Januarifavoriter från instagram

Vi är redan i februari, årets bästa månad (om man bortser från vädret) av den enkla anledningen att jag föddes i februari för snart 33 år sedan. Gårdagen bjöd på ett "nästan köp" av diskmaskin då den vi ville ha inte fanns i butiken så vi får vänta lite till. Vi är så grymt trötta på att diska nu så det har blivit dags, jag är helt övertygad om att vi har spöken hemma som skitar ner disk för det är helt omöjligt att diskberget växer så fort som vårt gör (känns det som) på endast två personer. Hur många av er är precis som vi fördömda till handdisk??
 
Årets första månad på instagram har av förklarliga skäl präglats av bilder från Barcelona och nedan är de sex bilder som visade sig bli populärast. Ni vet väl att ni hittar mig på @stellaefoto även på instagram?
 
La Sagrada Familia
 
Zebra på Barcelona zoo
 
Casa Batllo
 
Triumfbågen
 
Hamburgare på Pasapalo
 
Parc Guell
 
Vilken är din favorit?
31 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Barcelona, Djur, Foto, Instagram, Resa, Sevärdheter, Vardag
#1 - - Znogge:

Underbara bilder alla sex! Hoppas du får en fin start på februari. Sista vintermånaden för denna säsong...

Kram

#2 - - Henrik Olsson:

Man måste bara besöka Barcelona någon gång! :)

#3 - - Liene Svärd:

Så fint!

#4 - - Therese:

Jag förstår att de är dina favoriter :D

Svar: Tack så mycket <3 Ja visst är han grann :D <3

#5 - - Linda:

Magiska bilder allihopa!

Svar:
Kattis

#6 - - Annie:

Kul att höra lite mer om dig, att du är 33 :)
Då är du yngre än mig ;) Vilket datum fyller du år? :)

Sv: Roligt att du gillade att läsa om det ;)
Haha, det var verkligen tok resa med natttåget, visa pass och massa tok ;) då var det lagom kul ,, men nu skrattar vi åt det ;)

Kan berätta lite kort, vi hade varit i Istanbul( sambon hade jobbat där några veckor, och jag flög dit hans sista vecka och så hade vi lite sem tillsammans där) sen skulle vi till Grekland och skiathos. Och tog då natt tåg från Istanbul-Thessaloniki ( rätt stavat ? ;)
Haha :)

Kanske kommer ett inlägg om det senare ;)

Kramar

#7 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så fint :)

#8 - - Hanna:

super fint :D

#9 - - Sussi:

Jag har haft diskmaskin sen säkert 15 år tillbaka i tiden. Innan det handdiskade man men jag men den tiden längtar jag inte tillbaka till. Jag har som krav nu att diskmaskin ska finnas :)
Jag får passa på att önska ett grattis i förskott :)

Sv. Tack för tips på maträtt :)

#10 - - Jessica Högberg:

Balonghuset!
Här handdiskas det...

Svar: Skönt att man inte är ensam!☺
Kattis

#11 - - Lena i Wales:

Min bästa månad har just passerat. Januari var min födelsedagsmånad, så det dröjer nästa ett år till nästa gång, men julen kommer ju emellan, hi,hi. Men först vår och sommar, tack och lov!

#12 - - Photo by E M E R E L L A:

Åh vilken gullig zebra :D Och jätte fina bilder :)

Svar: Tackar!😀
Kattis

#13 - - Maria at Inredningsvis:

WOWWW fantastiska foton :) nu blev jag sjukt ressugen med

Idag är det fynd tips på bloggen:)

Ha en kanon vecka!

LOVE Maria

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#14 - - Alice Lindström:

Vad fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#15 - - NICOLE:

Så fina bilder :) Instagram är så kul men jag är dålig på att ladda upp bilder där :/

#16 - - Linnea Aurora:

Så fina bilder- älskar färgerna! Tror att min favorit är den på Casa Batllo!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#17 - - Ellen Gräntz:

Jag diskar för hand pga liten studentlägenhet. Det går finfint, tycker det är rogivande att diska. Men så är jag ju bara en person så det blir ju inte så mycket disk, haha. :)

#18 - - Erika:

Sedan vi flyttade i april förra året har vi haft diskmaskin och det är jag evigt tacksam för :)

#19 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#20 - - Ros marie:

Hej. Oh minns tillbaka när jag ser dina fina foton från Barcelona var där för två år sen älskar den staden. R-M

Svar: Verkligen en härlig stad, så roligt att jag kunde väcka lite härliga minnen hos dig!☺
Kattis

#21 - - Marianne :

Det finns roligare saker att lägga sin energi på än att diska, jag köpte min första diskmaskin bara ett par år efter jag flyttat hemifrån...
Bilden på kyrkan är min favorit:)
Kram

#22 - - Ida:

Åh så fina bilder!! Tävlingen på min blogg är nu avslutad, så in och kika där och tack för att du var med och tävlade! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#23 - - JoJo:

vilka fina foton! :D

Svar: Tackar!:D
Kattis

#24 - - Sara Ekman:

åh så fina! gillar nr 3 o 4 bäst :)

#25 - - Linda:

Fantastiska Barcelona, love it!!
Svar:Japp jag läste Samhäll humanistisk linje i skolan så jag kan spanska,franska,italienska,grekiska,tyska,engelska,norska,danska så 8 faktiskt;)
(Norskan är ju inte svår och danska kan jag för att jag jobbat på ett dansk företag i 7år). De andra har jag läst i skolan;)

#26 - - Gabriella :

Såå fina bilder!!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#27 - - Heléna:

Casa Batllo är min favorit :D Härliga bilder allihop :D Jag ägnar mig också åt handdisk här hemma för vi har inte heller någon diskmaskin, men mig gör det inget för jag är så udda att jag tycker att det är avkopplande att diska förhand :D Kram <3

#28 - - Carolina Thoor:

Alltid roligt att se bilder som är dina absoluta favoriter under januari månaden! :D

Sv; ja, den var faktiskt grymt god, den semlan! Jaså inte? Haha jag har redan ätit två under det här året (men aldrig någon gång som jag har valt det själv) ^^, hon tackar nog!

Jo, det tycker jag absolut att du ska ta och göra. Jaså, vad härligt! Själv skulle jag och Niclas vilja hyra en gymnastiksal någon gång bara för att spela badminton tillsammans. Låter så roligt! :D

#29 - - deninrekampen:

Ja det är verkligen skönt :)

Aldrig hört att någon fått den effekten du fick :O Va konstigt. Men det är väl som allt, alla reagerar olika :)

Allt bra med dig? Kram

#30 - - Ros marie:

Hej igen, min favorit är La Sagrada Familia en helt fantastisk byggnad. Love it. R-M.

Svar: Hej igen! Det är en av mina favoriter också...så häftig skapelse verkligen! 😀
Kattis

#31 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Sagrada Familia måste vara den vackraste kyrkan i universum. Jag vill dit igen och se den. Tror jag grät konstant därinne för att jag blev så rörd. :) Ha en fin helg!