Resetips - Cannes - New-York New-York

Så efter en svettig promenad upp till kyrkan där vi njöt av den härliga utsikten som ni fick se i gårdagens inlägg började vi så klart bli lite hungriga och sugna på lunch. Eller ja, vi började bli väldigt hungriga och letandet efter passande uteservering med sol och trevlig mat började. New-York New-York hade fåtalet bord kvar och detta tog vi som ett tecken på bra mat så vi bad om att få slå oss ner och jag tror inte någon av oss anade hur mätta vi skulle vara inom en timme.
 
Kycklingburgare till mig och kycklingfajitas till sambo blev beställningen och när vår supertrevliga servitör efter en stund dök upp med maten satt vi med stora ögon när vi såg portionsstorleken, Wow säger jag bara, här får du mycket mat för pengarna och den är vällagad. Uteserveringen har perfekt solläge under dagen (vilket också är anledningen till min "snygga" t-shirtbränna på vänster arm) och personalen är väldigt trevlig och hjälpsam.
 
Som ni kanske förstår så tycker jag New-York New-York är väl värt ett besök och beställer ni rätterna vi gjorde så kan ni garanterat rulla därifrån sen!:)
#1 - - marianne:

Ett ställe att sitta länge och njuta av all mat, det kanske behövs både mycket mat och mycket vila efter att ha promenerat runt och tittat på sevärdigheterna ;)

T-shirt-bränna, eller bonnbränna, är inte så snyggt faktiskt, men det känns ändå vår på något vis ;)

Ha en fin dag,
kram

#2 - - Bella:

Det där ser supergott ut!

#3 - - Linda:

Åh, dit vill jag åka <33

#4 - - Natalia:

Å...jag som inte ätit frukost ännu ;)

#5 - - Julia Persson:

Hej! Jag har slagit sig ihop med @elsaandrose och vi erbjuder nu 15% rabatt på någon av deras bikinis från Elsaandrose.com! Använd bara koden 'JULIAPERSSON15' i kassan för att få din rabatt. ♡ Rabatten gäller fram tills 28 april. Helt perfekt nu inför sommaren ;)

#6 - - Jessica Högberg:

Härligt nöjda låter ni!

#7 - - Netti Starby:

Det ser verkligen supergott ut! <3 Kramis

#8 - - elin:

Sv: Ja det var väl lite det jag också trodde , men nej den var inte som väntat. Adam är tillbaka men jag är tyvärr inte det än , behöver nog en dag till sen är jag nog på benen helt :)

#9 - - Carolina Thoor:

Men åh så bra då man får mycket för pengarna. Dock har jag problem med stora portioner då jag äter så lite xD jag blir så skrämd att de ska tro att maten är dålig ^^,

Sv; ja, det gör dem verkligen! Tack, jag älskar dem :D

#10 - - Henrik Olsson:

Ja, det ser då riktigt gott, även om man är tveksam till att man någonsin passerar den restaurangen :)

#11 - - Moa Kandelin:

Åh vad fint :)

#12 - - veckomagasinet anne von porat:

gott det såg ut

#13 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh, lät ju verkligen gudomligt gott! Förstår vad du menar med stora portioner, ser ut som någon man lätt kan dela på två personer och båda blir mätta ;)

#14 - - Photo by E M E R E L L A:

Oj oj oj så gott det där såg ut :)

#15 - - Days by Johanna:

åh så gott det såg ut!

#16 - - Linnéa:

Åh, ja jag skulle kunna tänka mig att göra fler sånna sideboard :-)

#17 - - Amanda CL:

Ser gott ut!!!

sv: tack <3

#18 - - NICOLE:

Härligt när det är mycket mat :D

#19 - - Annie:

Åh vilka härliga matbilder! ;)

Sv: Ja dem är så mysiga ;)

Kramar

#20 - - Gabriella :

Ser såå gott ut!!

#21 - - Erika:

Det ser verkligen galet gott ut :)

#22 - - Tilda Barkselius:

Såg himla trevligt ut det där!!

#23 - - ullie:

fina bilder som alltid såg så gott ut mums
ja tyckte det va bra o hänga på då ja e en riktigt gnällmåns =)

Idag är jag på blogg.se första sida med mina färska frallor så kul ! in och kika och klicka gärna på hjärtat :D
önskar dej en fin fredag vännen så hörs vi igen kramizar

#24 - - Sara Ekman:

Mums :D

#25 - - Heléna:

Så gott det ser ut och det är verkligen härligt när man får valuta för pengarna :D Hoppas du har haft en fin dag Kattis och får en underbar helg! Kramar <3

#26 - - Sandra:

Ser så otroligt gott ut! Jag älskar snabbmat, speciellt om det är vällagat!

Svar: Samma här!☺
Kattis

#27 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så gott det låter :)