ugnstekt potatis. Gaah bådas kött var perfekt kryddade och bara smälte i munnen.
 
 
Andra gången blev det en grekisk sallad att dela på till förrätt pch sedan valde jag Lamb racks och sambo Beef stafido. Återigen massa mumma!:D Så har ni möjligheten så får ni riktigt bra mat på denna mysiga taverna.
 
#1 - - MALIN:

Vad gott det ser ut! Äääälskar grekisk mat! Kram

Svar: Samma här!!😀 Kram
Kattis

#2 - - natalia:

Så himla mycket gott! :)

Sv: Tack så mycket för ditt tips! Jag ska absolut testa massage! Kram!

#3 - - Sussi:

Mmm så gott allt såg ut. Jag är rätt dålig på att knäppa kort på maten när jag varit utomlands vilket jag ångrar lite nu. Vissa rätter är verkligen en fröjd för ögat :)

#4 - - Christina:

Åh vad det såg gott ut :)

#5 - - Tilda Barkselius:

Åh så gott med grekisk sallad!

Svar: Verkligen!😀
Kattis

#6 - - Amanda:

Åh vad gott! :D

#7 - - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet:

Åh mums 😍. Äkta grekisk sallad är ju bara bäst.

Svar; tusen tack 💕

Svar: Eller hur? Skulle kunna äta det varje dag!☺
Kattis

#8 - - moamedalicia.blogg.se:

tack snälla för tips. gud så gott allting ser ut :O <3

#9 - - Anonym:

ser väldigt gott ut :)

#10 - - Misstossequeen:

Allt såg så gott ut :D

Svar: Ja det känns helt fantastiskt :D Tack!! :D Ja samma här haha det bästa är att man får rensat allt haha!

#11 - - N:

Ser gott ut!

#12 - - Julia Svensson:

Åh vad gott!!

#13 - - natalia:

Önskar dig en fin Onsdag <3

#14 - - Hanna:

hehe ja men visst blir man det :D
men din mat såg ju jätte god ut!

#15 - - mallan:

Åh men så gott allt såg ut :)

#16 - - Pauline Hurtig:

mums!

#17 - - Lillgarden:

Åh nu blev man ju hungrig!

Sv: Ja det var jättekul och kul för mig att äntligen få se han spela match! Jag har ju alltid varit hemma med den lilla så inte sett ngn match än!

Ja men var tog helgen vägen och nu är det redan onsdag!? Helt galet, snart är det jul ;)

Ha en fin dag!

#18 - - Johanna Utterberg:

Ser och låter underbart gott!! :)

#19 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det verkar ju uuunderbart <33

#20 - - Veiken:

Grekisk sallad i Grekland är faktiskt något utöver det vanliga! :)

Svar: Håller helt och fullt med!☺
Kattis

#21 - - Gabriella :

Åh såå gott!!

#22 - - Fanny:

åh bra m tips!

Svar: Vad roligt att du tycker det!☺
Kattis

#23 - - Anita:

Grekisk sallad är ju bara sååå gott!! :D

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#24 - - Ida Lindborg ♡:

gott!!

#25 - - JoJo:

vad allt ser gott ut :)

sv; ja min semester har faktiskt varit riktigt bra :) så är skönt att komma tillbaka till rutinerna igen och få jobba ihop lite cash. haha xD