Olika fokus

Medan jag bearbetar min vanliga "åka hem"-ångest och försöker att inte glömma kvar allt för mycket så undrar jag om ni tror på att dessa bilder är tagna på samma dag? Personligen tycker jag första bilden känns vårig medan dom andra två skriker snölös vinter!:P Vet inte varför men tycker det är ofantligt roligt att fota macrobilder i vackert solljus...som sambo brukar uttrycka sig: "En enkel 5 minuterspromenad med dig blir lätt 40 minuter om du har med dig kameran". Hur som helst så lär jag motvilligt packa nu och snart checka ut...vi hörs hemma i Sverige igen!
 
#1 - - marianne:

Jag förstår dej, kunde jag fota skulle jag nog tillbringa ännu mer tid än jag gör nu, i skogen.

Välkommen hem

#2 - - Erika:

Häftiga bilder! :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#3 - - jessy:

- Om du har rött hår är en hårbomb verkligen det bästa du kan köpa haha. Det räddade mitt liv när jag hade rött :D Eftersom det är en så svår färg att hålla fräsch!

Svar: Tell me about it!:P
Kattis

#4 - - Jessica Högberg:

Verkligen olika, men alla vackra. Önskar dej en trevlig resa hem!

Svar: Man tackar man tackar!:)
Kattis

#5 - - Henrik Olsson:

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tackar tackar!:)
Kattis

#6 - - trisiaa:

Härliga bilder!! :D

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#7 - - Carolina Thoor:

Ja, jag tror att bilderna fotograferades samma dag! :D

Sv; ja, men eller hur! Riktigt svårt att välja.. Dum fråga utav mig haha xD

Nej, det förstår jag. Synd bara att du snart ska hem till kalla Sverige igen. Här har vi verkligen snö, i alla fall i Stockholm ^^,

Nej, det känns ändå som om man inte håller löftena ^^,

#8 - - elin stridh:

det låter väl jättebra :)

#9 - - Amanda:

Så fina bilder! :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Kattis

#10 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#11 - - Lena i Wales:

Som vanligt,härliga bilder! Tänk vad ljus och fokus betyder.
God fortsättning på det nya året!

#12 - - elin:

Sv: Nej absolut inte , hade faktiskt en riktigt mysig morgon för mig själv innan jobbet :)

#13 - - Znogge:

Det är alltid vemodigt när en resa närmar sig sitt slut. Dagarna går så fort när man är iväg! Hoppas det blir en bra hemresa.

#14 - - hanna:

super fina bilder :D

Svar: Tack så mycket!:D
Kattis

#15 - - Ebba:

Åh vad fina bilder! :)

Svar: Tack snälla!:)
Kattis

#16 - - Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna:

Åh så fina bilder :D. Förstår det där med kameran innan utmattningssyndrom så var det lika för mig med :)

Svar: Tackar!:)
Kattis

#17 - - Matilda & Alva:

Härlig blogg!
Kram :D

Svar: Tack så mycket!:D
Kattis

#18 - - Jessica Zederfeldt:

Haha skulle gissat på olika dagar men när jag läser din text så antar jag att bilderna är tagna samma tillfälle ;D Hoppas det var en trevlig promenad :) psst, åker man inte hem kan man ju inte komma tillbaka, som pippi säger ;) kram

#19 - - Annie:

Underbara bilder du tagit! så fina verkligen :)
Du är duktig på att fota ;)

Ha en bra dag**

Kramar

#20 - - MartinaOlsson:

sv; tack! :)

#21 - - A M:

du har verkligen talang för att fotografera! :D
sv: Ja spontant är verkligen underbart!

Svar: Tack!😀
Kattis

#22 - - Erika:

Hoppas ni hade det riktigt trevligt :)

#23 - - Jasmine:

Jätte fina bilder. Tror att bilderna är tagna samma dag eftersom att du undrar ;)

Svar: Haha helt rätt antaget!☺
Kattis

#24 - - Freja Marley Lindsjö:

Så fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#25 - - HTTP://nouw.com/carroat:

Fina bilder!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#26 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Fina bilder! Och att det kan skilja så mycket på bara några få minuter medan solljuset försvinner.

Svar: Tackar! Ja verkligen!☺
Kattis

#27 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

fina bilder

Svar: Tackar!:)
Kattis

#28 - - Lillgarden:

Så vackra bilder!

God fortsättning!
Hoppas det nya året börjat på bästa sätt!

#29 - - NICOLE:

Så fina bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#30 - - Sara Ekman:

Fina bilder ! :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#31 - - Ellen Gräntz:

Jättesmidigt sätt att få extra mycket frisk luft ju ;)

Svar: Jamen eller hur!?☺
Kattis

#32 - - Gabriella :

Fina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#33 - - Sarah:

aaa vi hadde riktigt myss

#34 - - Theresia:

Så fina bilder!!

Svar: Tack snälla!☺
Kattis