Resetips - Parga - Valtos beach

Högsäsong i Parga? Lite trångt på stranden mitt i stan? Lugn, ta med dig dina saker och promenera uppför berget och sedan nerför igen så kommer du till denna större strand på andra sidan.
 
 
På denna sida finns ett par hotell och några restauranger och det går självklart även att åka bil hit om man inte har möjlighet att promenera. På denna sida finns även möjligheten att utöva lite vattensport om man så önskar.
 
Med dessa bilder önskar jag er alla en toppen söndag!:)
 
 
#1 - - FREEDOMtravel:

Vilken fin strand! :)

Svar: Jättefin!☺
Kattis

#2 - - Julia Svensson:

Åh så bra tips!!

Svar: 😀
Kattis

#3 - - jessy:

Den där bilden på stranden får en ju verkligen att drömma sig bort mitt i snökaoset!

Svar: Tänkte att det kunde behövas!☺
Kattis

#4 - - Julia Johansson:

Fint! :)

#5 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Så härligt! :)
Svar; fy för storm! Hoppas det lugnar ner sig så ni kan hitta på något skoj :)

#6 - - Anita:

Har liknande bilder från när jag var där :D

Svar: Kan tänka mig det!😀
Kattis

#7 - - Znogge:

Där hade det inte varit dumt att befinna sig just nu! November är ingen rolig månad vädermässigt...

Ha en bra söndag!

#8 - - Linda:

Åååå nu när snön är här vill man bara iväg!
Svar:Jag har en tanke kring de ämnen jag vill diskutera, likaså har ett tema. Men om jag får en podvän så får vi diskutera fram våra punkter såklart!
Jaaaa så hette den ju! Visste att det var en blomma vi kunde köpa som inneväxt här;)
Ja så himla tråkigt och hoppas verkligen jag stöter på henne på ngt evenemang framöver!

#9 - - Fanny:

oh bra tips :D Du har verkligen njutit av landet <3

Svar: Tackar! Försöker upptäcka så mycket som möjligt när jag är ute och reser!☺
Kattis

#10 - - Days by Johanna:

Så vackert! =)

Svar:
Kattis

#11 - - Frida:

Åh du tar så himla fina bilder! Kram

Svar: Tack snälla du!😊 Kram
Kattis

#12 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh, så ser man ut här och all snö. Vill till värmen :)

Svar: Jaaa jag veeet...samma här!☺
Kattis

#13 - - Henrik Olsson:

Jag vill så gärna åka till värmen just nu!! :)

Riktigt fina bilder!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#14 - - Veiken:

Härligt. Bilder som behövs när november visar sig från sin sämsta sida!

Svar: Tänkte så!☺
Kattis

#15 - - Sandra:

Vilket bra tips! Underbara bilder också! Ha en bra söndag :D

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#16 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Gud så snällt och mysigt, det med din pappa! Min pappa åker till någon kanarieö just på fars dag, så jag ska bara... du vet... vara avundsjuk på honom!

#17 - - Tuva Björnwall:

vill bara utomlands när jag ser dina bilder :D

Svar: Hihi kan bli så!😋
Kattis

#18 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Fina bilder! Älskar stränder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#19 - - Heléna:

Underbara bilder!!! Önskar dig en riktigt härlig söndag också :D Kram <3

#20 - - NICOLE:

Det är så härligt att bekanta sig med stället och ta en lite längre promenad "bortåt" så man kommer ifrån mycket människor till de där godbitarna ;)

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#21 - - My:

Så fint!

Svar:
Kattis

#22 - - Boel:

Super fina bilder!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#23 - - Carro:

underbara Grekland!!

Svar: 😊
Kattis

#24 - - Emilie:

härliga bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#25 - - Linnea Aurora:

Alltså ÅH, så fint!!

Svar: 😀
Kattis

#26 - - linda:

Vackra bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#27 - - JoJo:

så vackra bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#28 - - Ida - foto & häst:

Men så vackra bilder :)

Svar: Tack!😀
Kattis