Vackra Sverige

Är det bara jag som ibland glömmer bort hur vackert det kan vara här hemma i Sverige? Förra helgen var jag ute och njöt av lite sol och fågelkvitter med kameran och tror att jag fångade lite av det vackra.!:)
 
 
 
 
 
  
 Är det inte lite trollskog över detta?
 
 
  
#1 - - MALIN:

Sverige är så himla vackert! Så glad att jag bor här :) Kram

Svar: Ja visst är det!? :) Kram
Kattis

#2 - - jessy:

Ja, man glömmer lätt bort det ibland! Men Sverige är ju riktigt vackert!

#3 - - Days by Johanna:

Så vackert, man glömmer ibland bort och turista i sitt eget land!

Ja vi skall åka till solhaga imorgon och prata med dem vad de tror om pilen och vad de säger om andra träd

#4 - - Johanna Utterberg:

Sverige är verkligen vackert, speciellt på sommaren! :)

#5 - - ISA:

håller verkligen med, man borde bli såå mycket bättre på att ta vara på allt fint här hemma .)

Svar: Verkligen!:)
Kattis

#6 - - CamillaEsi:

fina bilder :D

Svar: Tack så mycket!:D
Kattis

#7 - - Ida Lindborg ♡:

Så fint :)

#8 - - natalia:

Vackert!!

#9 - - Anita:

Underbara bilder :D

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#10 - - Gabriella :

Såå fina bilder!!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#11 - - Sussi:

Sverige är verkligen superfint. Allra helst nu när massvis med blommor står i blom. Vår trädgård är fulla av diverse blommor och färger :)

#12 - - Mallan:

Men åh vilka fina bilder! :) Så vackert.

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#13 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Du är inte ensam! Jag älskar att vara i Sverige, ibland när jag går runt här tänker jag vilket fantastiskt land jag är född i med den natur och djurliv vi har. Det är spännande men så bortglömt av oss svenskar ibland :)

#14 - - Lillgarden:

Sverige är ett underbart land med så mycket att upptäcka och se!
Det man hoppas på att få se lite nu med barnen. Har en dröm om att få visa dom Sverige och att man sen som äldre ska få se lite av världen!

SV: ja jag hoppas på en fin sommar och att ta dagen som den kommer och inte känna ngn stress eller panik över saker och ting :)

ha en fin dag!

#15 - - Days by Johanna:

Hejsan!
Du har blivit nominerad till årets mindre blogg 2016. Den 16juni kl 12.00 startar omröstningen på http://daysbyjohanna.blogspot.se.
För att underlätta kommer din länk följas av en siffra. Skriv med den siffran när du ber dina läsare rösta så hittar de dig lättare bland alla som är nominerade.
Man kommer kunna rösta 1 gång per dag!
Jag önskar dig stor lycka till i tävlingen!

#16 - - FREEDOMtravel:

Härliga sommarbilder!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#17 - - sara:

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#18 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

eftersom jag inte reser, i huvudsak i alla fall, så vet jag mycket om hur vackert Umeå och Jokkmokk är i alla fall :D Mina semesterorter. Två dagar kvar nu. IIIH!

#19 - - Veiken:

Vi är många som njuter av ett av världens vackraste länder när sommaren är som bäst! Helt enkelt ljuvligt, vilket dina bilder visar! :)

#20 - - Misstossequeen:

Wow vilka bilder :D

Svar: Tack så mycket!:D
Kattis

#21 - - JoJo:

jättefina bilder. sverige kan verkligen vara vackert :)

sv; nej jag är ingen farlig förare då jag inte ens egentligen behöver ha glasögon när jag kör enligt optikern. det är bara en rekommendation från deras sida att jag har glasögon när jag kör i mörker så ;)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#22 - - Pauline Hurtig:

oj så fint!

Svar: Verkligen!:)
Kattis

#23 - - Sarah:

Fina bilder på blommorna :)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis