Lördagen

Helgen fortsatte med lite träning på lördagsmorgonen, sedan storhandling innan vi hoppade i bilen och åkte ut till båten för en fisketur. Som ni ser var lördagen lite åt det molniga hållet men en tur på vattnet är aldrig fel. Vågornas kluckande mot båten är ett väldigt avslappnande ljud.
 
Med fiskespö och kameran i högsta hugg bar det iväg men det dröjde inte många minuter innan jag insåg mitt misstag. För första gången någonsin hade jag glömt att sätta tillbaka minneskortet i kameran efter redigering. Och inget extraminne stod att finna i kameraväskan heller. Kan lova att jag var lite sur på mig själv resten av dagen. Så bilderna ni ser i detta inlägg är tagna med min mobil istället.
 
Det var aborrar vi sökte och det var aborrar vi fann, den ena större än den andra. Två nyfikna gäddor dök också upp men de var för snabba ner i vattnet igen för att fastna på bild. Lagom tills de första dropparna föll var vi ute och sedan somnade vi ovaggade av all den friska luften.
 
Idag har jag två arbetsdagar kvar innan det bär av till Grekland igen och ikväll blir det barnkalas för en 2 åring. Hur spenderar ni denna onsdag?
 
#1 - - Znogge:

Det är min första arbetsdag efter drygt åtta veckors ledighet så det känns lite Ågren minst sagt...

Kram och ha en bra onsdag!

Svar: Förstår det!
Kattis

#2 - - Netti Starby:

Vad typiskt att du glömde minneskortet men jag tycker att dina bilder blev riktigt proffsiga ändå! :-D Kramis

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#3 - - Frida G Svensson:

Jag har aldrig fiskat! Det är ju helt galet! Det verkar så rogivande och skönt. Och tänk att ni fick napp. =)

#4 - - Sara Ekman:

Fina bilder ändå! :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#5 - - Hanna:

Tack det hoppas jag med verkligen! De är inte kul med såna dagar 😂

#6 - - Amanda:

Åh va roligt att fiska!

#7 - - Linda:

Vilken perfekt lördag :-D

#8 - - åsa i åsele:

Mobilen är räddningen då kameran av nån anledning inte hänger med. Tänk ändå så bra vi har det... för att vara utan kamera, hur gjorde man förr ;-)

Äter Ni fisken Ni fångar?

Födelsedagskalas låter ju icke dumt :)

#9 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad härligt :)

#10 - - Natalie:

Vad mysigt med fiske!

#11 - - PhotoJelly:

Vilken mysig dag ni verkar ha haft :)

#12 - - Amanda:

Super fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#13 - - Lena i Wales:

Så härligt det ser ut!
Är tillbaka hemma i Wales igen, men inte hemma länge, men dock i Wales. Ska slappa lite snart, hoppas jag.
Önskar dej en härlig dag!

#14 - - My:

Åååh så surt när man glömmer minneskortet! Som tur är har jag alltid ett par extra i kameraväskan haha.. Superhärliga bilder ändå :D

#15 - - Bella:

Åh så mysigt!

#16 - - elin:

Härliga bilder!<3

Svar: Tackar!:)
Kattis

#17 - - NICOLE:

Åh vad underbart med en båttur, och såå fint det såg ut med! =)

#18 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, att bara vistas i närheten av vatten och natur är lugnande :)

#19 - - Johanna Utterberg:

Vad mysigt med en fisketur men otur med kamera-minnet! ;)

#20 - - Gabriella :

Jättefina bilder, men synd att du glömde minnet!!

Svar: Tackar och ja, ganska irriterande!!
Kattis

#21 - - Pauline Hurtig:

oj så fint, mysigt!

#22 - - Annie:

Mysiga bilder! :)
Alltid härligt med träning ;) vart ett pass styrka för mig idag ;)

Sv: Åh vad härligt med resa igen ;) förstår att du längtar! :)

Kramar

#23 - - Alva Berg:

Så mysigt med lite fiske! kram på dig

#24 - - Linnea Kinis:

så härligt med en båttur :)

#25 - - Denise:

En tur på vattnet är verkligen aldrig fel <3

#26 - - Linda:

Åh kul att fiska aborre,aldrig gjort! Bara makrill här,hehe.
Svar: Åh exakt, samma som mig då ;) Jösses bara 5 veckor kvar tills nästa resa, OM det blir någon. Flygpriserna är fortfarande sjukt dyra. Ser du något bra säg gärna till ;)

#27 - - Sussi:

Men vad tråkigt med minneskortet men du lyckades få riktigt fina bilder ändå :)
Härligt att du har så kort tid kvar till Greklandsresan. Är lite avundsjuk faktiskt..
Hoppas du får en underbar resa.

#28 - - marianne:

Så gott med aborre, var fiskade ni?
Förstår att ni somnade skönt efter en tur på sjön, synd på molnen bara.

Jag var ledig idag och har haft en toppendag.

Kram

#29 - - sarah :

visst var dom =) åh fina bilder och kul och fisk

#30 - - ullie:

ja är inte ett dugg avis på grekland så tro inte ja ska säga det :)
tur solen va här nån timma i dag i varfall. hoppas kalaet va mysigt kram kram

#31 - - Asylmammaallts%252525252525252525252525252525252525252525252525E5%25252525252525252525252525252525252525252525252520fy%25252525252525252525252525252525252525252525252520bad:

Åh vilken härlig onsdag! Min bestod av att köra sambon till Arlanda så nu är han utvisad ur Sverige... vi fokuserar på din dag istället tänker jag👍🏻

Svar: Det lät inge roligt alls!:(
Kattis

#32 - - Ida - foto & häst:

Så fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis