Marsfavoriter från Instagram

 April, april...in i det sista önskar jag att hemresan är ett aprilskämt men har på känn att så inte är fallet och att jag måste åka hem idag. Jaja, jag är ju närmare nästa resa nu i alla fall så det är bara att ställa in siktet på den istället. Under tiden tittar vi tillbaka till marsflödet på instagram och konstaterar att följa 6 stycken är favoriterna. Vilken gillar du bäst?
 
Platis Gialos beach på Kefalonia
 
La Seu i Palma
 
Palma sett från flyget
 
Stranden i Palma
 
Vårmogna citroner i Grekland
 
 Solnedgång ovan molnen
34 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Foto, Instagram, Kefalonia, Palma, Resa, Solnedgång, strand
#1 - - NICOLE:

Så många fina bilder:) Så underbart att uppleva mycket utomlands. Vi funderar på att ta en weekend till Prag i juni:)

Svar: Tackar!:) Gört, låter som en ypperligt bra idé!!
Kattis

#2 - - Sara Ekman:

Älskar solnedgångar! :)

#3 - - Boel:

Super fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#4 - - MartinaOlsson:

Hej!
Jag vill bara passa på och tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med YR Skincare i min blogg där du kan vinna hudvårdsprodukter från dom! Om du är intresserad av att vara med är det bara att klicka på länken nedan :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/66668/vinn-hudvardsprodukter-fran-yr-skincare/​​

#5 - - moa:

vilka härliga bilder. vart blir din nästa resa? ska bli spännande att få veta framöver. kramar fina!

Svar: Tackar!:) Jag avslöjar inte resmålet helt men kan säga att det blir till en plats i Grekland som jag ännu inte besökt!
Kattis

#6 - - Sussi:

Jag gillade allihopa fast på olika sett. Fina bilder..

Svar: Tackar!:)
Kattis

#7 - - Days by Johanna:

Den sista blev min favorit! Hoppas hemresan går bra

Svar: Hemresan gick fint, tack!:)
Kattis

#8 - - Linda:

Superfina bilder allihopa! Vart går nästa resa då?
Svar: Åh hihi, ja gör det! Oh ja super dans vänlig vill jag lova ;) Hoppas du hade det bra i Cannes?!

#9 - - Netti Starby:

Herregud så vackra bilder och jag kan inte välja en favorit. Alla bilderna är lika vackra! <3 Kramis

Svar: :D
Kattis

#10 - - Linnéa:

Åh jösses, ta mig dit <3

#11 - - JoJo:

otroligt vackra bilder! :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#12 - - SOFIA:

Härliga bilder! Och så sjukt att det är April!???

Svar: Tackar!! Eller hur!??
Kattis

#13 - - A M:

Åh vackra bilder!
sv: Precis! Tack detsamma <3

Svar: Tackar!:)
Kattis

#14 - - Biggeros:

Wow, måste man välja vilken bild som var finast...De är alla lika fina÷)

Ps.Såklart var det ett Aprilskämt =D

Svar: Hihi bra gjort med skämtet!:D
Kattis

#15 - - Annie:

Ååh det ser så underbart ut på korten, förstår att det kan kännas "sådär" att åka hem ;)
Hoppas ni får en bra hemresa iaf och välkommen hem :)

Den 1:a och 2:a bilden är nog mina favoriter, så fina<3

Sv: Tack så mycket för det! :)

Kramar

#16 - - marianne:

Absolut den den första, denna gången var det inte så svårt för mej att välja!

Om hon hoppar av får du följa med på resan istället.. ;)

#17 - - elin:

Sv: Åh tack så mycket detsamma :)

#18 - - Hanna Karlsson:

Jag gillar de två sista bäst!

Svar: :)
Kattis

#19 - - Carro:

ser fram emot uppdatering om Cannes sen! :D
första bilden är min favorit!

#20 - - Ida:

Åh så fina bilder!! <3

Svar: Tackar!:)
Kattis

#21 - - Katta:

Vackra bilder :)

Svar: Tackar!:D
Kattis

#22 - - ullie:

ja tycker nog Kefalonia den är cool så den år det bli men alla va fina som alltid

Ja underbart med helg som alltid

#23 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Rent spontant tror jag jag gillar bilden från planet bäst :)

#24 - - Amanda CL:

den andra eller fotot med citronerna var ju så fina!!!

sv: visst är det :D

:P kan tänka mig att det blev irriterat tillslut

#25 - - Gabriella :

Såå fina bilder!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#26 - - Anonym:

Blir så sugen på att dra utomlands ! :D

Svar: Förstår det!:P
Kattis

#27 - - Linda:

Så himla fina bilder!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#28 - - Moa Kandelin:

Så fina bilder verkligen :)

Svar: Tack så mycket!:)
Kattis

#29 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

första bilden är ljuv, jag vill bara hoppa in i den :) Eller i alla, för april inleddes med fucking snöstorm. Sjukt deppigt... det är vitt överallt igen.

Svar: Men neeej, jäkla aprilväder!:(
Kattis

#30 - - freja:

Så vackra foton!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#31 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Ska nog kolla upp Palma hur det är under vår vintertid. Sugen att åka nånstans i vinter. Kram

#32 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Wow så fina och härliga bilder! :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#33 - - Henrik Olsson:

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#34 - - Linnea Aurora:

Åh fina!! Tror andra bilden är min favorit!