Amanda Jonas fotoutmaning: Tema Miniatyr

Min favoritplats på flyget är verkligen fönsterplatsen där jag kan ha lite koll på omvärlden och kanske tycker jag det är lite roligt att känna mig som en jätte när världen under ser ut som en leksaksvärld. Denna månad är temat i Amandas fotoutmaning Miniatyr och i lördags satte jag mig som bekant på planet ner till Grekland. Med andra ord gav det perfekta tillfället att fota min gamla hemstad som en miniatyrstad. Jag ger er Märsta i miniatyr.
 
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh vilken fantastiskt bra tolkning, älskar den! :D

Svar: Så roligt att du gillar den!☺
Kattis

#2 - - Netti Starby:

Så himla fin tolkning! :-D Kramis

Svar: Tackar!☺
Kattis

#3 - - Amanda:

Åh, så häftig bild!

Svar: Tackar!😀
Kattis

#4 - - elin:

Kul med fotoutmaning<3

#5 - - znogge:

Jag väljer gärna fönsterplats och längst fram. Har också fotograferat min hemort som man ofta flyger över när man beger sig från Kastrup mot Medelhavet.

Kram och ha en bra dag!

#6 - - Bella:

Underbar bild!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#7 - - Ida - foto & häst:

Jättefin bild :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#8 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad fint :)

#9 - - Norahsmamma:

Hoppas att du får en fin resa!

Svar: Tackar, det har vi!☺
Kattis

#10 - - åsa i åsele:

Leksakslandet Sverige :)
ser lite ut som sån där uppbyggt samhälle runt modelljärnväg :)

Svar: Hihi ja verkligen!☺
Kattis

#11 - - LIL' BABUSTYLE - Here's my story:

Fönsterplats är bästa platsen. Fin bild! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#12 - - Jessica Högberg:

Underbar tolkning!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#13 - - Natalie:

Fönsterplats på flygplanet är det BÄSTA! Det är underbart fint att kunna sitta och kolla ut genom fönstret ner på allt. Kram!

#14 - - Amanda:

SÅ fin bild<3

Svar: Tackar!☺
Kattis

#15 - - Johanna Utterberg:

Det är så häftigt med flygbilder tycker jag! :)

#16 - - sarah :

aa det var det

#17 - - Natalia:

Jättefina bilder :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Älskar också fönsterplstsen på flyget 👌🏼

#19 - - Sara Ekman:

Älskar också att sitta vid fönstret på flyg :D

#20 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, det är alltid spännande att se ut genom fönstret när man är i planet :)

#21 - - Carolina Thoor:

Hääärligt! :D

Sv; jo tack, det var det. Jo, men det gör han. Han har bara arbetat där i tre dagar, men han pratar bara gott om arbetet :)

#22 - - Ida:

Wow vad fin bild! :D

Svar: Tackar!😀
Kattis

#23 - - MALIN:

Hennes utmaningar är så himla roliga! Kram

#24 - - pink Unicorn MetalHead:

Haha kul tema och bra bild :)
Ja det ska bli riktigt kul att åka till Sverige igen. Får se om min pojkvän kommer kunna åka med mig eller om det dröjer lite. Han är ju inte EU medlem så vi har haft lite krångel på senaste med en massa appaersarbete

Svar: Tackar!☺
Kattis

#25 - - Linda:

Åh så fint!

#26 - - Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille:

fiin bild du fotat =)

kramizzz

Svar: Tackar!☺
Kattis

#27 - - Linnea Kinis:

åh vad härligt med Grekland! :)

#28 - - Hanna:

Den är jätte värd att testa ! 😍

#29 - - åsa i åsele:

svar Bullen är ungefär 70 cm hög så han är typ 10 cm för hög,
då innan han blev sjuk hösten 2015 så vägde han omkring 32 kg,
nu i april då vi var till veterinären vägde han 25 kg.

Frost är faktiskt nån cm högre än Bullen,
men då han är smal som en sytråd ;-) ser han ändock mindre ut.
Frost väger omkring 18, 20 kg

#30 - - Gabriella :

Sååå snygg bild!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#31 - - Annie:

Härligt inlägg! :)
Aha, har du bott i Märsta .. ;) var det längesen? :)

Kramar

#33 - - Julia:

Vacker bild!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#34 - - NICOLE:

Så bra tolkning. Det är fint däruppe :)

#35 - - Pauline Hurtig:

Vad kul! Så fint

#36 - - JoJo:

ja jag vill också ha fönsterplats när jag flyger :D

sv; jag har sett satc minst 11 gånger från början till slut. haha! bästa serien! <3 jag funderar själv på att köpa galaxy s7. har en s4a nu som jag är nöjd med men som börjar strula när man ska prata tyvärr som sagt :(

#37 - - Sarah:

Håller me om att fönsterplatsen e bäst :)

#38 - - Sussi:

Jag sitter helst vid fönstret jag med när jag flyger. Jag gillar att jag kan se och hålla koll på vad som händer utanför fönstret :)

#39 - - Jasmine:

Kul att du deltar i utmaningen!
Att flyga flygplan är fascinerande på många sätt.

(Sent) Svar: Tack, vad roligt att du visar intresse för vår Parisresa. Nu finns återblickar från resan att ta del av i bloggen. Välkommen att läsa och kommentera inläggen!
​​​
Kram​​​

#40 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fin tolkning :)

Svar: Tackar!☺
Kattis