Uppstart

Tidig morgon och ny vecka. Jag kan med lätthet konstatera att jag somnar för sent på kvällarna för att det ska kännas bekvämt att gå upp vid denna tid på dygnet. Så medan jag försöker få i mig kaffet mellan gäspningarna så undrar jag vad ni har att se fram emot denna vecka?
 
För egen del så blir det lunch med en vän idag, klart.se lovar strålande sol imorgon och sen ska jag till frissan på onsdag så jag inte åker utomlands med ett skatbo på huvudet. Sedan blir det födelsedagsfika någon dag för en vän som fyllde år i helgen.
 
Så lite mer kaffe och sen är det dags att börja dagen på allvar, hoppas ni alla får en bra start på veckan!
 
#1 - - Znogge:

Låter som en helt ok vecka tycker jag. Jag borde nog också kommit i säng tidigare eller i alla fall läst kortare... Men det blir nya tag i kväll!

Kram och ha en bra dag :D

Svar:
Kattis

#2 - - Linda:

Nämen så fina bilder :-)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#3 - - Ida:

Åh vad fina bilder :)

Svar: Tackar!😀
Kattis

#4 - - Jessica Högberg:

Låter härligt... här blir det lite jobb, en sväng till Örebro och lite mer jobb i veckan=)

#5 - - Zyllah:

Jag är också uppe till alldeles försent tyvärr. :( <3

#6 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Låter som du får en bra vecka :)

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så härligt med ett inbokat frisörbesök, det skulle jag också behöva!

#8 - - Therese:

ÄLskar dina bilder, du är så duktig med kameran :D

Svar: Kaffet hjälpte inte på mig idag tyvärr haha. Låter som en bra dag :D

#9 - - Heléna:

Så fina bilder! Hoppas du får en riktigt bra vecka :D Här började vi veckan med sjukstuga, men då kan det ju bara bli bättre :D Hoppas på att vara okej igen till onsdag så jag kan förbereda för att tapetsera om i ett av rummen här hemma till helgen :D Kram <3

#10 - - Linnéa:

Åh, sååå fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#11 - - Sarah:

kul att du gillar det =) fin bilder

Svar: Tack!☺
Kattis

#12 - - Annie:

Å vad kul med frissabesök :)
Får man fråga vart du går nånstans? ;)
Jag har tränat idag och varit till tandläkaren :)

Hoppas du har en bra kväll<3

#13 - - NICOLE:

Hoppas dagen inte blev alltför trött, utan bra! =) Fina bilder med :) SV: Det är ju såå himla gott alltså :D Perfekt att äta sådär på kvällen :) Ja men absolut, lägg det alltid efter dig själv och vad som känns rimligt och bra. Går en ut för hårt kan ju dels skadorna komma men också att det inte känns så kul efter ett tag. Det ska vara roligt! Och som du säger, både backintervaller och på plan mark är toppen :) Variation ÄR toppen :D Heja dig!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#14 - - Emma :

Hej på dig, nu pågår där en frågestund i bloggen som ni är välkomna att ställa vilka frågor som helst..

Tack för besöken och skriv gärna frågor och kommentera andra inlägg och gilla inläggen..

Mvh Emma P..

#15 - - Amanda:

Vilka söta bilder! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#16 - - Julia Svensson:

Fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#17 - - Natalia:

Åh så fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - Natalia:

Åh så fina bilder :)

#19 - - Erika:

Mysigt med lunch med en vän :)

#20 - - Gabriella :

Åh så trevligt med lunch!!

#21 - - JoJo:

jag lägger mig också alldeles för sent på kvällarna och går upp alldeles för tidigt dom flesta mornar :P

#22 - - moa:

vilka härliga bilder :) denna vecka ser jag inte fram emot något speciellt faktiskt utan mer som att jag vill få den gjord :P kramis

#23 - - My:

Vad skönt att gå till frissan! För min egna del sätter tävlingssäsongen igång i helgen så har tävlingar tre helger i rad så det ska finslipas :D

Svar: Härligt!☺
Kattis

#24 - - Jeanette:

Jobbigt med så tidiga morgnar, hoppas du får en sovmorgon någon gång snart :) Jag är väldigt taggad på en ny vecka, vet egentligen inte varför haha

#25 - - Carolina Thoor:

Vilka fina bilder! Jag själv går också och lägger mig så himla sent om kvällarna för att gå upp så himla tidigt. Trött gör det mig, självklart, men det är inget som gör mig typ till en zombie i alla fall! ;)

Sv; javisst blev det! :D
Nej, det är förstås sant hihi ;)

#26 - - Sussi:

Du har lite roligheter att se fram emot :)
Jag skulle också behöva klippa mig..

#27 - - Marianne :

Usch för tidiga morgnar..låter fint med bra väder, vi skulle visst få kallt igen och idag har det yrt glest med snöflingor.
Fågeln på sista fotot...gråsiska?
När du nämner det så har jag hört om vodkadagen, men inte öldagen....
Kram

#28 - - Julia Svensson:

åh så fina bilder!

#29 - - ullie:

små söta .. vi har hängt upp bollar här till fåglarna det sitter massa här o mummsar.
ja du det är så olika hur vil vill "slappa" eller få ut det mesta utav helgen . hur som helst går den alltid för fort o man hinner knappt göra det man ska eller vila :d
det blir jobb o hoppas på vila inget direkt bstämt denna vecka kram

#30 - - J:

Fina bilder!!

Svar: Tack!☺
Kattis

#31 - - MADDISENJ.SE:

Ville kika in och berätta att jag är tillbaka i bloggen och känner att motivationen hittat tillbaka! Hoppas du vill fortsätta kika in hos mig :) Hoppas du har fått en bra start på den nya veckan!

Svar: Så roligt!☺
Kattis