Julifavoriter från Instagram

Ännu en månad har passerat och jag kan knappt tro att vi redan är inne i augusti, hur är det möjligt att sommarmånaderna passerar så snabbt som de gör? Jag njuter av mina sista semesterdagar för denna gång (ska ju bara jobba i 9 dagar sen innan det är dags för en vecka till), hur inleder ni vår tredje sommarmånad?
 
Som vanligt inleder jag den nya månaden med att se tillbaka över mitt instagramflöde för att se vilka av bilderna som varit de mest gillade och nedan följer top 6, alla tagna på Karpathos (no surprise there). Följ gärna @stellaefoto om ni inte redan gör det, jag följer självklart tillbaka.
 
En gata i huvudstaden Pigadia
 
Ena stranden i Amoopi
 
Färgglada byggnader i Olympos
 
En pratglad katt i Olympos
 
Vy över Pigadia
 
En liten del av Lefkos
Vilken är din favorit?
30 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Foto, Hav, Instagram, Karpathos, Katt, Natur, Resa
#1 - - Emma:

Fantastiska bilder

Svar: Tackar!☺
Kattis

#2 - - marianne:

Havet brukar vara mina favoriter, men denna gång blir det den första, med vad som ser ut att vara trillingblomman, eller Bougainvillea som den också heter

Mitt Augusti består av Jobb samt en vecka på norra Jylland

Kram

#3 - - elin:

Men åh så härliga bilder och vilket fint kort du fick på katten<3

#4 - - åsa i åsele:

Färgglada byggnader i Olympos och En pratglad katt i Olympos är nog mina favoriter :)

svar Det kan ju tänkas att vid utmattning liksom min sjukdom så blir man mer introvert/ högkänslig och behöver ensamhet för att vila hjärnan.
Det är ju liksom inget fel att vara lite eljest :)

Denna juli månad har ju verkligen inte varit den bästa sommarmånaden. Trist för både semesterlediga vuxna och sommarlovslediga barn.

Förhoppningsvis blir vädret bättre nu framöver.

kram

#5 - - Netti Starby:

Så fina bilder från juli månad! :-D Kramis

#6 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag har svårt att välja en specifik favorit - alla bilderna är riktigt härliga :)

#7 - - NICOLE:

Såå fina bilder som vanligt :) ettan och tvåan är min favoriter :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#8 - - Asylmamma:

Vilka fina bilder😍👌🏻

Svar: Tackar!☺
Kattis

#9 - - Veiken:

Jag vet inte vart alla dagar tar vägen. Jag har bara latat mig,men det börjar röra på sig så smått nu! Kul. Fina instabilder du bjuder på! :)

#10 - - Bella:

Så fina, gillar alla!

#11 - - MALIN:

Vilka härliga bilder :) Kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#12 - - Alice Lindström:

Fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#13 - - Linnéa:

Jag gillar blommor & byggnader, så 1 & 3 :). eller ja, alla bilderna är fina :p

#14 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#15 - - *Days by Johanna:

Den första är min favorit!

#16 - - JoJo:

åh så underbara bilder! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#17 - - Linda:

Åh så mysigt!

#18 - - Annie:

Jättefina bilder! :)
Min favorit är kattbilden ;) vad annars ;) *ler*
Nummer två blir de 2 sista på vattnet och båtarna :)

Kram :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#19 - - Linnea Kinis:

ja tiden går så otroligt fort!

#20 - - Johanna Utterberg:

Vilka ljuvliga instagram-bilder! :) Saknar Grekland när jag ser dessa foton!

Svar: Hehe förstår det!😛
Kattis

#21 - - Gabriella :

Jättefina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Pauline Hurtig:

så fina bilder :)

Svar: Tackar☺
Kattis

#23 - - Sarah:

De ser himla fint o mysigt ut :)

#24 - - Ida:

Härliga bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#25 - - My:

Åh älskar sista! Är det från Lefkas och ett o råkat slinka in? Ska nämligen dit om några veckor om allt går som planerat :D

Svar: Nä bilden är ifrån byn Lefkos på ön Karpathos. Men ön Lefkas är mins lika fin!☺
Kattis

#26 - - Carro:

förstår varför det är favoriter! superfint :D

#27 - - Sandra SG:

sv: åh vad roligt att du gillade inlägget! :D Jag är också himla imponerad över hur mycket våra kroppar tål och kan gå igenom!

#28 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Jättefina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#29 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Jag gillade allihop, men speciellt perspektivet på den sista med båten. Jättefina bilder som alltid ♡

Svar: Tackar!😀
Kattis

#30 - - Ida - foto & häst:

Riktigt fina!! De två sista är nog mina favoriter :)

Svar: Tackar!😀
Kattis