Låt oss stjäla månen

Inläggen om Barcelona är nu slut för denna gång men vi kan väl kortfattat säga att det var en riktigt lyckad resa som gav mersmak. Men vad har jag haft för mig sedan jag kom hem från Barcelona kan man ju undra då så därför tänka jag i stora drag nu tala om det.
 
  • Jag har jobbat vidare på 50% och känner mig lite piggare för varje vecka som går men funderar samtidigt en himla massa på vad jag faktiskt vill göra och bli när jag blir stor! 
  • Jag har genomgått en ofrivillig bantingskur då jag åkte på matförgiftning eller magsjuka en av veckorna, själva "sjukan" höll bara i sig i lite över 24 timmar men man är rätt klen i många dagar efter.
  • Jag har äntligen tagit tag i det här med serien Skam och kan nu tala om att även jag sett alla tre säsonger med blandade känslor. Tycker dock de har lyckats bra med att fånga livet som tonåring och allt som händer och är viktigt under den tiden av livet.
  • Jag var och såg Fantastiska vidunder och vart man hittar dem två (!) gånger på bio och den var precis lika bra båda gångerna. Varför tvingas vi vänta så länge på nästa film???
  • Fotade månen en kall kväll (måste verkligen ta tag i att skaffa mig ett stativ).
  • Bokat första sommarresan.
 Så nu är ni hyfsat up to speed och jag får därmed önska er en riktigt trevlig lördag vad än ni hittar på en dag som denna. Själv skall jag äta lite till, träna, handla och kanske gå på bio (beror på om orken räcker till).
#1 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

fina bilder! vad har du bokat för sommarresa? 😊

#2 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#3 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så vackert :)

#4 - - Annie:

Vad kul att läsa lite mer om dig och ditt liv :)
Får jag fråga vad du jobbar med? :)
Skönt att du känner dig lite piggare :)

Kramar*

#5 - - Znogge:

usch och fy för magsjuka som verkligen slår ut en helt. Desto trevligare då att ha bokat en resa :D Vart bär det av eller är det hemligt än så länge?

Ha en bra lördag :D

#6 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

ja, sjukdomar är en bra bantningskur, tyvärr.. jag är inte heller pigg, fick dåliga besked från både EKG och blodproverna!! Pitt också.

#7 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

fint

#8 - - Henrik Olsson:

Jag förstår att man är svag långt efter att man blivit "frisk" :/

#9 - - Photo by E M E R E L L A:

Åh vilken fin bild på månen :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#10 - - Beatrice:

Barcelona är helt underbart!!!

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#11 - - Ida:

Såg ut som en mycket lyckad resa :)

#12 - - Lillgarden:

Men usch för ofrivillig bantning.. Man är verkligen inte människa på flera flera dagar efter en sån pärs.
Oj vad jag känner igen mig i det där vad man ska bli när man blir stor!! Galet svårt att veta....

Sv: Precis! Tungt att göra men S Å skönt att kunna bocka av och gå vidare från. Men vilken psykisk pärs alltså...

Ha en fortsatt fin helg!

#13 - - Marianne :

Magisk stämning på fotot! Var är det taget?
Fy sjutton för matförgiftning....bland det värsta jag varit med om..TVÅ gånger, och visst är man helt slut efteråt...usch!!

Jag tror inte heller det var meningen att jag skulle byta jobb nu, jag har inte så många år kvar att jobba så jag lägger ingen större energi på att hitta något nytt, men dyker det upp något så söker jag :)
Kram

#14 - - deninrekampen:

Sv: Ja det är sjukt snyggt det också, kallas det inte ombre eller något? Eller är jag helt ute och cyklar? :)

Vad har du för planer för helgen?

kram!! <3

#15 - - Sara Ekman:

härligt :)

#16 - - Erika:

Måste också spana in Skam :)

#17 - - Gabriella :

Åh så roligt att ha bokat en sommarresa!!

#18 - - Heléna:

Hoppas du får en underbar lördagskväll :D Då får vi vänta på säsong 4 av SKAM nu då ;) Fram tills dess njuter jag av Outlander :D Det blev en hel del fyndat på IKEA och ehm.. lite till :D Kram <3

#19 - - Amanda:

Tråkigt att inläggen om Barcelona är slut nu! :(

#20 - - NICOLE:

Förstår att ni fått mersmak, det har jag fått genom dina inlägg ;) Kul med en liten livsuppdatering med :) Kram

#21 - - GETINSHAPE:

Åh så fina bilder :) Duktig du är!

Svar: Tackar!😄
Kattis

#22 - - moa:

fyfan för magsjuka :O det är bland det värsta jag vet faktiskt, att kräkas. skam har inte jag hunnit med ännu men ska också ta tag i det hehe, kram på dig <3

#23 - - MALIN:

Vilka härliga bilder! Månen är så fin! Kram

#24 - - Tilda Barkselius:

Åh "Fantastiska Vidunder" verkar så bra!

Svar: Det är den!☺
Kattis

#25 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

ja, gud, det får inte vara något trassel med det lilla hjärtat så här tidigt i livet. Jag är ju knappt en riktig människa än liksom!!

#26 - - Ellen Gräntz:

Vill också se Fantastiska vidunder, förstår inte varför jag inte gjort det än?

#27 - - Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

Tyckte också jättemycket om den filmen! <3

#28 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Barcelona är underbart! <3

#29 - - Anonym:

Du har hunnit med en hel del ändå:) Tråkigt med magsjuka dock!

#30 - - Ida Lindborg ♡:

Så fint :)

#31 - - NICOLE:

Hoppas din helg varit fin! :)

#32 - - deninrekampen:

Min helg bestod inte i så mycket! haha! Sambon har varit sjuk så inte blivit så mycket att göra. Spelat lite sims och så bara! :)

Låter som att du haft en riktigt mysig kväll! Kram!