Både sushi och paket

Iiiihihihi, igår när jag kom hem låg ett paketavi innanför dörren så jag krängde av mig jobbväskan och ut i den kalla blåsten bar det av igen för att hämta ut det efterlängtade paketet. Gårdagen var bra med en riktigt trevlig sushilunch som även innehöll massa välbehövligt "skitsnack". På vägen hem kom jag tidigt till busshållplatsen och inser med 10 minuter kvar innan bussen ska gå att jag är precis för långt ifrån närmsta toalett och att jag borde kissat innan jag lämnade restaurangen. Vid detta tillfälle har jag ca 50 minuter kvar hem så ni kan tänka er hur långa de minuterna var...kan även ha varit den snabbaste promenaden hem från bussen någonsin.
 
Ja just det, paketet ja. Vad det innehöll får ni veta efter att jag kommit hem från Palma!;) Nu håller vi tummarna för att solen dyker fram som lovat idag och att vi alla har en riktigt bra tisdag!!!
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Åhåhåååå, så spännande, cliff hanger :D :D

Oh my, hatar när man blir sådär extremt kissnödig eller för all del bajsnödig och har långt till toaletten. PANIK!

Svar: Haha ja finns inte mycket som är så mycket värre än att inte ha tillgång till toa när man behöver det!!
Kattis

#2 - - znogge:

Så det blir en tur till Palma. Det låter verkligen inte fel alls :D

#3 - - Boel:

Åh så vackra bilder :D

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#4 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Vilka vackra bilder :D. Sen kul med paket också :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#5 - - Linda:

Åh så kul med paket :-)

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#6 - - Jessica Högberg:

Äh, snåla inte med informationen om paketet... haha

Svar: Haha jo ett tag till sen ska jag visa!☺
Kattis

#7 - - Bella:

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#8 - - Days by Johanna:

åh de 50minuterna hem måste varit sjukt jobbiga!! :(

Svar: Haha kan man lugnt säga!!
Kattis

#9 - - Liene Svärd:

sv: Det är svårare än man tror även om man vet fakta om vad socker gör. För vissa tror jag det är antingen sluta helt med socker eller fortsätta. Jag har så ofta tänkt att jag ska äta bara lite eller en dag i veckan men det bara går inte. Måste sluta med allt ett tag. Samtidigt får jag vara snäll nu när jag är sjuk och är hemma. Inte så lätt bryta mönster om man befinner sig i en miljö där man är triggad.

Vackert :)

#10 - - Ida:

Åh kul med paket!!

#11 - - Natalia:

Hoppas du också får en fantastisk tisdag ::)

Svar: ☺ tackar!
Kattis

#12 - - Henrik Olsson:

Det där med att inte ha en toalett när man väl behöver den känns igen!! :/

#13 - - Julia Svensson:

Åh så fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#14 - - Annie:

Kul med paket :)
Jag fick också paket idag, mina saker från www.skapamer ,)

Å sushi, det var längesen ;) gott :)

Sv: Aha ok, känner inte till just det men vet ju var trafikverket ligger .. där tog man ju körkort ;)

Kramar

#15 - - Heléna:

Hahahaa... känner igen det där med att man har så mycket annat i huvudet så man kommer på att man skulle ha kissat innan man gick iväg ;) Förstår att det var långa minuter och en rask promenad hem ;) Fina bilder :D Hoppas du får en fin kväll! Kram <3

#16 - - deninrekampen:

Sv: Tack för dina tips! Har inte helt kommit på inlägget ännu, men det kommer när det kommer! :D

Ja jag kommer verkligen ihåg fredagen, lever på det länge, trots att allt är extremt jobbigt just nu..

Hur mår du?

Kram

#17 - - Malin :

otroligt vilka bra bilder du tar!

Svar: Tack så mycket!😀
Kattis

#18 - - Therese:

Sushi har jag aldrig gillat haha. Alltid lika kul med paket :D

Svar: Jag har hittat rätt, för länge sen, vi måste bara hitta ett sätt där vi båda mår bra <3

#19 - - Ida Lindborg ♡:

Fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#20 - - Erika:

Åh, roligt med paket :)

#21 - - marianne cargus:

Åh fy..då förstår jag att det blev en snabb promenad! Men så gott med sushi, vad sugen jag blev nu, jag har inte hittat något bra sushiställe här tyvärr.
Du får ut och fota fler fåglar, vi lär oss nya sorter för varje foto haha...

Det fick bli en kortare promenad för mej idag, i skogen var det lä och t.o.m.lite sol
Kram

#22 - - Linda:

Ush för sushi,hehe
SVar: Eller hur, lova komma med massa bra recept nu när jag aktivt inte själv behöver komma på vilka maträtter jag skall laga*S* Så matinlägg kommer;) Ja ush nu behöver jag energi från den varma solen!

#23 - - Gabriella :

Ska bli spänannde att se vad paketet innehåller!!

#24 - - ullie:

jo vi vet hur det är med en kissenödig unge i vartfall i väntan på två bussar hem sammanlagt 45 min men sen sprang någon sista vägen hem från hållplatsen ja det är inte lätt

#25 - - NICOLE:

Men muuums med sushi och så kul med paket :D

Svar: 😃
Kattis

#26 - - Linnéa:

Åh, nu blev jag såååå nyfiken <3

Svar: Hihi
Kattis

#27 - - Sara Ekman:

mums med sushi :)

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#28 - - Josefine:

Fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#29 - - Ellen Gräntz:

Sushi är verkligen min favoritlunch!