En första kik på Cannes

Hemma igen efter härligt varma och soliga dagar i vackra Cannes. Trots tvåsiffriga plusgrader under dagen och soligt väder så längtar man så klart tillbaka till Rivieran, det är tur man har en hel del fina minnen att se tillbaka på! Som ni kanske förstår så har jag en del på agendan idag då en arbetsvecka ska förberedas, katter ska gosas med, bilder ska fixas och jag tänkte hinna slappa lite i soffan till en film också så detta blir ett kortare inlägg. Men självklart bjuder jag på en första kik från vår resa och hoppas att ni har och har haft en riktigt bra helg!
 
Vi började med en promenad genom staden och tittade på alla pågående förberedelser inför alla festivaler som ska hållas här under våren och framförallt 70 års jubileumet av filmfestivalen.
 
Sen kikade vi lite i olika skyltfönster och efter några bagerier började vi konstigt nog bli hungriga!:P
 
#1 - - Linda:

Åh wow du verkar verkligen haft det fantastiskt! Jisses är du redan tillbaka,tyckte du åkte igår,haha...=)

#2 - - elin:

Sv: Ja den ser verkligen jätte fin ut!!

#3 - - Bella:

Så härliga bilder!

Svar: Tackar!
Kattis

#4 - - Erika:

Men så fint! Älskar att läsa om era resor :)

Svar: Så roligt att höra!☺
Kattis

#5 - - Julia Persson:

Härliga bilder! ;)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#6 - - Annie:

Vilka härliga bilder! :)
Oh den där sista .. den såg god ut ;) :)

Hoppas du har ett bra avslut på veckan :)

Kramar

Svar: Tackar!☺
Kattis

#7 - - Netti Starby:

Men oj det ser helt underbart ut. Rena paradiset <3 Kramis

#8 - - Boel:

Åh så härliga bilder :D

Svar: Tackar!😀
Kattis

#9 - - Fanny:

fina bilder och bakelser hade ju inte varit fel just nu... ;)

#10 - - Gabriella :

Såå fina bilder, åh vill också resa!!

Svar: Förstår det!☺
Kattis

#11 - - Heléna:

Så fina bilder :D Hoppas du har haft en härlig dag idag och hunnit med att njuta av det härliga vårvädret :D Kramar <3

#12 - - Linnéa:

Härliga bilder :p

Ja herregud, ville kidnappa varenda valp jag såg - sååå söta. Och min väninna har köpt en av dom <3. Avis

Svar: Tackar!☺
Kattis

#13 - - NICOLE:

Men åh så fint och härligt :)

#14 - - marianne cargus:

Oj så gott det ser ut, även om det påminner om plankstek..hihi

Jag tror inte heller jag blev lurad, men det kan förstås visa sej om nån dag...

Vi får väl se om hon hoppar av ;)

Kram

#15 - - Tilda Barkselius:

Åh så drömmigt!

#16 - - ullie:

välkomna hem måste va härligt att vara i allt detta fina kramar o fin start på veckan

#17 - - Natalia:

Så fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det verkar helt otroligt, förstår att resan var en höjdpunkt i mars. Här har det bara snöat och varit skit, så jag känner väl att april kan få swisha förbi snabbare än kvickt nu.

#19 - - Sara Ekman:

härligt :)

#20 - - Carolina Thoor:

Härliga bilder & välkommen tillbaka till våriga Sverige! :D

Sv; nej, det här är verkligen det minst roliga som har skett på länge. Jag är riktigt sjuk.. Detta är verkligen hemskt :( hoppas verkligen på att jag får någon hjälp idag på VC då jag ska dit om mindre än en timme! Ja, hoppas också på att jag snart blir frisk så att jag kan återgå till mina vanliga rutiner + få träffa min älskade brorsdotter! 💕

#21 - - Linda:

Ser underbart ut!

#22 - - Hanna:

Åh så mys!

#23 - - elin stridh:

tusen tack :D

#24 - - Days by Johanna:

åh så härliga bilder, förstår ni blev sugna!

Eller hur, i en mammagrupp dessutom, så folk borde liksom kunna svara vettigt...har man inget svar, var tyst, irritera dig i det tysta, det gör jag haha... :)

Oh skall bli kul med lite kul post, så nyfiken

#25 - - Ida:

Gud vad härliga bilder!! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#26 - - Ida:

Gud vad härliga bilder!! :)

#27 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Men du så fint det ser ut :D

#28 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh vad härligt! Ser fram emot alla inlägg om resan 😃

#29 - - Carro:

verkar underbart! ser fram emot uppdateringar! :)