Om jag...

...hade tillräckligt med pengar så skulle jag anställa en städerska och kock på heltid.
...vågade skulle jag sälja nästan alla ägodelar och flytta utomlands direkt.
...kunde så skulle jag frossa i räkor.
...hade bättre disciplin så skulle jag träna oftare.
...prioriterade annorlunda så skulle jag kunna skriva klart min bok någon gång.
...gick och la mig tidigare så skulle jag hinna läsa fler sidor i boken.
...slutade snooza så skulle jag slippa stressa varje morgon.
...slutar tänka OM så kanske jag får något gjort istället!;) Vad skulle du göra?
 
Glöm inte bort att vara med i tävlingen om en souvenir från Palma HÄR, på söndag dras vinnaren!
 
 
#1 - - Sussi:

Exakt din om passar in lika bra på mig. Eller kanske inte den om att skriva en bok. Så kreativ är jag inte. Hoppas dock att din bok blir klar någon gång :)

Svar: Roligt att höra!:D Det hoppas jag med!!
Kattis

#2 - - Natalia:

Roligt att läsa :D

#3 - - Linda:

Vilken härlig lista!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#4 - - znogge:

Jag skulle kunna tänka mig ett litet krypin någonstans vid Medelhavet. Dessutom skulle jag kunna tänka mig att arbeta halvtid - om inte pensionen skulle bli så dålig. Om om inte fanns...

Svar: Mmm vet precis hur du menar...
Kattis

#5 - - Days by Johanna:

Härligt lista! :)


Svar:
Kattis

#6 - - Sarah:

tack aaa =)

#7 - - Veiken:

Oj, det var flera om som jag känner igen! Några borde jag ta tag i....

#8 - - Ida Lindborg ♡:

Vilket roligt inlägg :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Att det ska vara så svårt att göra sånt där som man egentligen skulle må bra av, men som man är för bekväm för att göra!

Svar: Ja verkligen!
Kattis

#10 - - Bella:

Superfina bilder!

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#11 - - beabus:

Jag skulle nog göra mycket av det du nämnde, men lägger till: göra tatueringen som jag tänkt på i 15 år! Och det KOMMER jag att göra, så snart tatueraren kommit hem från sin resa 😊 Kul att hitta en härlig blogg 🌟🤗 Trevlig helg

#12 - - Annie:

Vilket bra inlägg! roligt att läsa om dig mera :)
Känns som man lär känna personen bakom bloggen lite bättre och sånt är roligt :)

Hm ja det var en bra fråga .. ;)

Sv: Ja det är nog lite av båda kanske ;) Men jag tror att vi är bättre på att visa det än vad dem är ;)

Kramar

#13 - - Linnéa:

Så himla klockrent inlägg :-)

Svar: :D
Kattis

#14 - - Jasmine:

Ibland är det bra att få lite perspektiv. Att våga se livet på ett annat sätt, från ett annat perspektiv, befinnandes på en annan plats - det kräver mod.

(Sent) Svar: Tack så mycket för de fina orden du lämnade till mitt inlägg om det gångna året.

Kram

#15 - - Erika:

Den första punkten hade jag lätt också gjort :)

Svar: Det skulle vara underbart!:)
Kattis

#16 - - NICOLE:

Roligt inlägg :D Finns säkert massor jag hade kunnat göra med haha ;)

Svar: Det tror jag också!☺
Kattis

#17 - - Julia Svensson:

Så kul att läsa och fina bilder!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#18 - - Boel:

Kul att läsa :D

Svar: :D
Kattis

#19 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Ja någon som städade hemma hade inte varit dumt. Hade man haft pengarna alltså! Hur skönt!

Svar: Eller hur!?
Kattis

#20 - - Gabriella :

Roligt inlägg!! :D

#21 - - Gabriella :

Såå roligt inlägg!! :D

Svar: Tackar!:D
Kattis

#22 - - moa:

wow, skriver du en bok? vad handlar den om? nu blev jag ju supernyfiken :D

Svar: Hehe jag skriver en bok om hur reseintresset började och vår första "riktiga" resa, alla äventyr och vad den inneburit för oss! Jobbar just nu på kapitel 6!☺
Kattis

#23 - - Julia Persson:

Vackra bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#24 - - ullie:

så fina foto . ja du OM man hade pengar. undrar om all skulle va bättre? men ja i vartfall lite tror ja allt känns jämt som om det är meningen att det precis ska gå jämt upp var månad eller inte alls ha ha gud fin lördag kram

#25 - - Sara Ekman:

Kul lista :D

#26 - - marianne cargus:

Om jag hade pengar? Säga upp mej från jobbet och köpa ett ställe på norra Jylland....
Kram

Svar: Låter inte alls fel!:)
Kattis

#27 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

så fantastisk lista!! :D Och många kloka "om".

Svar: Tackar!:)
Kattis

#28 - - Linda:

Hehe känner igen mig på en del punkter där!
Svar: Nä men är man sjukt grym på att fota så hade jag nog också gjort det, men det är jag inte och så gillar jag målad konst/äkta konst :) Jag älskar den med tjuren! Ja gud tänk så gott det hade varit! Bara att bo på ngt varmare ställe på vinterhalvåret hade räckt med Spanien, men snart kanske det blir verklighet, vem vet;)

#29 - - Ellen Gräntz:

Vilken rolig lista! Vad är det för bok du skriver? :)

Svar: Tackar!:) Det är en bok om vår första "riktiga" resa, äventyren och vad den betytt för vidare resande. Hur allt började typ!:P
Kattis