Kinesiologi

Idag ska jag alltså testa Kinesologi för första gången då jag bokat in mig på en prova-på tid på en halvtimme idag. Kvinnan som utför detta säger sig kunna hjälpa till med bl.a. muskelvärk, allergier, minska stress...ja helt enkelt hjälp med att öka balansen mellan kropp och själ. Jag har aldrig testat något som detta och i ärlighetens namn så är jag alltid lite skeptisk men vill samtidigt ge saker en chans innan jag dömer ut något. Och samtidigt skulle jag behöva lite hjälp på alla ovan nämnda områden så nu är frågan, hur mycket hinner man med på en halvtimme och vad ska man välja att fokusera på om man måste prioritera? Hur som helst ser jag fram emot att testa och återkommer med resultat senare idag eller imorgon. Har någon av er testat Kinesiologi tidigare?
 
Ett besök hit hade nog också varit bra avkoppling!:)
 
Glöm inte att vara med att gissa i tävlingen HÄR för din chans att vinna något fint från Parga i Grekland
24 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Kefalonia, Kinesiologi, avkoppling, prova på, strand
#1 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Har aldrig testat, är nog som du lite för skeptisk :-p

#2 - - moamedalicia.blogg.se:

jag har aldrig provat den metoden, berätta gärna hur du upplevde kinesilologi :D

#3 - - Julia Svensson:

Åh så fin bild!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#4 - - linah:

vacker bild!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#5 - - Lillgarden:

Aldrig ens hört talas om faktiskt. Men som du skriver man måste prova innan man dömer ut ngt!

Sv: Tack! Hoppas verkligen han fortsätter låta bli kattmaten. Visst händer väl inget om han äter men sådär kul, haha. Nu sitter han mest och kastar den haha...

Ha en fin dag!

#6 - - Miss Tosse Queen:

Svar: Ja riktigt bra sak i Goodiebagen 😊

#7 - - j:

Alltså gud va vackert!

#8 - - Veiken:

Intressant! Du får återkomma med recensioner sedan. Lycka till!
Du har fått det riktigt fint på din blogg! Om det hade varit wordpress, så kunde jag tänkt mig att ha samma tema!

Svar: Övertygad om att du hittar ett lika bra tema i wordpress!☺
Kattis

#9 - - natalia:

Vackert!

#10 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Lät spännande! Du får skriva ett inlägg om det sen :)

Svar: Done and done!😉
Kattis

#11 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

guud, så spännande, har aldrig hört om något liknande :D

#12 - - Anita:

Hade inte suttit fel att vara där ...

#13 - - MALIN:

Ser ut att vara väldigt vackert! Kram

#14 - - Days by Johanna:

Har inte testat, hoppas det var givande!

Ja fy 1 av 3 får cancer, men alla drabbas. Det är så blää!

Svar: En positiv överraskning lär jag säga!☺
Kattis

#15 - - Linda:

Jag är såklart lite skeptiskt till sådant där, men grymt ifall det fungerar för balans i livet vill man ju ha!
Svar: Tack! :) Ah men vad roligt, tack för ditt svar, skall ta åt mig detta. Inte alltid jag har glammiga events osv men kanske skall lägga upp lite tips etc;)

#16 - - Tuva Björnwall:

åh vad fint!!

#17 - - Fanny:

oj låter intressant! hur var det?

Svar: Positivt överraskad!☺
Kattis

#18 - - Angelix:

Fin bild!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#19 - - Gabriella :

Hoppas att det är bra!!

Svar: Förvånansvärt bra gick det!:P
Kattis

#20 - - CAMILLAESI:

vad spännande. Hoppas att du får resultat :)

Svar: Det fick jag!:)
Kattis

#21 - - Linda:

Spännande med Kinesologi

Svar: Mycket!☺
Kattis

#22 - - Basilica/Maud:

Kinesiologi har jag inte provat. Låter spännande.

Svar: Mycket positivt överraskad!☺
Kattis

#23 - - JoJo:

vad spännande! :)

sv; haha ja det var lite lyxigt, men föredrar att vara ledig varje helg istället ;P
tur att det inte bara är jag som glömmer bort vad dom blommorna heter. jag har inte kommit på det än xD hahah!

#24 - - Nicole :

Så fin bild!

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis