Fiska och grilla i goda vänners lag

En stund efter frukost igår packade vi ner lite mat, kameran och fiskegrejer och åkte iväg till Smörnäs för att möta ett par vänner. Omgivna av Testeboån fiskade grabbarna medan tjejerna knatade runt med kamerorna i högsta hugg. Tystnad blandat med fågelkvitter och vattnet kluckandes mot stenar, ömsom stormvindar, molnigt och solsken. Precis som jag trodde blev det dock inget bad för någon av oss.
 
Tillbaka till vardagen idag och en lång dag på jobbet följt av en kväll på stan med middag och bio. Hade ni en bra dag igår och är ni redo för vad denna onsdag har att erbjuda?
 
Efter flera timmar av frisk luft så var det dags för lite mat och på grillen lades cevapcici och kalkonkorv samt ett foliepaket med en fetaost-saganaki. Tänk vad gott mat smakar när man äter den utomhus.
 
#1 - - Netti Starby:

Åh vilken mysig dag ni hade och jag förstår att ni inte badade. Ha en fin dag! :-D Kramis

#2 - - Heléna:

Ser ut som att ni hade det riktigt trevlig! Jag jobbade ju igår så det blir inte så stor skillnad att gå till jobbet idag :D Väntar på att vc ska ringa upp så får jag se om jag får en läkartid idag så jag kan få hjälp med mina luftrör. Ha en riktigt fin dag härliga Kattis <3 Kramar <3

#3 - - Linda:

Nämen gud så mysigt :-D

#4 - - Sara Ekman:

Så härligt :)

#5 - - Bella:

Åh vad mysigt!

http://nouw.com/bellss

#6 - - åsa i åsele:

Vad dagen än erbjuder så hoppas jag på enbart positivt och glädjefyllt,
J har nämligen nu åkt till Umeå Universitets Sjukhus för en "bara över dagen" operation i ryggen, inläggning sker ifall operationen blir mer komplicerad ett om något tillstöter.
Jag tycker inte riktigt om detta att nyopererad ska behöva åka 18 mil i taxi efter operation å då vi nu bor som vi bor är det lite nervöst.

Jag hoppas Din dag förlöper helt planenligt.

#7 - - Henrik Olsson - Föreläsning:

Vad trevligt :)

#8 - - Linnéa:

Sååå härliga bilder :).
Haha, jag har faktiskt betalat lite av beloppet för Goliat, så man kan säga att han är min hund med 🤗

#9 - - Linnea Aurora:

Åh mysigt!! Vilken film såg ni på bio??

#10 - - Annie:

Vad mysigt det låter! ;) Och underbara bilder :)

Hoppas du har en bra onsdag<3

#11 - - Jennifer Queen:

Vad kul och mysigt :)

#12 - - Johan:

Åh det låter som en fin dag! Det är så fint att vara ute i naturen sådär, om det är fint väder vill säga, annars är jag helst inne ;)

Vad är saganaki? :)

SV: Tack! Jag hoppas på positivt besked här nu om några dagar!
Lägenheten blir nog också bra, men jag hoppas som sagt att jag får jobbet, annars ligger jag inte så bra till...

Aj, det låter inget vidare... hoppas nacken blir bättre snart! Det är ju alltid, som du säger, lite läskigt när det är nacke/rygg/huvud involverat sådär...

#13 - - Amanda CL:

Vad härligt!

Gudja! är sån skillnad när man äter en mat ute och när man äter samma mat inne :P

#14 - - Days by Johanna:

åh så härligt! :)

Ja tror det var reklam för ngn känds podd eller nått sånt.

#15 - - MALIN:

Vilka härliga bilder :) Naturen är så fin! Kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#16 - - Jasmine:

Att vara ute i naturen är härligt! Det ska erkännas att jag behöver fler timmar i det gröna.

(Sent) Svar: Tack för gratulationen! Uppvaktningen på min födelsedag uppskattades.

Kram

#17 - - Gabriella :

Så mysigt!!

#18 - - Orsakullan som blev mamma vid 20. lärare o doula:

Men du så mysigt :). Sånt där gillar jag verkligen :)

#19 - - Carolina Thoor:

Låter jätte underbart :D

Sv; jo tack, det vart en lugn söndag med lugna patienter! :)
Och jo tack, det var ett mysigt och härligt firande hos min farmor i söndags :)

#20 - - Nina Bergquist:

ååå så roligt. Så himlans mysigt!!

#21 - - Sabina, mamma vid 15 och nu 3 barns mamma!:

Sv; Jag förstår verkligen det du säger, jag kan känna så ibland också men å andra sidan är jag extremt ärlig själv så jag uppskattar alltid när andra är det också - oavsett om jag är i en sämre period eller inte.

Jag är hemskt ledsen för din skull men så skönt att du kunnat bearbeta det <3

#22 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Vad mysigt:)

#23 - - Erika:

Så mysigt det lät :)

sv. Ja poängen är baserad på hur bra jag tycker den är för att vara en komedi och med tanke på att jag inte gillar så många och denna var bra så blev det högt betyg :)

#24 - - ullie:

fina bilder som alltid
ja det känns som om vädret tjatar man om 24 -7 som min ebba säger men ja så är det tyvärr suck skit väder idag me

#25 - - J:

Fina bilder!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#26 - - Felicia:

mysigt