Och vinnaren är...

(trumvirvel)
 
För att du ska få din vinst så behöver du nu skicka fullständigt namn och adress till mig på [email protected] så skickar jag din personliga souvenir till dig när jag är tillbaka från Parga.:)
 
Det rätta svaret i tävlingen var så klart Panagia som ligger på simavstånd från Parga, ön är döpt efter Jungfru Maria (som kallas Panagia inom den kristna orthodoxa tron) och bjuder på en utmärkt utsikt över hela Parga.
 
Nu var det inte bara Sandra som svarade rätt utan ni var ett par till som också gissade rätt och förtjänar en länkning:
 
STORT GRATTIS till Sandra och bra jobbat till er andra som också gissade rätt, nu är det dags för mig att bege mig ut på ännu ett äventyr. Här på bloggen kommer ett par tidsinställda inlägg under närmsta veckan så fortsätt kika in, men häng även gärna med på instagram där det kommer dyka upp bilder under resan: @stellaefoto
 
#1 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Grattis till vinnaren 🌸.
Svar; Ja verkligen, men så skönt att få röra sig i vattnet! Blir träning för oss föräldrar med 🙈

#2 - - Sussi:

Attans.. så fel jag hade..
Grattis till vinnaren.

#3 - - sandra.:

Men åååh så himla roligt att jag vann =) glad jag blir!!
Tack så himla mycket =) jag mejlar dig under dagen TACK igen <3

#4 - - WWW.nouw.se/jasmineivanoff:

Grattis till henne 😀

#5 - - Days by Johanna:

ooops, jag gissa lite fel jag. Jaja man kan inte alltid ha rätt!

Ja det är synd du inte bor närmre, hade varit kul och ses!

#6 - - Miss Tosse Queen :

Grattis 😊

Svar: Ja en mysig morgon var det 😊 ja jätte skönt, man blir ju lite orolig medtanke på att han rest just nu dit och läget är som det är där nere.. han hälsar på sin släkt och sin lillasyster 😊
Åh vad mysigt! Njut! 😍

#7 - - jessy:

Grattis till henne :D

#8 - - MALIN:

Grattis till henne! Kul med en tävling :) Kram

#9 - - Fanny:

jahha åå där ser man! ;)

#10 - - Tilda Barkselius:

Massor av grattis till henne och ha så roligt i Grekland!

Svar: Tack så mycket det ska jag!☺
Kattis

#11 - - natalia:

Grattis till henne :D

#12 - - Julia Svensson:

Åh så fina bilder!!

#13 - - Beatrice:

Åh, så kul för henne!

#14 - - Veiken:

Grattis till vinnarna! Jättefin bild!
Svar: Vi åker "hem" i slutet av november, men har en annan grej vi ska göra först! :)

Svar: Spännande...vad kan det vara för nåt tro!?
Kattis

#15 - - Josefine:

Men wow :D

#16 - - Angelix:

Så kul med tävlingar!!

#17 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Grattis till vinnaren! :)

#18 - - Linda:

Åh grattis till Sandra :)

#19 - - Jessica Högberg:

Grattis till dom!

#20 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Congratz :D

sv: Ja, det blir en vecka i Canazei, Italien :D

#21 - - Linda:

Men gud, inte alls det jag trodde,haha...nää tummen ner för google*S*
Svar: Jamen gud inte lätt att hålla ordning på alla dagarna som hittas på,hehe..Jamen eller hur och fler städer lär det bli framöver. Älskar att åka på weekend resor! Dubai stpr högt på min önskelista!

#22 - - Johanna Utterberg:

Grattis till henne!! :)

#23 - - JoJo:

grattis till vinnarna :)

sv; åh härligt att du också har haft lite vardagslyx i veckan :) kul att du åker till grekland imorgon. är inte alls avis på dig ;) haha!

Svar: Hehe förstår det!😉
Kattis

#24 - - Olivia:

Åh ha så kul!

sv: det blev bananpannkakor och bär :D
kramis

Svar: Tackar! Ska verkligen försöka!☺
Kattis

#25 - - Tuva Björnwall:

grattis :D

#26 - - my:

Vad fint :D

#27 - - Johan:

Wow, då hade jag ju rätt ändå, så nästa gång ska jag allt se till att vara med och tävla "på riktigt! :)

SV: Tack! Det känns nästan lite overkligt med tanke på var vi stod för fem år sedan. då var det som sagt vi som blev knockade i det mesta, nu är det vi som knockar motståndet. Det är en enorm resa vi har gjort under de senaste åren :)