Resetips - Parga - Flavors snack bar

Alltid denna jakt efter bästa hamburgaren oavsett vart vi är i världen...jag älskar verkligen att äta hamburgare och eftersom vi vid det här laget visste att vi inte skulle få äta någon mer burgare på TRAP (se tidigare inlägg här) så kändes det inte mer än rätt att ge någon annan en chans att imponera på oss också. Vi valde Flavors snack bar som nästa test och deras egen Flavorburger.
 
 God burgare fast jag hade klarat mig utan senapen på utsidan för det blev lite kladdigt men inget fel på smaken och stripsen var grymt gott kryddade. Slog den TRAPburgarna? Nej men gav oss ändå en mycket god och trevlig lunch denna dag!:)
#1 - - Znogge:

Det är verkligen skillnad på burgare och burgare! I Stockholm åt vi på Barrels och Vigårda. Båda hade bra burgare men jag föredrog nog Barrels....

Ha en bra lördag!

Svar: Kan vara jättestor skillnad så det gäller att man testar alla!😉
Kattis

#2 - - Julia Jansson :

Men så gott!

Svar:
Kattis

#3 - - Veiken:

Gott att ni blev nöjda. Tyvärr är det sällan jag äter hamburgare på restaurang, för det kan vara riktigt gott!
Svar: Man kan beställa vilken storlek man vill ha på Pokémonmössorna! :)

#4 - - Tuva Björnwall:

åh vad gott!!

#5 - - Julia svensson:

Åh vad gott!!

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#6 - - jessy:

Mums va gott :D

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#7 - - NICOLE:

Jo det har verkligen blivit en hamburgar-hets i världen ;D Men det kan ju vara hur gott som helst :)

Svar: Det är ju så gott med burgare!!😀
Kattis

#8 - - Carolina Thoor:

Helt rätt. Bara för ett ställe stängde, ska ni ge andra hamburgarställen en chans! ;)

Sv; tack ska du ha! Ja, det var riktigt häftigt att få se den här graffiti målningen :)

#9 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser i alla fall duuuunderhärligt ut :D :D Och tack för komplimangen om håret, det är såååå skönt, men fortfarande långt nog att kunna sätta upp det med snodd :D

#10 - - Natalia:

Åh så gott :D

Svar:
Kattis

#11 - - Emilie:

Blev så hungrig när jag såg detta!! Men tyvärr är man vegetarian :(

Svar: Det fanns halloumiburgare att välja också, om du äter ost?☺
Kattis

#12 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Senap på brödet var något nytt 🙈. Nog inget jag själv hade valt att ha.

Svar: Hehe nä det kändes lite underligt och så blev man ju tvungen att använda bestick för att inte bli allt för kladdig om händerna!
Kattis

#13 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Den ser god ut i alla fall :). Fast mat ser ju oftast godare ut utomlands med ;)

#14 - - Amanda:

Den där skulle inte sitta fel just nu!

Svar: ☺ riktigt god var den!
Kattis

#15 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Ser riktigt gott ut! Måste också typ testa hamburgare när jag är utomlands;D

Svar: 😀 går ju inte att låta bli!
Kattis

#16 - - Sussi:

Nu kanske inte jag äter så mycket hamburgare utomlands men när jag bor på hotell i Sverige så brukar jag alltid prova varje hotells hamburgertallrik.

Svar: Haha det gör jag också!😋
Kattis

#17 - - Sofie:

Ser väldigt gott ut, kul att pröva på olika ställen och jämföra😉

Svar: Verkligen!😊
Kattis

#18 - - Anonym:

så mysigt :D

Svar:
Kattis

#19 - - Gabriella :

Den ser riktigt god ut, men skulle också klarat mig utan senapen!!

Svar: Eller hur!☺
Kattis

#20 - - linda:

Nu blev jag sugen!

Svar:
Kattis