Åter på torra land

Fullt ös medvetslös...eller nej, men timmarna har rullat på fasligt snabbt sedan vi landade på Arlanda igår eftermiddag. Jag ville mest kika in här och tala om att resan hem gick bra och vi har haft en grymt bra semester. Kort sagt har vi fått mycket sol, badat vid flertalet stränder, haft "nära döden"-upplevelse med en kackerlacka i badkaret, kört bil i rallykurvor, blivit facebookvän med hotellets ägare, upplevt helt galen vindstyrka och fantastiska vyer. Vi har ätit gott och numer har jag ränder efter både sandaler och bikini men mer om allt detta i kommande inlägg. Idag hoppas jag att ni haft bästa tänkbara Midsommarafton oavsett vad ni valt att göra med dagen.
 
#1 - - MALIN:

Hoppas att ni har haft en fantastisk resa! Kram

#2 - - Julia Persson:

Å va gott de dä såg ut ;)

#3 - - Linda:

Skönt att resan gick bra!
Underbara bilder du bjuder på <3

#4 - - Lillgarden:

Låter som ni haft en härlig semester.

SV: Ja men lite så känner jag med! Längtar dom så trivs dom iallafall i skolan!
Men nu hoppas jag att dom kan njuta av ett långt sommarlov med!

#5 - - Znogge:

Dramatiskt men bra alltså ;-)

Kram

#6 - - Tove:

Så fint!!

#7 - - Linnéa:

Åh Frozen yoghurt <3
Flera har frågat om mitt laxcheesecake recept, så det kommer upp ett inlägg sen :)

#8 - - Netti Starby:

Vad härligt du har haft det förutom kackelackor i badkaret! Kramis

#9 - - Lena i Wales:

Den glassen vill jag ha!!! Älskar glass och blir så sugen när jag ser din bild!
Ha en trevlig fortsättning på midsommarhelgen!

#10 - - Josse:

Åh vad sugen jag blev på glass nu!

Svar: Hihi förstår det!😛
Kattis

#11 - - Amanda:

Haha lät som en fullspäckad semester! Men super härliga bilder<3

Svar: Tackar!😀
Kattis

#12 - - elin:

Åh så härliga bilder , hoppas du hade en toppen bra midsommar<3

Svar: Tackar!☺
Kattis

#13 - - Annie:

Åh vad det låter underbart, allihop :) ;)
Den där glassen såg ju underbart god ut också<3

Kramar

#14 - - Days by Johanna:

Låter som en riktigt härlig semester!

#15 - - Erika:

Så härliga bilder och lät som ni haft det toppen! Förutom kackerlackan då :o

Svar: Tackar!😀
Kattis

#16 - - Cindy:

Så deilig! Herlig med fint vær nå! <3

#17 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Gud, det låter verkligen helt makalöst :D :D Såååå härligt!

#18 - - Denise:

Semester när det är som bäst! :D

#19 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Låter ju helt ljuvligt :D

#20 - - Marianne :

Det låter som bästa semesterveckan :)
Hoppas ni haft en lika bra midsommar
Kram