Resetips - Parga - Krioneri beach

Parga är en stad omgiven av vackra stränder där du kan bada, sola, leka, dricka kaffe eller fiska.
 
Ca 100 meter från vårt hotell låg den lite mindre stranden Krioneri beach, en mysig stenstrand med ett ganska skyddat läge.
 
Skulle du bada här? Glöm i så fall inte badskorna för en liten trevligare badupplevelse.

#1 - - Fanny:

åå vill verkligen till parga nästa sommar

Svar: Hehe det tycker jag du ska göra!:)
Kattis

#2 - - Henrik Olsson:

Vilken underbar plats!! :)

Svar: :D
Kattis

#3 - - Tilda Barkselius:

Men så härligt det såg ut, himla jobbigt med stenstrand bara :/

Svar: Äsch man vänjer sig med stenarna också!:P
Kattis

#4 - - Frida:

Åh vad fint! Nu vill jag åka på solsemester!

Svar: Hehe det vill jag jämt!;)
Kattis

#5 - - JUNITJEJ:

Så fina bilder!

Jag har chansen att bli Veckans blogg på Besökstoppen. Det hade varit kul om du röstade på Junitjej i högerspalten här: http://bloggar.besökstoppen.se

Svar: Tackar!:)
Kattis

#6 - - Natalia:

Åh vad jag vill boka resa nu! ;)

Svar: Hihi man blir bra sugen!:P
Kattis

#7 - - jessy:

Åh, om man ändå bara kunde ge sig fan på att dra iväg någon himla gång haha!

Svar: Bara gört...börja leta resa nu!!:D
Kattis

#8 - - Ida Lindborg ♡:

så fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#9 - - Znogge:

Så härligt det ser ut men jag förstår att badskor är ett måste! Det har man lärt sig efter att ha badat vid vissa stränder. Om jag inte minns fel brukade sonen och flickvännen simma ut till en liten ö som låg en bit utanför...

Svar: Du minns helt rätt, det var säkert ön Panagia de simmade över till och den kommer dyka upp på ett flertal bilder här framöver.
Kattis

#10 - - Julia Johansson:

Wow så drömmigt!

Svar: :)
Kattis

#11 - - sandra.:

Vilka härliga bilder :) och verkar vara så fint där!
Och du är ju otroligt duktig på att fota med.

Svar: Tack snälla du!:D
Kattis

#12 - - Amanda:

Ser så mysigt ut! :)

#13 - - Julia Svensson:

Åh så fina bilder!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#14 - - Amanda:

Åh, va fint!

#15 - - Hanna Karlsson:

Wow! Ser fantastiskt ut.

#16 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så vackert :)

Svar: :)
Kattis

#17 - - Sandra:

Wow va vackert det såg ut att vara!!

#18 - - JoJo:

det ser ut som ett väldigt fint ställe :)

sv; haha jaså inte? jag äger väldigt många måste jag ju också erkänna xD

#19 - - eliasholmstrom.blogg.se:

Nu blir man sugen på att åka utomlands!

Svar: Haha då har jag lyckats med andra ord!😉
Kattis