Little Art Cakery mot slutet av veckan

Ja man kan åtminstone önska att det var så för dessa underbart goda raw kreationer har jag drömt om sedan sambo kom hem med dem för ett tag sedan. Sambons favorit blev deras version av halloncheesecake och jag gillade nog chokladrutan bäst. Little Art Cakery är ett litet företag här i Gävle som drivs av två amerikanska tjejer och de är verkligen grymt duktiga så har du möjlighet att testa någon gång så gör det. Till er som knappt fått i er frukosten än eller är hungriga när ni läser detta inlägg ber jag om ursäkt!😉
 
Vilken smak skulle du föredra tror du? Blåbär, hallon eller choklad?
 
Önskar er alla en riktigt härlig torsdag nu med lite solglimtar och mycket glädje, lite känning på helg och massa  inspiration!
 
#1 - - Sarah:

aaa ... är kvar en ..

#2 - - Natalia:

Så gott :D

#3 - - Sara Ekman:

mums :D

#4 - - marianne:

Oj oj. ..skicka hit en kartong...haha
Välja? Måste man? Jag skulle ta alla tre.

Vad ledsen jag blir, ska man inte få ha någon energi kvar till timmarna efter jobbet? Är det verkligen meningen att livet bara ska bestå av jobba-äta-sova? Om man nu ens kan sova när man mår så där?!
Hur har det blivit så här?
Jag är så himla tacksam att jag fick mitt 25-procentiga sjukbidrag, innan det bestämdes att de skulle omprövas vartannat år.
Men det skulle inte förvåna mej om alla dessa beslut rivs upp.....men låt det dröja åtminstone 2-3 år...

När jag låg i leran trodde jag det var slut med mej, men det var nästan som om hästarna stannade upp en sekund och sen drog sej alla tre en bit ifrån och leken var slut....jag tror de blev lika förskräckta som jag blev, hästar är kloka djur som inte vill skada sin människa.

Hoppas du mår bättre idag och sen är det bara fredag kvar innan du får vila hela dagen....
Kram

#5 - - Bella:

Åh vad gott! Jag skulle nog föredra choklad.

#6 - - znogge:

Min frukost var i klenaste laget så jag blev verkligen frestad av alla dessa delikatesser! Men i mitt arbetsrum finns några chokladpraliner...

Kram och ha en bra dag!

#7 - - Elin:

Sv: Ja det är väldigt trist! Tur jag fortfarande har internet på telefonen! Föredrar ju cerkligen att blogga från datorn men detta får väl duga sålänge!! Mums så gott det där såg ut!

#8 - - Netti Starby:

Åh vad gott och jag föredrar choklad alla gånger! <3 Kramis

#9 - - Jennifer Queen:

Åh vad gott det såg ut :D

#10 - - Anita:

Blåbär såg god ut :D

#11 - - Henrik Olsson:

Jösses, det där hade varit något att sätta tänderna i!

Svar: Eller hur?:)
Kattis

#12 - - My:

Åh vad gott :D

#13 - - Fanny:

AEH så gott!

#14 - - A M:

Men muuuums vad gott det ser ut!
sv. Tack! <3
Kram

#15 - - Days by Johanna:

oh de ser mycket goda ut, gillar ditt förlåt haha..

#16 - - Lillgarden:

Åh så gott det ser ut!!

SV: Ja men visst är det så att man vänjer sig alldeles för fort vid att vara ledig!
Nu stunder det långledigt igen så gissar på en kämpig tisdag nästa vecka!
Ha en fortsatt bra vecka!

#17 - - Carolina Thoor:

Åh ser ju jätte smarrigt ut! :D

Sv; ja, det är jätte härligt. Dock vill man vara ledig mer än två dagar per vecka hihi ;)

Ja, det är trist. Tack ska du ha :D

#18 - - Ida Jansson:

Wow va gott! Skulle vilja testa alla haha 😀

#19 - - Linda:

Åh dom ser goda ut, men den blåa vette katten,hihi.
Svar: Ja detta är ett så fruktansvärt tråkigt fenomen tycker jag för alla vi andra genuina bloggare dras ju ned av det också =( Jag tror verkligen att företagen har blivit bättre på detta nu, men de behöver fortfarande upplysas om fakta. När det typ kräver 10K i följare på instagram. Hur mycket undersöker dom likes & räcker bara att kolla ifall det finns en video i flödet, det avslöjar ganska mycket. Man ser ju visningarna. Man kan räkna ihop 1+1 liksom! Jag har påpekat/upplyst detta för alla företag jag samarbetat med i princip. Tänk då ifall fler gör det då får dom som köpt inte det så lätt OCH ett jäkligt dåligt rykte, ingen vill samarbeta med människor som luras!

#20 - - Gabriella :

Åh såå goda!! 😍

#21 - - Erika:

Så gott det såg ut! Jag hade nog gillat allihop :)

Svar: Hehe det gjorde jag!:)
Kattis

#22 - - LIL' BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?:

Åh ser himla gott ut!

#23 - - madabouttea.se:

Åhh så sjukt goda de såg ut :3

#24 - - NICOLE:

Men alltsåååå... ser så söta ut, och goda :D

#25 - - Linnéa:

Mmmm, så gott <3
Blir det tillbaka till Frankrike då? :)

Svar: Jajjemen det blir det, finns flera platser jag vill besöka. Bl.a. Marseille och återbesök i Paris så småningom, men också ett besök på Korsika skulle sitta fint!:)
Kattis

#26 - - Heléna:

Så goda de ser ut :D Tror jag skulle föredra blåbär :D Kramar fina du <3

#27 - - ullie:

säger Blåbär både snygg o låter gott

ja säger tur det INTE va ja =)

#28 - - carolines:

Men mums vad gott det ser ut! Trevlig helg :)

#29 - - Emelie Andersson:

Åh vilka fina :)

#30 - - Linnéa:

Ja, det ska bli mysigt med valp. Han ska heta något på "G". Troligtvis Gottfrid, jag önskar det i alla fall <3. Kommer upp bilder sen. :)