Ja må jag leva....

Jajjemensan idag fyller man 8 år och det har varit bästa måndagen på länge...för att jag får fylla år på riktigt och vi är officiellt färdigflyttade och stortrivs i nya lägenheten...plus att jag får äta lite tårta! ;)
 
Lite cheescake med hallontopping och en vit chokladkaka.
 
Och vad önskar sig en 8-åring då? Precis som alla andra ungar så vill jag ju självklart ha resor eller pengar till resor, dock inte sagt att jag inte uppskattade pusslet för 6+ år jag fick!:P Tur det bara är ca 2 veckor kvar till årets första utlandsresa! :)
 
22 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Flytt, Födelsedag, Hav, Resa, Skottår, Tårta
#1 - - Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

grattis

Svar: Tackar!:)
Kattis

#2 - - freja, trelleborgs största blogg:

gott med cheesecake =)

Svar: Verkligen supergott!:)
Kattis

#3 - - jessy:

Grattis :D

Svar: Tackar!:)
Kattis

#4 - - Veiken:

Grattis i efterskott! Inte kan väl du åka på utlandsresa nu! En åttaåring ska vara i skolan! Hahaha!

Svar: Tackar!:) hahaha ja egentligen men resa är ju lite roligare än skola måste jag erkänna!;)
Kattis

#5 - - MATILDA:

såå gott! :D

Svar: :D
Kattis

#6 - - Erica:

Grattis i efterskott på 8-årsdagen! :D

Svar: Tack tack så mycket!:)
Kattis

#7 - - Cajsa Lindahl:

Ja men typ! Inte riktigt så men nästan.

#8 - - Tuva Björnwall:

grattis!!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#9 - - johanna:

Grattis!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#10 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad sugen jag blev på tårta nu, haha!

Svar: Haha jag är mer ofta sugen på tårta än inte! :P
Kattis

#11 - - Isabella Huynh:

vad gott! och grattis i efterskott!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#12 - - Angelica:

ÅÅÅh vad gott!

#13 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Grattis :D

Svar: Tackar!:D
Kattis

#14 - - Lis Mari:

Jag fattar inte... hur fyller du 8? :O Gratulerar oavsett :P

Svar: Tackar!:)
Kattis

#15 - - Ida Lindborg ♡:

grattis grattis och vad gott och mys :D

Svar: Tackar så mycket!:D
Kattis

#16 - - linah:

gratti;D!

Svar: Tackar tackar!:D
Kattis

#17 - - Alice Lindström:

grattis i efterskott!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#18 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Haha grattis ;) skönt att kunna vara 8 år fastän man är vuxen

Svar: Tackar! Ja känns rätt bra att inte bli äldre i samma takt som kompisarna!;)
Kattis

#19 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Grattis! Gott det ser ut :).

Svar: Man tackar!:)
Kattis

#20 - - Linnea Aurora:

Alltså cheesecake med hallontopping <33333

Svar: Eller hur!?? :D
Kattis

#21 - - Annie:

Den där såg god ut ;)

Grattis! :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#22 - - Sarah:

Grattis i efterskott :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis