Julmarknad i Sigtuna

Julmarknader, hur många besökte ni i år? För egen del blev det ett besök på Sigtuna julmarknad den fjärde advent i samband med att vi var ner och firade lite minijul med min familj. Jajjemen Märsta/Sigtuna är mina gamla hemtrakter. Samtidigt passade vi även på att lyxa till det med en hotellnatt på Radisson Blu Arlandia som gjort det julfint i entrén.
 
Sista dagen för marknaden och nog var den välbesökt alltid, men bristen på snö var lite tråkigt för det blev inte riktigt samma magi över marknaden nu.
 
Vi hittade mat av olika slag och massor av fina hantverk. Vi passade även på att gå in och värma oss lite i Sigtuna rådhus, platsen där mina föräldrar gifte sig för 32 år sedan nu i januari.
 
Och ståndet nedan fick två besök av mig så det var ett ypperligt ställe att köpa julklappar på både åt sig själv och till en supervän!:) Hade ni uppskattat en julklapp härifrån?
 
#1 - - Emma :

åh så mysigt!

#2 - - Linda:

Mysigt med julmarknad vi har inte varit på ngn iår..
Svar: Ja skönt behövs lite ledighet ibland! Åh men gud vad härligt verkligen!!! Ja nu är julen slut, mot nyår;)

#3 - - Linda:

åh, älskar sigtuna!

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser underbart ut :D Det blev dock ingen julmarkand för mig är jag rädd, men så kan det gå ibland.

#5 - - Veiken:

Jag har bara varit på Julmarknaden i Kiel och det räcker gott för mig!
Jag saknar inte snön heller - så tråkig är jag!
Nu tar vardagen vid och det är ganska skönt tycker jag!
Fina bilder....

#6 - - Alice Lindström:

åh vad mysiga bilder!

Svar:
Kattis

#7 - - Celine:

Så mysigt!

#8 - - Tuva Björnwall:

vad mysigt :D

#9 - - A M:

Fint!
sv: Tack detsamma! Åh vad roligt, klart du ska göra det! :D

#10 - - Znogge:

Men så trevligt!

#11 - - marianne cargus:

Vi brukar vara på julmarknad minst en gång men i år blev det ingen gång, tyvärr.

#12 - - marianne cargus:

Han har sina idéer men vill han ha tomatsallad varm överlåter jag åt honom att både äta och göra den själv;)

#13 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#14 - - Gabriella :

Såå mysigt, jag har besökt två stycken!!

#15 - - Alice Lindström:

Den fjärde och sista luckan i min adventskalender är nu avslutad. Kolla in om du är vinnaren här: http://alicelindstrom.se/2016/december/tack-2.html#comment
Hoppas du hade en fin julhelg!

#16 - - Ida Lindborg ♡:

Åh så mysigt!

#17 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Vad mysigt! :)

#18 - - elin:

Sv: Ja men visst är den fin! Tyckte också den var jätte fin därför jag köpte den :)

#19 - - JoJo:

åh så mysiga bilder! :) god fortsättning på dig tjejen!!

#20 - - Henrik Olsson:

Det är många år sen jag var på julmarknad! :/

#21 - - Erika:

Vad mysigt det såg ut :) Jag var endast på julmarknad på Liseberg, sedan var vi på en julskyltning också men den var inte så mycket att hänga i granen :P

#22 - - Jessica Högberg:

Ha ha, ser gott ut. Gott slut!

#23 - - Sara Ekman:

Mysigt med julmarknad :)

#24 - - Carro:

så mysigt! :D

#25 - - Sussi:

Men vilken mysig julmarknad :)

#26 - - Ellen Gräntz:

Men så mysigt det ser ut!

Svar: 😊
Kattis