På resande fot

Självklart var det rätta svaret i tävlingen Rom, precis som de flesta av er gissade också.  Vem av er som vinner kommer jag att dra när jag är på hemmaplan igen så ni får hålla er till tåls ett tag till. Under tiden får ni jättegärna hänga med på instagram där jag heter Stellaefoto så får ni se bitar av min resa medan den pågår. Känns lite enklare att uppdatera där än här när man är ute och flänger!:)
 
Nyrenoverade Fontana di Trevi igår kväll
26 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Fontana di Trevi, Italien, Rom, Tävling, Vatten
#1 - - Veronica Wallgren:

Rom har jag länge velat åka till :)

Svar: Go go go!!:)
Kattis

#2 - - Linda:

Åh skall bli himla kul att följa då jag åker dit för första gången i maj!Skall följa dig på insta!
Jag hade blivit så glad ifall du röstade på min blogg här http://bloggar.besökstoppen.se/


Svar: Jag blir så jävla arg, att gång på gång så ser jag föräldrar som fullkomligt struntar i detta och sitter med sina mobiler!!! Detta skall vara en självklarhet!

#3 - - Cajsa Lindahl:

Hehe, i see.. ;-D

#4 - - Tuva Björnwall:

spännande!! :)

#5 - - Linn Strömberg:

ha en grym resa :D

Svar: Tack! Det hade jag också!:)
Kattis

#6 - - jessy:

Gud va kul :D

#7 - - Annie:

Underbar bild :)

Ha en fin resa ;)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#8 - - Days by Johanna:

Läcker bild.

du ahr inte missat något av mellon på det stora hela var det mest kasst :)

#9 - - Linnea Aurora:

Åh, fin bild! Vill verkligen åka till Rom, har aldrig varit där!

Svar: Tackar! En stad som är väl värt ett besök!:)
Kattis

#10 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Fontana di trevi är så vacker!

Svar: Verkligen!:)
Kattis

#11 - - Sarah:

kan för stå det =)

#12 - - Linda:

ja men eller hur:D

#13 - - juliette:

vilket fint foto!

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#14 - - Ida Lindborg ♡:

åh men vad roligt! verkar vara fint där :

Svar: Jättefint är det!:)
Kattis

#15 - - linah:

åh så fint!

#16 - - Elsa:

Så himla fin bild! :)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#17 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Härligt med semester :D

Svar: Verkligen!:)
Kattis

#18 - - Veiken:

Tänk när jag såg Fontana dibTrevi blev jag så förvånad. Denna vackra fontän inklämd mitt iningenstans. Otroligt vacker bild!

Svar: Frågan är vad som kom först....fontänen eller alla hus runt om!?:P Tack så mycket:)
Kattis

#19 - - Boel:

Underbart vackert foto!

Svar: Tack va snällt!:)
Kattis

#20 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Fin bild :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#21 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Wow att jag gissade rätt det kunde jag aldrig tro :D. Spännande att läsa om din resa när du kommer tillbaka :).

Svar: Jamen visst, klockren gissning!:) kommer komma en massa bilder och info från resan närmsta tiden!
Kattis

#22 - - Lis Mari:

I egenskap av bildlärare skulle jag behöva åka till Rom >.<

#23 - - Sarah:

Hoppas du har en jättebra resa :)

Svar: Tack det hade jag!:)
Kattis

#24 - - N:

Älskar Rom!

Svar: Härlig stad!:)
Kattis

#25 - - Isabella Huynh:

vad roligt!

Svar: :)
Kattis

#26 - - Tilda:

Härlig bild! :)