Efterlyser: Gästbloggare

Fick en idé som jag tänkte kolla lite intresse för. Som ni förstått så älskar jag att resa och önskar att jag kunde göra det för jämnan...men tyvärr tillåter ju varken jobbet eller ekonomin just nu att vara ute och resa hela tiden. Därför är det ju svårt att besöka alla platser man vill inom en snart framtid så tänkte höra lite om DU ska ut och resa något i sommar? Gillar du att fota din resa och sedan berätta om den i text och bild? Jättebra! Vad sägs som att göra ett gästinlägg här då efter din resa och dela med dig av dina tips till mina läsare?
 
 
Om det låter intressant så får du gärna höra av dig till mig på [email protected] och berätta vart du ska åka och när. Och har du en egen blogg så länkar jag självklart till den i inlägget.
22 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Blommor, Foto, Gästbloggare, Resa, Semester, Sommar
#1 - - jessy:

Vilken rolig ide! Tyvärr så ska jag ingenstans i sommar, blir jobb för mig!

#2 - - Tilda Barkselius:

Låter som en jätterolig idé, jag kan tänka mig att vara med. Både med resor jag redan gjort och med resor jag ska göra :)

#3 - - MALIN:

Vilken rolig grej! Jag ska fundera på ett inlägg och se om jag får ihop något. Det hade varit kul! Kram

#4 - - Annie:

Låter som en kul ide ;)Tror tyvärr inte att det blir nån resa för mig i sommar, så får nog hoppa över. Kul annars med gästbloggande :)

Sv: Tack så mycket! Ska göra mitt bästa :)

Ha en fin lördag!

Kram

#5 - - CAICAIS.BLOGG.SE~:

Så intressant!

#6 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Så kul med gästbloggare, hoppas att det är många resande som anmäler intresse :D :D

sv: Ja gud ja, såååå bra. Vilka är dina andra favoritfilmer?

#7 - - natalia:

Jag ska till Grekland om 20 dagar :D

#8 - - Days by Johanna:

Härligt ide, tror dock inte det blir någon resa för oss i sommar, kanske inom Sverige :)

Hoppas du hunnit lyssna på kentskivan nu :)

#9 - - Cajsa Lindahl:

hehe ja kanske det! :D Jag fick veta när jag började på musikhandledarlinjen att två av mina tidigare lärare varit musikhandledare och jag visste ingenting. Så man har troligen stött på minst en utan att man vet det. ;-D hehehe

#10 - - Veiken:

Jag ska visserligen ut och resa i sommar, men jag har ju en egen blogg;) Du får säkert några som vill vara gästbloggare hos dig! :)

#11 - - Zaisha <3:

åhh skulle så gärna vilja men just i år kommer vi jobba under sommaren och åka under vintern. btw jättefin bild .)

#12 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

För mig blir de Norrland och västkusten :)

#13 - - Sussi:

Vi blir hemma hela sommaren. Vi har alldeles för mycket renovering att göra för att kunna åka iväg någonstans..

#14 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Vilken spännande ide :). Hoppas någon nappar :).

#15 - - Sara:

Jag ska ut på långresa i höst i sex veckor :)

#16 - - Emelie:

Vilken fin blogg du har och rolig idé med gästbloggare :)

#17 - - Gabriella:

Vill verkligen resa i sommar, men får se hur det blir!! Kram

#18 - - Linda:

Roligt! Jag kan vara kanske? Helsingfors/Rom/Palma?
Svar: Åh vi har haft en toppenhelg i Helsingfors och har verkligen fått en helt annan bild av Finland som man inte tror är ngt att ha...MEN vad fint Helsinki var! Inlägg kommer såklart!

#19 - - Sarah:

Hade vart skönt o ha massa semester o hinna hitta på mer saker :) Men du verkar ju resa jättemkt :)

#20 - - Ida Lindborg ♡:

Så fin!

#21 - - trisiaa:

Jag har precis varit ute och rest i 6 veckor :D Franska rivieran och spanien :)

#22 - - Sussi - Livet i söder! :

Ska till Cypern i augusti! :-)