Dags att fara

Tiden är kommen, väskorna är packade och katterna överlämnade i svärmors vård, vi drar mot Arlanda. Som vanligt drar jag ner frekvensen på inlägg här under tiden jag är borta men har förinställt några inlägg så det inte gapar helt tomt här. Som vanligt drar jag istället upp tempot och frekvensen av inlägg på instagram under tiden så följer ni mig inte där redan så får ni gärna börja göra det nu på @stellaefoto, jag följer självklart tillbaka.
 
Helt underbart! Kan knappt fatta att jag endast är några timmar ifrån att få återse denna vackra ö, jäklar vad jag ska fota loss även denna gång och bada som en tok varje dag!
#1 - - Znogge:

Hoppas resan går bra och att ni får en härlig vecka. Ser fram emot många bilder på Instagram.

Kram

Svar: Tackar så mycket! Resan ner gick jättebra!
Kattis

#2 - - åsa i åsele:

Så skönt att förlänga och verkligen få ha sommar, sol å chans till bad.
Skulle ju inte varit dumt ifall vi haft möjlighet att göra samma lika :)

Jag hoppas Du/Ni får det jätteskönt och att allt blir så bra som det nu går, vädret kan vi icke påverka men det känns som om Du bör ha goda solchanser :)

Trevlig resa, kram

#3 - - Hanna:

Underbart 😍

#4 - - Amanda:

Åh så härligt!

#5 - - Bella:

Ha en bra resa nu, kram!

Svar: Tack så mycket ☺
Kattis

#6 - - NICOLE:

Åh! Ha det så härligt nu 😍

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#7 - - Amanda:

Åå vad mysigt att resa bort <3

#8 - - Linda:

Åååh åker du igen nu, underbart! Grekland såklart ;)
Svar: Jamen visst gör det! Dom som nischar sig påstår ju att det är bättre för statistiken, men jag vette katten är ju inte nischen som avgör utan personligheten i bloggen och response till sina läsare. Ja hojta till. NÄ det verkar onekligen dyrt att åka då frågan är inte ifall vi hittar ngt, hoppas!

#9 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att resan går bra :)

#10 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det låter så härligt! <3

#11 - - Linnea Kinis:

vad kul! :)

#12 - - Ida:

Följer dig på insta, Gosans_godsaker :)

Svar: Och jag följer dig!☺
Kattis

#13 - - Johanna Utterberg:

Men åhhh så härligt, trevlig resa!! :D

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#14 - - Gabriella :

Ha det sååå bra!!

#15 - - LIL' BABUSTYLE - Here's my story:

Åh nej! Jag har varit borta från bloggvärlden alldeles för länge! Inte vetat om att du ska resa bort igen! Har missat så himla mycket! Knappt kollat några bloggar eller ens mina kommentarer alls under sommaren... åh typiskt! Jag ska slaviskt följa din instagram nu så jag inte missar nåååågonting!

Svar: Hehe kan vara skönt att koppla bort ibland också!☺ men du är så välkommen att haka på nu!
Kattis

#16 - - Pauline Hurtig:

vad roligt!

#17 - - Sussi:

Låter så härligt. Ha en underbar resa..

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - Netti Starby:

Så himla kul och jag önskar er en underbar resa! :-D Kramis

Svar: Tack så jättemycket!☺
Kattis

#19 - - Denise:

Trevlig resa! :D

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#20 - - Ida:

Sån himla fin bild!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#21 - - Natalie:

Ha det superbra!! Kram <3

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Linda:

Gud så härligt!

#23 - - My:

Åh vad underbart!! Hoppas du får en fantastisk resa!

Svar: Tack så jättemycket!☺
Kattis

#24 - - Jessica Högberg:

Lite avis men inte missunnsam, he he

#25 - - elin:

Härliga bilder!<3

Svar: Tackar!☺
Kattis

#26 - - Annie:

Åh! Ha en underbar resa! :) Och njuut ;)

Kramar!

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#27 - - Linnea Aurora:

Åh! Givetvis har du Instagram, vet ej varför jag ej tänkt på det tidigare?? Ha det så kul!!

Svar: Tackar tackar!☺
Kattis

#28 - - Carolina Thoor:

Ha det så otroligt bäst nu!

Sv; ja, så skönt! Haha, ja lite läskig men bra haha. Hade svårt att sova inatt haha :D
Härligt att du också är samsungs frälst :D

Svar: Tack det ska vi försöka med!☺
Kattis

#29 - - Sarah:

Så skönt att komma iväg till sol o bad :)

#30 - - marianne:

Ha det så himla härligt nu, du får gärna bada för mej också ;)

Med normalt menar jag i första hand att slippa den j-a värken och ångestattackerna som drar ner humöret så jag inte ens orkar anstränga mej att föröka se ljust på tillvaron...ja du vet, du har ju också utmattningen
kram

#31 - - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Njut en massa :)

#32 - - Alva Berg:

Så kul!<3 kram

#33 - - Alva Berg:

Så kul!<3 kram

#34 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad härligt :)

#35 - - Norahsmamma:

Härligt att få se alla dina bilder:))

#36 - - Natalia:

Ha det bäst!

Svar: Tackar!😀
Kattis

#37 - - Days by Johanna:

Hoppas flygresan ner gick bra!

Svar: Den gick toppen!☺
Kattis

#38 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Hoppas du får det trevligt :)

#39 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Åhh travel safe! ♡ Ser fram emot vackra bilder går och på insta. Kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#40 - - ullie:

ja men va gullig du är då vet ja tills nästa gång =)
Önskar den finaste o mysigaste resan va rädda om er kramar

#41 - - Netti Starby:

Ni får ha en underbar resa! :-D Kramis

Svar: Tackar så mycket!
Kattis

#42 - - Emma :

Man är ju inte de minsta svartsjuk eller så?! :O :)

Svar: Haha nä förstår det!😉
Kattis

#43 - - Ida - foto & häst:

Åh så underbart! Ha det super! :D

Svar: Tackar!☺
Kattis