Vinnaren är...

...Helena
Stort grattis till dig som både visste att Palma är huvudorten på Mallorca och att La Seu är en vacker katedral i staden!:) Helena hade alltså dubbelchans i dragningen och det verkar ha varit till hennes fördel denna gång. Under min resa kommer jag nu att välja ut en souvenir till dig så skicka ditt namn och adress till mig på [email protected] så jag kan skicka ditt pris sen.
 
Bilden är lånad från commons.wikimedia.org
Helena var dock inte den enda av er som gissade rätt utan fler av hade dubbelchans och har därmed vunnit länkningar:
Amanda Jona   Ida J   JoJo   Erika   Sussi   Linda   Znogge   Marianne   Gabriella   Angelica   Carolina   Johan   Jessica   Linnea   och   Bea.
 
Sedan var ni några som hade stenkoll på att Mallorca var den eftersökta medelhavsön:
Amanda L   Sara E   Emma   Henrik   Madde   Sara   Malin   och   Ullie.
 
Sist men inte minst får Boel en hederslänkning eftersom hon svarade rätt på bonusfrågan.
 
#1 - - Sarah:

ok kul .. du vet man vinner sydet inte kameran

Svar: Yes det har jag koll på!☺
Kattis

#2 - - Carolina Thoor:

Roligt att hon vann och härligt med en länkning. Det sitter aldrig fel, hihi! :D

Sv; haha, ja eller hur. Det är inte direkt något jag själv sitter och funderar på att köpa, men man blir alltid glad då man får hem den! :D

Alltså helst utav allt vill vi ha en hyresrätt och förstahandskontrakt. Men det är inte direkt så enkelt :/

#3 - - marianne cargus:

Grattis till Helena och oss andra också för den delen;)
Jag menade att du stod på den sidan ån, alltså inte på den sidan Brynäsgatan går....Jag får vänta tills i morgon då och se om det är samma hus jag frågade om :)
Kram

#4 - - Julia Svensson:

Grattis till henne!

#5 - - Natalia:

Grattis till vinnaren :D

#6 - - Sandra:

Så kul att helena vann :D tycker hon verkligen förtjänar det, stort grattis till henne :)

#7 - - Henrik Olsson:

Grattis till vinnaren! :)

#8 - - Bea:

Tack för länk-vinsten 🤗 Ha en trevlig resa 🌟

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#9 - - Annie:

Grattis till henne :)

Sv: Vi är på början av säsong 4 nu, så det har gått rätt fort för oss haha :)
Jag tyckte börja av 1:an var lite seg men sen tyckte jag att den vart bättre iaf,. Den blir bara mer och mer spännande :)
Har verkligen hänt mycket sen säsong 1 men beror ju på vad man gillar också ;) Jag tycker den är riktigt bra iaf ;)

Kramar

#10 - - Znogge:

Stort grattis till vinnaren! Man får väl hoppas på tur i kärlek i stället ;-)

Ha en bra kväll!

#11 - - Tilda Barkselius:

Åh grattis till alla dem :)

#12 - - NICOLE:

Så roligt, grattis till henne! Hoppas du har en härlig söndag:)

#13 - - Julia Persson:

Grattis till vinnaren :)

#14 - - Heléna:

Så glad jag blir :D Nu gjorde du min dag Kattis - tusen tack :D

Kram <3

#15 - - Linnea:

Vilken vacker bild :)

Skriv kommentar...Ja, jag är sååå nöjd med drinkvagnen. Nu vill jag bara att den ska komma med posten <3

#16 - - Gabriella :

Stort grattis till vinnaren!!

#17 - - Ida Lindborg ♡:

Så fiint!

#18 - - JoJo:

stort grattis till henne och tack för länkningen :D

#19 - - Photo by E M E R E L L A:

Ja jag ber om ursäkt, jag tror det är nått knasigt med youtube för tillfället.. Försök gärna igen och se om det går :)

Annars så hoppas jag att du får en riktigt härlig vecka :)

Svar: Inget att be om ursäkt för heller...jag får fortsätta försöka helt enkelt!☺
Kattis

#20 - - MartinaOlsson:

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 250kr hos Skalme :) Hos Skalme.se kan du b.l.a. designa ditt alldeles egna mobilskal, Macbook-fodral och mycket mer! Vill du vara med och tävla är det bara att klicka på länken nedan! Ha en fortsatt trevlig dag :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/65481/vinn-ett-presentkort-pa-250kr-hos-skalme/​

#21 - - ullie:

va kul ja som nog inte hängde me o mhela frågan men ja ja så är det
Ha nu en jätte fin start på veckan fin måndag kramar

#22 - - MALIN:

Vad kul att hon vann! Grattis till henne :) Kram

#23 - - Anonym:

Grattis till vinnaren :D vilken härlig bild :D

Svar: 😀
Kattis

#24 - - Sara Ekman:

Grattis! :)

#25 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Stort grattis till henne! :)

#26 - - deninrekampen:

Grattis till henne :D Tack för länkningen! :)