Resetips - Palma de Mallorca - Strosa runt

Ja ni läste rätt, Palma är en utmärkt stad att strosa runt i och en trevlig gata att göra det på är gågatan Carrer de Sant Miquel som kantas av affärer och inte minst häftiga byggnader och kyrkor.
 
Det var alltså på detta sättet vi startade vår andra dag i Palma efter en härlig frukost på hotellet. Ju närmare vi kom havet desto högre stod solen och varmare blev det. Men innan dess gjorde vi några stopp på vägen för att spana i affärer, kika in i en kyrka och fota massa häftig arkitektur.
 
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Fina bilder! Tack! Är på bättringsvägen

Svar: Tackar!☺
Kattis

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Älskar att strosa omkring i städer :)

Svar: Jag med!😀
Kattis

#3 - - Therese:

Så fint där är :)

Svar: Haha guld värt att ha timehop då :D

#4 - - Sara Ekman:

fint :)

#5 - - MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

Vad fint :)

#6 - - Sarah:

tack =)

#7 - - Carolina Thoor:

Låter som en mysig andra dag i Palma. Längtar till sommaren då vi eventuellt åker till ett varmare land! :D

Sv; jo tack, det var det verkligen. Hoppas du också hade en bra start på vecka 8!
Jo, det kan jag tänka mig :D

#8 - - My Nordqvist:

Häftigt :)

#9 - - Emma :

åh ås längesen jag va på Mallorca, hade gärna åkt dit igen :)

Svar: Förstår det!☺
Kattis

#10 - - Annie:

Mysiga bilder! :)

Sv: Tack så mycket :)
Det kreativa ger verkligen mycket, så kul ;)

Kram*

#11 - - Bella:

Fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#12 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#13 - - Ida:

Gud vad fina bilder!!:)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#14 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Ser helt magiskt ut :)

#15 - - Angelica:

Ser jättevackert ut!

#16 - - Natalia:

Så fint :)

#17 - - Natalia:

Så fint :)

#18 - - Ellen Gräntz:

Så vacker kyrka!

#19 - - Linnéa:

Åh sååå härliga bilder. Är du en reseintresserad person - isåfall får du gärna bjuda på några fler tips?! :p

Svar: Åh det är ett av mina största intressen så det finns tips från alla mina resor på bloggen och jag kommer fortsätta skriva om Palmaresan!😀
Kattis

#20 - - deninrekampen:

Sv: Tack fina du! :) Det värmer i mitt hjärta!! <3

Haha jag har nog bara smakat sådan som är på smörgåstårtor? Inte helt säker. Önskar jag kunde lära mig äta det dock :) Men vem vet kanske händer :) Men jag är inte riktigt en fisk människa. Äter bara torsk om den är sprödbakad eller vad det heter. :)

Fina bilder som vanligt, så inbjudande på något sätt! :)

Hoppas du har en bra kväll, kram! <3

#21 - - Linda:

Där var vi med;)
Svar: Ah Gonzo inte heller dumt, han är så himla fin =) Så nu längtar jag! Ja det kommer säkert fler ggr i Palma.
Hihi jo så är det ju man vill ju kunna klara sig på den s.k inkomsten;)

#22 - - NICOLE:

Palma verkar helt fantastiskt! Dit mååste jag :) Kanske med ett tjejgäng :)

Svar: Tror det är en perfekt stad för en resa med tjejgänget faktiskt!☺
Kattis

#23 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Alla dessa vackra kyrkor som finns där <3 Fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#24 - - Henrik Olsson:

Vet du vad kyrkan hette? :)

Svar: Om jag inte minns helt fel så heter den Church of saint Miquel tror jag!☺
Kattis

#25 - - Heidi Nathalie Hovland:

Palma<3 Så fine bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#26 - - Gabriella :

Det är ju riktigt fint där!!

#27 - - MALIN:

Älskar att strosa runt i vackra städer! Kram

Svar: Samma här!☺
Kattis

#28 - - Marianne :

Åhh så vackert det är inne i kyrkan!
Det ser ut som en trevlig stad...
Kram

#29 - - N:

Ja det är verkligen en bra stad!

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#30 - - Heléna:

Så fint det ser ut :D Hoppas ni har haft en riktigt härlig dag :D Kramar <3

#31 - - ullie:

jätte fint verkligen gillar att strosa runt i sånt där fint . såg ut som inte så bra väder? men gud så härligt att va där ändå krma