Livet som...

...tonårsförälder kan inte vara lätt. Denna vecka har jag haft mina härliga kusiner på besök och vi har haft det jättebra och gjort en massa skoj men kan säga att det blir inte mycket egentid över!:P
 
Som flera av er påpekade när jag tidigare frågade om lite tips på saker att göra så är det ofta de enklare sakerna som är bäst. Vi har varit på bio, lagat god mat, visat upp lite natur häromkring, varit ute och ätit på restaurang, fiskat och så klart shoppat. Igår hade vi en del regn så då kom vårt PS3 till bra användning!:)
 
 
Runt Mackmyra fick de se gamla destilleriet, hästar och massa konstverk (!?) i parken.
 
 
Picknick någon?
 
 
Man undrar hur lång tid det tagit att sticka och virka allt detta...
 
 
Eftersom båda fyllt år rätt nyligen så tänkte vi ge dom en liten annorlunda middagsupplevelse så vi tog dem till Church street saloon och nog blev de mätta allt.
 
 
BBQ ribs och burgare.
 
 
Club Sandwich och grillat kycklingbröst och så avslutade vi såklart med att personalen kom ut med en födelsedagsdessert och hela stället sa grattis och klappade händer!
 
 
Nu ska jag återgå till busfröna men kom ihåg att idag är sista dagen ni har chansen att vara med i tävlingen för imorgon koras vinnaren! Så släng in en gissning HÄR
#1 - - Days by Johanna:

Åh så härligt ni haft det!

#2 - - Linnea Aurora:

Vad bra att allt blev bra, ser ut som att ni hade det jättetrevligt! :))

Svar: Det varr ett lyckat besök!:)
Kattis

#3 - - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet:

Låter som en mysig helg :)
Svar; visst är den? Otroligt skön på också :)

#4 - - natalia:

Härligt!

#5 - - Julia:

Åh vad gott!!

Svar: Mycket gott!:)
Kattis

#6 - - Misstossequeen:

Kul med besök :)

Svar: Tack snälla :D

#7 - - Julia:

Vilken trevlig dag ni verkar ha haft! :) Fina bilder

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#8 - - Bambi:

Såna här dagar kan man sakna med att vara i tonåren :P Små äventyr som i slutändan betydde allt för en.

Svar: Håller fullt med!:)
Kattis

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter som att ni haft ett par riktigt bra dagar! :)

Svar: Det hade vi!:)
Kattis

#10 - - Polly Svensson:

Antar att jag har missat vad man kan gissa på hahaha. Ja men så är det alltid, men dem mest enkla sakerna kan också vara dem roligaste =). Allt såg härligt ut på bilderna. Kram

#11 - - Tilda Barkselius:

Låter som ni gjort massa kul :)

Svar: Jo det vart en hel del skoj!:)
Kattis

#12 - - Pauline Hurtig:

vad roligt!

Svar: :)
Kattis

#13 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

nice

#14 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

sv: Yes, mat är awesome ;) ;)

Åh, Mackmyra har min favoritwhisky ^^

#15 - - N:

Vilka härliga bilder du bjuder på!

Svar: Man tackar!:)
Kattis

#16 - - moamedalicia.blogg.se:

det där var inga små portioner ja förstår att ni blev mätta :D ser ju dock väldigt gott ut.

#17 - - Christina:

Åh så mysigt det såg ut att vara och lät :) kan tänka mig att tonåringar kräver en del tid :)

Svar: Ny respekt för tonårsföräldrar kan jag säga att jag fått!:)
Kattis

#18 - - Sandra:

Vad gör lite regn när ni kan spela tv-spel?! Älskar att spela tv-spel! Vilka fina virkade konstverk!

Svar: Jamen eller hur...tv-spel är ju riktigt skoj!:)
Kattis

#19 - - Fanny:

men ååå så mysigt! desserten såg ju inte fel ut

Svar: Den var gooood!:D
Kattis

#20 - - Johan:

ÅH, picknick är grymt underskattat! Det gör man alldeles för sällan, för det är ju faktiskt mysigt :)

SV: Jamen ellerhur! När man ser det svart på vitt sådär så ser man verkligen att det har hänt en hel del under de här åren och det är kul tycker jag! :)

Ja det var det också kan jag lova, men sådan tur var så var vi inte särskilt mycket på hotellet mer än när vi sov och även om det inte var jättefräscht så gick det ändå att sova där. det lät högst tveksamt i ert fall :P
Då ska jag hålla Samos bay i minnet för framtiden, lovar! :)

Det tycker jag absolut, det är värt varenda krona, jag lovar! :)

#21 - - Johanna Utterberg:

Låter som om ni har haft det härligt och fina bilder! :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#22 - - Anita:

Mysigt :D

#23 - - Ellen Gräntz:

Vilken dessert!

Svar: Försvinnande god!:)
Kattis

#24 - - Sarah:

Va mysigt o gå ut o äta :)

#25 - - ZTINAS:

Så mysiga bilder!!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis