Vinst i souvenirtävlingen

I de smala gränderna i Olympos broderas många konstverk och där finns även vackra väskor med traditionella mönster som de äldre kvinnorna broderat för hand. Just en sådan väska köpte jag till Gabriella som vinst i souvenirtävlingen jag hade här innan resan.
 
En mindre handväska med tre fack precis lagom stora för mobil och plånbok och Gabriella fick en väska med övervägande rosa nyanser.
 
Jag tyckte väskan var så fin att jag även köpte en till mig själv men i lila nyans istället.
 
#1 - - Netti Starby:

Vilka tuffa väskor! :-D Kramis

#2 - - Days by Johanna:

åh så fin :)

#3 - - Sara Ekman:

så fin :)

#4 - - Linda:

Åh, grattis till henne :-D

#5 - - åsa i åsele:

Jättefina väskor :)

Grattis till vinsten Gabriella :)

#6 - - Hanna Karlsson:

Vilken snygg väska!

#7 - - Asylmamma:

Åh vilka fina väskor ❤️ Tycker mönstret på var så vackert!

#8 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Vilken tjusig souvenir :D :D

#9 - - frida christina:

Åh så fina!

#10 - - Natalia:

Så fina :)

#11 - - Natalia:

Så fina :)

#12 - - MALIN:

Vilken fin väska! Kram

#13 - - Bella:

Åh vilken fin!

#14 - - elin:

Grattis till Gabriella!<3

#15 - - Pink Unicorn Metalhead:

Ja vbisst är dom :)
ååh de va verkligen supersöta de där väskorna :)

#16 - - Erika:

Så himla fin den var :)

#17 - - Jonna:

så fin! :)

#18 - - Louise:

Va fina dom va! 😀

#19 - - sarah :

åh villken fin väska =) jo måste fråga dig bor du i greklan ??

Svar: Nä tyvärr gör jag inte det, men jag åker dit så ofta jag kan!😀
Kattis

#20 - - Linnéa:

Åh, sååå fin den var :)

Haha, jag har solat som tusan idag och bränt sönder hårbotten *haha*, skickar över lite solbränna :p

#21 - - Linda:

Men gud så himla söt väska!!!!
Svar: Ja, underbara produkter!Har testat både ansiktsvattnet samt oljan ;)
Ja jag skall nog det för att Hummingbird finns ej ledigt som .se eller .com eller .nu så det får bli ett annat och inriktningen säger inte så mycket heller. Min blogg är ju en s.k Livsstils blogg och när man kollar på de flesta av sådana bloggar så heter dom sitt för & efternamn typ. Jag vill så mycket som möjligt koppla samman det med mitt LM Event.
Åh ok synd inte v.38 då, tester på jobbet lät spännande!

#22 - - Annie:

Vilka fina och sött mönster! ;)

Sv: Ja verkligen! gillar inte åska när jag är ute, kändes som man fick sjukt bråttom hem .. ;) Har stor respekt för åskan.

Kramar

#23 - - Hanna:

Åh söta!

#24 - - Denise:

Fina! :)

#25 - - JoJo:

vilken fin väska. grattis till henne! :)

#26 - - Anita:

Snygg!! :D

#27 - - Julia:

Va fin den var ;)

#28 - - Gabriella :

Tusen tack, såå himla fin!! 😍😍❤️ Kram

#29 - - Ida - foto & häst:

Så fin! :)

#30 - - Norahsmamman:

Så söt!

#31 - - NICOLE:

Roligt! :) hoppas din vecka börjat bra :)

#32 - - ullie:

Grattis Gabriella va fin den va kul minne

#33 - - Emilia:

Så fin väska, verkligen

#34 - - Heiduskaja:

Hej! den 4 juni publiceras vinnaren av veckans blogg för v27 kl 18:00! Kika in och se om det blir du som blir länkad i en vecka ! <3

#35 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fin den är :)

#36 - - Vanessa Andersson:

jättefina båda två!! grattis till vinnaren!

#37 - - marianne:

Grattis Gabriella, superfin vinst också...wow