Resetips - Barcelona - Pasapalo

Ni vet när man lyckats promenera så mycket de senaste dagarna att kroppen knappt orkar hålla sig upprätt? Då är det en väldig tur att man snubblar över en störtskön bar på krypavstånd från hotellet. Mitt emot hotellet hittade vi alltså Pasapalo med dämpad belysning och riktigt skön musik. På väggarna satt alster av lokala konstnärer som var till salu och från högtalarna hördes mjuk rock som var riktigt avslappnande.
 
Det skulle även visa sig att dom var hejjare på både hamburgare och öl. Missa inte detta sköna ställe om ni är i närheten av gatan Paral-lel!:D
 
#1 - - Fanny Edfast:

Lät ju fantastiskt! :D

#2 - - Jasmine:

Guuuuuud vad gott det såg ut!

#3 - - Carolina Thoor:

Mysigt! Jag och Niclas hade den lyxen i Åland. Då var det en mysig uteservering med liveband (ingen känd) som spelade, så tog man sig något ätbart eller drickbart. Så mysigt! :D

Sv; kul att du gillade inlägget! Ja, det är tråkigt då man varken känner hunger eller blir illamående utav maten. Eller då man inte känner smaken av maten. Nästan ännu värre :P
Jag tror inte att vi kommer att besöka Spanien under vår jorden runt resa, helt fel håll. Min kille skulle aldrig gå med på det. Men en annan resa så :D

#4 - - Jasmine:

Mmm... Ser gott ut!

(Sent) Svar: Tack för orden.

Kram

#5 - - trisiaa:

Åh vad gott :D

#6 - - MALIN:

Det ser fantastiskt gott ut! Kram

#7 - - NICOLE:

Haha lät underbart!

#8 - - Frida:

Ja den var supermysig :)
ååh vad gott det ser ut!
Två av mina favoritställen att äta på i Barcelona är Ikibana och La torteria. Det ena stället är en finare restaurang med japansk och Brasiliansk fusion food. Supergoda drinkar med! Det andra stället är ett billigt hak med äkta och riktigt god mexikansk mat :) Och riktigt god michelada ;)
Nu blev jag påmind om en massa härliga ställen i Barcelona så jag ska nog ta och dela med mig av det i ett inlägg på bloggen jag med snart, så det tackar jag för :)

#9 - - sandra*:

Så härligt det låter =) och gud så gott det ser ut, är det en hamburgare eller vad är det för något gott på den sista bilden? :D

#10 - - znogge:

Lunchen blev en smula klen så det var nästan en plåga att se den goda maten ;-)

#11 - - Heléna:

Maten ser riktigt smaskig ut! Härligt när de låter lokala konstnärer hänga upp sina alster på väggarna till försäljning :D Kram <3

#12 - - Photo by E M E R E L L A:

Jo det är alltid kul :)

Vad gott det där såg ut :)

#13 - - Christin:

Oj så gott det ser ut! Mums mums och vilken fin blogg du har!

#14 - - Erika:

Åh mysigt :)

sv. Ja den stämmer och tusen tack :D

#15 - - Tapet:

Ser väldigt gott ut!

#16 - - Henrik Olsson:

Krypavstånd är alltid uppskattat :)

#17 - - Julia Svensson:

Såå bra tips!

#18 - - Therese:

Vad gott det såg ut :D

#19 - - Marianne :

Oj oj vilken hamburgare, den skulle jag lätt kunna mumsa i mej :)
Trevligt med konsten på väggarna..

#20 - - jessy:

Mums :D

#21 - - Ida Lindborg ♡:

Så gott!

#22 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Såå gott det ser ut :)

#23 - - Liene Svärd:

Ser så gott ut!!

#24 - - N:

Bra tips :D

#25 - - Ida:

Återigen, såå fina bilder, ser super gott ut!! :)

#26 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilken god hamburgare! :)

#27 - - Gabriella :

Åh det ser ju såå gott ut!!

#28 - - Annie:

Mysigt med en bra så nära hotellet :)
Maten ser god ut också! :)

Sv: Tack så mycket<3

Kramar*

#29 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh ser så inbjudande ut :)

#30 - - Boel:

Fina bilder och bra tips :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#31 - - Sara Ekman:

Nice :)

#32 - - Amanda:

Åh så gott! 😍

#33 - - ullie:

mums gott det såg ut
ja du ja vet nog hur det känns ja me mina ben orkar knappt gå nån meter vissa dagar suck =)

#34 - - marianne cargus:

Kan man få med dammkorn med mobilkameran tror du?
Hönsen gömmer ofta ägg under bråte bakom stallet, men nu är de instängda så jag trodde de höll sej till redena..;)

#35 - - moa:

det där såg inte illa ut :) du som vandrar så mycket kattis har du inte funderat på att använda stegräknare? JAG ÄR NÄMLIGEN nyfiken på hur många steg du tar om dagen :O kramis

#36 - - deninrekampen:

Sv: Min läkare ringde faktiskt ikväll, lättat några kg på axlarna nu. Att det finns en plan. Förkylningen är bara liiiite kvar. Men mår bra iaf! :)

Hoppas magen och allt känns bättre snart! Kram!

#37 - - JoJo:

det ser väldigt gott ut! såna här bilder är lite jobbiga att se när man sitter och är hungrig. haha xD

#38 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser ju underbart ut :D