Tillbaka till verkligheten

Två veckors semester är så över och jag packar väskan inför jobbet. Jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte hellre skulle haft lite mer ledighet men som tur är har jag lite ledighet kvar som snart ska tas ut. Ni har väl inte missat den pågående Souvenirtävlingen som är aktiv fram till på söndag?
 
Jag har hur som helst haft två härliga veckor med besök i Uppsala med minigolf, tur till Limön, restaurangbesök och biobesök så jag klagar inte. Träffade även detta fina rådjur på väg hem från en fisketur och har även träffat vänner som numer bor på annan ort.
 
Så medan jag spenderar min måndag på jobbet, vad har ni för er?
#1 - - Netti Starby:

Jag börjar också att jobba idag och det känns sådär! :-D Kramis

#2 - - Sara Ekman:

Härligt :)

#3 - - Natalia:

Jobb här med :D

#4 - - Hanna:

ja det är såå gott !:D
jag började jobba idag med känns hemskt :/

Svar: Håller helt med!
Kattis

#5 - - elin:

Åh vilken fin bild!<3

#6 - - Znogge:

Jag är fortfarande ledig och gör inte så mycket. Väntar på Husse som är på väg hem från Stockholm. Hundpromenader blir det så klart och så har jag hämtat en ny bok.


Kram och hoppas att veckan börjar snällt!

#7 - - åsa i åsele:

Vaknade till solsken och fundering på utflykt med bad för Elin,
hann knappt tänka tanken - efter det jag plockat undan efter frukost så sjönk temperaturen å regnet kom.

Ha en fin måndag på jobbet,
ibland är vardag faktiskt bra :)

#8 - - Bella:

Härligt att du haft en sådan bra semester!

#9 - - Alva Berg:

Låter som att du har haft det härligt! kul med minigolf, kramar

#10 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så söta bilder :). Ni verkar verkligen haft det härligt :)

#11 - - My:

Men så söt! Jag hade påhälsning i helgen också av en ganska stor rackare ;)

#12 - - Annie:

Åh förstår din känsla .. Hoppas det gått bra att jobba idag<3
Fina bilder :)

Kram

#13 - - Ida Gratte:

Men så sött rådjur :) Ha en fin måndagsvkäll!

#14 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fina bilder :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#15 - - Biggeros:

Härligt att hinna med att ha kvalitetstid på sin semester med bl.a brodern och vänner. Tiden går bara så fort. Tur är väl att du har lite sparad semester till senare// kramiz

#16 - - Marianne:

Två veckor går fort ibland, hoppas det gick bra att jobba första dagen.

Kram

#17 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

jag har tillbringat min dag på jobbet jag med :) Det var ganska kul, men tungt att stiga upp ^^

#18 - - Gabriella :

Hoppas att jobbdagen gick bra!!

#19 - - Days by Johanna:

Låter som du haft en bra semester. Rådjur är så söööta!

#20 - - Pauline Hurtig:

wow, vad fin!

#21 - - NICOLE:

Visst skadar inte mer ledighet men lite skönt med rutiner och vardag snart kanske :)

#22 - - Julia:

Tråkigt med jobb, själv har jag varit å fikat å varit ute i solen ;)

Svar: Låter mycket bättre än jobb!:)
Kattis

#23 - - Angelix:

Naaeew så söt. Låter iallafall som att du har haft en bra semester!

#24 - - Linnea Kinis:

spenderade också min måndag på jobbet samt i en idrottshall under kvällen :D

#25 - - MALIN:

Rådjur är så himla fina! Kram

#26 - - Amanda:

Ååå rådjur dom är ju så fina<3

#27 - - Johanna Utterberg:

Låter som om du har haft härliga semesterveckor och hoppas första dagen tillbaka på jobbet gick bra :)

#28 - - ullie:

här fortsätter gnällandet på denna fru så inget att in o läsa bara gnäll
Det har ändå fördelar att komma in i allt igen längtar på nåt vis

#29 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är sällan lätt att vilja återvända till jobbet efter semestern, men det är ju alltid skönt att få återgå till sina vanliga rutiner :)

#30 - - Johan:

Det låter som två härliga veckor, men två veckor går alldeles för snabbt...

Idag är det ganska lugnt här, men ska iväg och grilla med några vänner ikväll, så det blir trevligt :)

SV: Tack så mycket! Jag lovar att jag ska göra allt jag kan för att nå dit :)
Hoppas även att du blev åtminstone lite inspirerad av videon ;)

Så brukar jag också göra, dela upp det på två, men jag brukar ändå ta båda två där runt nyår. Dock bra idé att ta första halvåret redan nu... :)

#31 - - Denise:

Vad mysigt med en tur ut till Limön <3

Svar: Verkligen!:)
Kattis