I jakt på sista ljuset

Så låt mig höra nu hur ert nyårsfirande varit? Eftersom jag är på resande fot så har jag inte riktigt samma tid att läsa allas bloggar som vanligt så ni får gärna nämna några ord i kommentarerna istället. Ni ska få höra mer om vår nyårsafton så småningom men en underbar sak med södra europa är verkligen de extra soltimmarna man får denna tiden på året. Bilderna nedan är från mellandagarna hemma i Sverigen när vi var ute för att jaga all sol som fanns.
 
#1 - - Jessica Högberg:

Vacker om än inte så varm
Firade in nya året på jobbet

#2 - - Emma :

åh vilka härliga bilder

Svar: Tackar!☺
Kattis

#3 - - Annie:

Vilka härliga bilder! :)
Mitt nyår var bra, trevlig men lugnt :)
Nyårsmiddag med 3-rätters hemma, så gott det var ;) och alkoholfritt för mig :)

Hur har du/ni haft det?

Kram

#4 - - Days by Johanna:

Så fina bilder. Men nu går vi mot ljusare tider :)
Vår nyår var lugn, vi fira hemma hos oss tillsammans med min far. Saknade mor så mycket men hoppas nästa nyår blir lättare.

Svar: 😊
Kattis

#5 - - HTTP://nouw.com/carroat :

Fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#6 - - Anonym:

Fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#7 - - Emma :

åh vilka härliga bilder! :)

#8 - - Anonym:

sv ja det blev en lyckad kväll tack detsamma

#9 - - Alice:

Åh vad härligt med en resa!

Svar: Verkligen perfekt i tiden för att tanka lite sol!☺
Kattis

#10 - - Christina:

God fortsättning :)
Jag firade med mina vänner och var inte i säng förrän efter klockan fem, en väldigt lyckad kväll helt enkelt :)
Hoppas att du har det fint på resande fot :)

#11 - - Beatrice:

Riktigt fina bilder, ser fram emot att läsa om ditt nyår! Kram.

Svar: Tack snälla!☺
Kattis

#12 - - JoJo:

så fina bilder :) min nyårsafton var lugn och mysig!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#13 - - Tuva Björnwall:

Härliga bilder :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#14 - - Marianne :

Så vackert med solen som kommer fram mellan träden...så är det här hos mej idag.
Mitt nyår var som vanligt tre rätters hä hemma med bästa vänner samt vickning och nattsudd hos våra danska vänner som har sin sommarstuga här bredvid.
Fortsätt att njuta av semestern...
Kram

#15 - - jessy:

Fina bilder! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#16 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!!

Svar: Tack!☺
Kattis

#17 - - Znogge:

Vi firade på hotell tillsammans med skotträdda Miss E. Väldigt god mat och så men annars ett ganska så lugnt firande vilket gick bra det med!

Hoppas ni hade det bra!

#18 - - A M:

Härliga bilder! Jag spenderade min kväll hos en kompis tillsammans med god mat och gott umgänge! :D
sv: Det är det verkligen! Tack detsamma!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#19 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Vilka fina bilder :). Hoppas du njuter på resan :)

#20 - - my:

Gott nytt år :D Spenderade mitt nyår i Vemdalen :)

#21 - - FREEDOMtravel:

Fina bilder! Vi firade nyår på Wallmans. Önskar god fortsättning!!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - NICOLE:

Jag hade ett lugnt nyårsfirande med sambon och vänner, trerätters lite spel och så avslutade vi vid slottet för att se lite fyrverkerier :) Hoppas du har det fint!

Svar: Låter jättemysigt!☺
Kattis

#23 - - MartinaOlsson:

Hej!
Jag vill bara tipsa dig om att du just nu kan vara med och tävla om Pauline Wågströms självbiografiska bok "Om ett MISSFOSTER: att leva med selektiv mutism, autism och social fobi" i min blogg! En superviktigt bok enligt mig då den hjälper till att lyfta och normalisera psykisk ohälsa :) Klicka på länken nedan för att vara med och tävla!
https://martinaolsson.myshowroom.se/64577/tavling-vinn-pauline-wagstroms-sjalvbiografiska-bok/
Och ett gott nytt år på dig också, såklart! :)

#24 - - Liene Svärd:

sv: Förstår det. Hur länge är du i Spanien? Semester eller? :)
Skönt att du får mycket sol.

#25 - - Linda:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket!☺
Kattis

#26 - - Shahrzad:

finaste bloggen

Svar: Tack snälla!☺
Kattis

#27 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Härliga bilder!
Här blev det ett lugnt nyårsfirande hemma hos mamma med några bekanta till familjen :)

Svar: Tackar och låter som ett mysigt firande!☺
Kattis

#28 - - Matilda Berlin:

Såå fina bilder! =)

Svar: Tack snälla!☺
Kattis

#29 - - Frida:

Tack så mkt :9 Hoppas du också får en superfin start !:)

#30 - - Kajsastina:

Hej fina du! ha en fortsatt bra dag!

Svar: 😄
Kattis

#31 - - Filippa:

Så fina bilder!

Svar: Tack snälla!☺
Kattis

#32 - - ullie:

härliga bilder.
jodå hade feber men va lungt med svärmor så det gick bra ändå nytt år blir det alltid :D
Önskar dej en bra fortsättning på resan o året kram

Svar: Tackar så mycket!☺
Kattis

#33 - - Ida Lindborg ♡:

Så fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#34 - - Sara Ekman:

Härligt med sol!! :)

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#35 - - Gabriella :

Såå fina bilder, jag firade nyårsafton med mina underbara vänner!!

Svar: Tackar och härligt!☺
Kattis

#36 - - Theresia:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack snälla!☺
Kattis