Amanda Jonas fotoutmaning: Tema Frihet

När jag läste månadens tema i Amandas fotoutmaning hörde jag direkt tonerna från Astrid Lindgrens Rasmus på luffen: "Fri som en fågel". Att kunna flyga precis dit man vill och precis när man känner för det är en definition av frihet för mig. Jag känner mig lyckligt lottad som har möjligheten att själv ganska ofta flyga ut i världen och i helgen när jag besökte Uppsala lyckades jag fånga dessa fåglar (om än lite suddiga) mot den blå himlen. Detta är frihet för mig.
 
#1 - - Sara Ekman:

Flyga skulle jag vilja kunna göra :)

#2 - - Znogge:

En underbar tolkning! Friheten i ett nötskal :D

Kram

#3 - - Sussi:

Verkligen fin bild :)

#4 - - Biggeros:

Ja, fri som fågeln och kunnat flyga hade inte varit dumt. Vilken fin bild🤗

#5 - - Ida Gratte:

Snygg bild och fint budskap! Alla vill vara fria som fåglar!

#6 - - elin:

Älskar bilden så fin!<3

#7 - - Netti Starby:

Vilken bra bild till fotoutmaningen! :-D Kramis

#8 - - Nimo:

Åh😍

#9 - - Days by Johanna:

Underbar bild på frihet!

#10 - - JoJo:

så himla fin bild :)

#11 - - Bella:

Superfin bild!

#12 - - NICOLE:

Åh vad härlig bild och även tolkningen :)

#13 - - Annie:

Håller med dig om det du skriver ;)
Brukar titta upp på fåglarna ibland och önska att jag kunde flyga, det ser så härligt ut ;)

Hoppas Du har en fin kväll<3

#14 - - Linda:

Den bilden tolkade du verkligen bra!!
Svar: Ja super verkligen. Åh jisses såklart detta är ju liksom rätt sida av Sverige, så det får du inte missa.
Japp det är rätt namn på den blomman så fina;)

#15 - - Gabriella :

Såå himla fin bild!!

#16 - - Linnea Kinis:

jättefin bild! du förmedlade känslan bra :D

#17 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fin definition :). Intressant det där också hur man tänker och tolkar ordet frihet :)

#18 - - ullie:

ja det har man ju inte önskat bara en gång att kunna flyga o dit man vill kram på dej

#19 - - Asylmamma:

Jag tycker du fångade in frihet på bild på ett väldigt bra sätt👍🏻

#20 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken härlig bild :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#21 - - Amanda:

Å så fin bild<3

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Underbar tolkning!

Svar: Tackar!😀
Kattis