Gråare

Så kyckling och ugnstekt potatis blev de igår efter besök hos frissan och det tackar man ju inte nej till direkt. Till efterrätt bjöds det på SIAs laktosfria glass med smak av mintkola, förvånandsvärt god lär jag säga. Riktigt trevligt att bli bjuden på mat och få fira en födelsedag mitt i veckan med trevligt sällskap. Varför ska man alltid spara allt till helgerna annars? Idag däremot tänkte jag nog göra så lite som möjligt efter jobbet.:) 
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Mintkola är min favoritglass :D YUMBO!

#2 - - Linda:

ge oss vår, är så trött på det gråa nu!

#3 - - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh låter ju jättegott :D

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som ett underbart firande! :)

#5 - - Carolina Thoor:

Mysigt! Håller helt med dig. Varför ska man alltid göra allt under helgerna, då man själv helst vill vila eller göra dem ärenden som man själv vill göra. Inte gå på födelsedagsfiranden som man lika gärna kan göra under veckans gång ;)

Sv; ja, verkligen! Vi vet ännu inte om vi har en lägenhet på G eller inte. Men vi letar frenetiskt. Har du några tips eller känner du någon som kan hjälpa oss? :D

#6 - - Jessica Högberg:

Ja fy så trevligt med mysmiddag mitt i veckan! =) Bilden med bordet är väldigt läcker!

#7 - - Ida:

Åh vad fina bilder :)

#8 - - Annie:

Så vackra bilder du tar, verkligen! :)
Ja men vad trevligt med så god middag i veckan ;)
Håller med dig, det gäller att förgylla livet med godbitar-även i veckorna ;)

Å sias glass är så god, har själv smakat den med polkagris i och den med lakrits .. så goda :) fast det är icke lakosfria.

Kramar :)

#9 - - Julia Svensson:

Åh så fina bilder!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#10 - - NICOLE:

Men mums så gott! :D SV: ja det var en härlig dag! =) Aha okej då förstår jag, men det låter ju riktigt bra :)

#11 - - Marianne :

Ja varför spara allt till helgen? Det går ju lika bra att fira vännerna mitt i veckan.
Dina foton påminner om "min" sjö :)

Nä det är konstigt att det inte hunnits med på en månad...Jag vet inte hur jag ska klara jobbet men nästa vecka är det två två-timmarspass. Min plan är att bita ihop och sen boka tid hos läkaren...
Kram

#12 - - Heléna:

Exakt - varför spara allt det trevliga till helgen när man kan ha det gott mitt i veckorna också :D Maten lät riktigt god och den glassen är min favoritsort :D Hoppas du får en riktigt härlig kväll! Jag ska slappa, slappa och sedan slappa - är supertrött *gäsp*... Kram <3

#13 - - Linnéa:

Mysiga bilder där, men det ser lite kallt ut <3

#14 - - Znogge:

Det lät inte dumt alls! Dessutom behöver inte allt sparas till helgerna även om det är lätt att det blir så...

#15 - - Gabriella :

Det låter ju såå gott!!

#16 - - Linda:

Mm här har vi fått lite snö men avskyr fortfarande klimatet*S*
Svar: Ja tänk när allt är borta, helt amazing ju, som jag stört mig!

#17 - - Photo by E M E R E L L A:

Tack så mycket :)

Åh vilka härliga bilder :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#18 - - moa:

jag ÄLSKAR att bli bjuden på mat, det bästa som finns :D vilken god middag du blev bjuden på dock har jag aldrig smakat laktosfri glass, vet du om det är stor skillnad mot vanlig glass? kram :)

Svar: Smakmässigt inte mycket till skillnad men när det gäller SIAs glass så tycker jag att den laktosfria har en mjukare och krämigare konsistens som jag gillar skarpt!☺
Kattis

#19 - - Tilda Barkselius:

Härligt med firande mitt i veckan!

#20 - - Sara Ekman:

Gott :)

#21 - - ullie:

Tycker det kan va mysigt att firas så där mitt i ja me

man kan behöva det där lilla extra även mitt i veckan
fin fredag till dej rara du kramar