Resetips - Parga - TRAP burger and Casual dining

Knappt hann vi checka in på hotellet i Parga så kurrade det till ordentligt i magarna på oss och eftersom vi inte ätit sedan tidig morgon så ville vi ha i oss en ordentlig lunch. Som alltid innan en resa så brukar jag tjuvkika lite på Tripadvisor vilka restauranger som finns i närområdet och ungefär vilka omdömen de fått. Därför visste jag att TRAP burger and Casual dining låg i närheten av vårt hotell och eftersom vi redan var så hungriga fanns det ingen anledning att leta efter något annat ställe heller.
 
Detta mysiga ställe ligger precis utanför kärnan och hamnpromenaden i Parga och är verkligen värt ett besök då de serverade oss några av de godaste hamburgarna vi någonsin ätit. På bilden nedan ser ni deras version av BBQ burger och ja, båda burgarna ingår i en portion. Grymt gott och ett måste om man gillar hamburgare men även om du inte gör det är det värt ett besök då de serverar annat som också verkar jättegott.
 
Efter vi ätit upp var vi rörande överens om att detta ställe var värt minst ett återbesök under vår resa men det visade sig att vår första dag i Parga var deras sista dag för säsongen för dagen efter var det stängt. Men tur i oturen får vi väl säga att vi åtminstone fick möjligheten att njuta av deras mat en gång.
#1 - - Veiken:

Oj,oj så mycket mat! Läge för en doggy-bag??
Det ser verkligen smarrigt ut dessutom! :)

Svar: Haha i vanliga fall ja men denna gång fick jag i mig allt!😊
Kattis

#2 - - Znogge:

Men så gott det ser ut! Synd bara att ni inte hann med ett återbesök men det kommer kanske fler tillfällen en annan gång. Vi brukar också kolla Tripadvisor och det stämmer oftast väldigt bra!

#3 - - Natalia:

Men så gott det såg ut! :)

Hoppas du haft en fin måndag, önskar dig en underbar fortsättning på denna veckan! :)

Svar: Tack snälla du och det samma till dig!😊
Kattis

#4 - - Julia Svensson:

Åh så gott med hamburgare!!

Svar: Verkligen!:D
Kattis

#5 - - Mallan:

Men mums så gott det såg ut! :)

Svar: Det var det verkligen!😊
Kattis

#6 - - sandra.:

Åh det ser ju så himla gott ut, så bra att du blev nöjd och tyckte om det :) himla synd att det var stängt sen men tur att ni iallafall hann testa & äta där :)


Svar: Åh måste nästan åka tillbaka bara för dom hamburgarna!😋
Kattis

#7 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Oh det där såg gott ut! Typiskt att de hade stängt för säsongen sen :(.

Svar; tusen tack för din röst :). Länkar och vinnaren av armbandet kommer upp imorgon 🌸

#8 - - Amanda:

Guud så gott!

Svar: 😀
Kattis

#9 - - jessy:

Men mums!!

#10 - - Fanny:

åå wow ser verkligen så gott ut! Men två i en portion?? HEAVEN

Svar: Haha I know...men jag fick i mig båda två!😋
Kattis

#11 - - Ida Lindborg ♡:

åh vad gott!!

#12 - - Gabriella :

Roligt med tips!!

#13 - - my:

Åh vad gott :D

#14 - - Lillgarden:

Åh vad det såg gott ut!

Sv: Sådana stunder man har lite ångest för att den minsta tar för mycket tid och kraft.
Men man får passa på att kramas, mysa och pussas lite under dagen och försöka hitta små stunder att bara sitta ner och vara lite.

Så skönt att babysimmet gick bra! Känns skönt!
Hoppas veckan börjat bra för dig!

#15 - - N:

Men åhh vad gott!

Svar: Verkligen!:D
Kattis

#16 - - Amanda:

Mums!! :)

Svar: Verkligen!:)
Kattis

#17 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Kan tänka mig att det där var gott :). Den ser riktigt god ut :)

Svar: Grymt gott!:D
Kattis

#18 - - Julia Johansson:

Ser supergott ut! :D

Svar: Lovar att det var just det!☺
Kattis

#19 - - Anita:

Oj, gott! :D

Svar: Det var det verkligen!:D
Kattis

#20 - - Tuva Björnwall:

åh vad gott!!

Svar: Det var det verkligen!:D
Kattis

#21 - - Frida:

Ååh vad gott!!

Svar: Verkligen!:D
Kattis

#22 - - Carolina Thoor:

Åh mums vad gott det ser ut! Är det två burgare som man får? Vad lustigt haha :D men dem kanske inte var så stora?
Synd att ni inte kunde gå på ett återbesök, men som du säger, skönt att ni hann njuta över åtminstone en måltid där innan det stängdes! :)

Sv; ja, det är det verkligen. Inte ett dugg kul då man vaknar tidigt och sen ska man arbeta en hel kväll/dag. Det blir för mycket tycker jag ^^,
Jaså? Vad märkligt. För jag minns det klart att jag såg inlägget och skrev ner fem frågor. Jag är nästan 100% säker på att jag även skickade in det. Extra kollar alltid sådant. Vad märkligt.. :/

Jo tack. I måndags (alltså igår) så tränade jag tillsammans med min mamma och hennes väninna. Det gick bra, men hon fick ont tyvärr. Men lindade hennes fot då vi kom hem så förhoppningsvis blev det bättre! Idag ska vi på core soft, så då ska man inte hoppa och studsa, utan träning med typ inre musklerna, så det kan vara skönt för min mamma! :)

#23 - - marianne:

De där burgarna skulle jag lätt kunna tugga i mej, de ser jättegoda ut.
Ni får längta till den restaurangen fram till nästa resa dit ;)

Sv; att skriva halva meningar på fb är helknäppt....Häromdagen läste jag
"Hur gör man? " Vad väntade hon sej för svar på det?

Svar: Underbart goda var dom!😀
Kattis