Vyer från en bil

Nu ska jag visa er det jag gillar absolut bäst med att hyra bil när vi är utomlands: de fantastiska vyerna. Jag är så tacksam över att sambo ställer upp och kör dessa turer så jag kan sitta med kameran i högsta hugg och fånga allt det vackra.
 
Apella beach låg nedanför oss vid en av bilturerna.
 
En annan dag passerade vi den lilla byn Agios Nicolaus en bit upp i bergen.
 
Ovan ser ni den sydvästra kuststräckan av Karpathos och denna vy är sambos favorit. Nedan ser ni den lilla ön Kasos genom värmedimman som ligger en bit utanför Karpathos kust.
 
#1 - - Netti Starby:

Åh vad underbart det ser ut! :-D Kramis

#2 - - Linda:

Så himla vackert!! <3

#3 - - Anita:

Wow, läckert!!

Svar; Åh, tack snälla för lite tips inför Kreta! :D

#4 - - Natalia:

Wow så fint!

#5 - - Znogge:

Alldeles underbara bilder och fantastiska vyer!

Kram och ha en bra dag :D

#6 - - Bella:

Fantastiska vyer!

#7 - - elin:

Men åh vilka härliga bilder och vilka resor du gör!<3

#8 - - Frida G Svensson:

herregud vilken underbar vy! får sådan semesterlängt av dessa bilder!

Svar: Förstår det!:P
Kattis

#9 - - Linnéa:

Visst är låten bra, the weeknd kan liksom bara inte misslyckas <3

Vackra vyer :)

#10 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så vackert :). Sån utsikt :)

#11 - - åsa i åsele:

Grekland är blått å vitt om Du frågar mig :)
Jaa alltså jag tänker i färg...

Vita hus och dessa underbara blå dörrar :)

Dessutom sandstränder och hav som möter himlen.

#12 - - My:

Åh vad fint!

#13 - - Jessica Högberg:

Så vackert! ❤

#14 - - Days by Johanna:

Så underbara bilder.

Ja jag hoppas min magkänsla är fel :)

#15 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

jag är så orolig att köra på främmande vägar! ;/

#16 - - marianne:

Förstår att gillar dessa bilturer, där ni kommer högt upp och får dessa fantastiska vyer....fotot över din sambos favorit, blev MIN favorit :)

Tror jag få bjuda på mer än bara fika om du kommer och hjälper mej ;)

Kram

#17 - - Lina:

Herregud så fint!

#18 - - MoaKandelin:

Så fint!

#19 - - Sarah:

Apella beach såg riktigt mysigt ut :)

#20 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

Riktigt fina vyer! :)

#21 - - Gabriella :

Såå vackert!!

#22 - - Amanda CL:

Åh vad vackert!!!!

sv: Tack! Jag blir jätte glad när du säger det!kramar

#23 - - Emilia:

Åhh så härligt allt ser ut att vara *.*

#24 - - Amanda:

Alltså så underbart<3

#25 - - Linda:

Men wow helt fantastiska vyer! Vilken beach! Dit vill jag!
Svar: Jamen verkligen, VILA har ju funnits på Vero Moda tidigare sen tog dom bort det och VILA butiken i Trollhättan stängde. Ingenstanns i närheten av mig så finns VILA. Det andra märket Y.A.S som dom hade där har jag inte heller sett här, skall kika lite extra nästa gång, men såååå många fina plagg alltså!!
Aha ok men brukar du träffa ngn släkting på dina resor?

#26 - - MALIN:

Ser fantastiskt ut! Älskar att hyra bil på semestern och köra runt! Kram

#27 - - Julia Persson:

Super vackert!

#28 - - Erika:

Men alltså ja, lätt värt det för att fånga sådana här bilder ju :)

#29 - - Carolina Thoor:

Vad trevligt! Jag hade inte ens velat köra där i Grekland haha. Min pappa och mamma berättade att de åkte uppe vid bergen och det var verkligen en väg många greker kört ihjäl sig på. Obehagligt!

Sv; ja, det var verkligen underbart! Ja, det var verkligen en underbar dag tillsammans med min älskade mamma :D
Eller hur!! Så himla irriterande. Ska aldrig sätta foten där (hoppas jag kan hålla det också haha) ^^, han var verkligen hemsk!
Ja, samma kväll handlade jag ifrån samma affär fast via online :)

#30 - - ullie:

ja men Vilka vyer sen så vackra.
ja alla kikade på vattnet ha ha va tvungen skriva om det men ja det va ju meningen ha ha

#31 - - Ida - foto & häst:

Åh så vackert!!