I min resväska

Nu jäklar börjar resfebern krypa på och idag känns det för en gång skull inte så farligt att det är måndag eftersom just nu bara innebär en dag närmare avresa. Idag är det dessutom lite AW med kollegorna och vi ska först spela kubb och sedan sätta oss och ha trevligt på en uteservering är tanken, så håll gärna tummarna för att vi får lämpligt väder det.
 
Helgen blev riktigt härligt oplanerad och lugn och precis som jag trodde kunde jag inte låta bli att börja packa ner lite grejer i resväskan. Kommer ni ihåg inlägget om mina nya färgglada skor där jag påpekade hur ovanligt det var med kläder i denna blogg? Någon av er kloka läsare påpekade då att det finns många samband mellan resor och kläder och påminde mig om hur roligt det är att planera sina outfits inför en resa. Därför tänkte jag nu ge er en tjuvkik på lite av kläderna jag redan packat ner.
 
Kortbyxor är ett måste och här nedan ser ni två par supersköna och snygga från Adidas tillsammans med ett par snygga, svarta från Carlings. Dessa matchar jag med färgglada linnen och tre av de som följer med ser ni ovan, ett från H&M, ett från Lindex och ett från fd JC.
 
Två par sandaler följer med, ett par för lite längre promenader som jag köpt på Stadium och ett par för kortare svängar som t.ex. restaurangbesök när man vill känna sig lite extra fin.
 
Minst två par bikinis är ett måste där den ena är ypperlig för lite mera bad och lek medan den andra passar sig bättre för lugnare aktiviteter som solande. Sen är min lilla läderhandväska obligatorisk (köpt i en lädershop på Kreta) så jag har en plats att lägga mobil och adrenalinsprutan mot allergi när jag är ute på vift i värmen.
 
Minst en klänning får alltid följa med och denna gång blir det dessa favoriter från H&M och Indiska som gärna matchas med hatten på bilden. Super med en hatt när solen gassar som mest tycker jag. Som ni ser så förväntar jag mig varmt väder och prognosen ser just nu lovande ut men självklart kommer jag även packa ner någon långärmad tröja och reser i sneakers och långbyxor. Imorgon tänkte jag visa vad som än så länge finns nerpackat i mitt handbagage.
 
#1 - - J:

Fina saker!!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#2 - - åsa i åsele:

Gillar klänningarna, jättefin färg på den blå bikinin.

Jag hoppas Du har en fin måndag.

#3 - - Linda:

Många fina somliga kläder :-D

Svar: :D
Kattis

#4 - - Hanna:

De var riktigt gott med våfflor och ett bra benpass man mår så bättre efteråt :D

#5 - - Jessica Högberg:

Oj oj så planerad du är. Själv brukar jag få packa på morgonen innan planet går då jag alltid lyckas jobba in idet sista... haha...

#6 - - Alva Berg:

Härligt inlägg! kramar

#7 - - Josse:

Fina plagg!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#8 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

SÅÅÅÅ SNYGGT, nu önskar jag typ lite att du var en modebloggare också, trots att jag ju älskar att läsa om dina resor :D :D

Angående veckans ups och downs så funderar jag på att ta bort veckans downs, för det drar ju ner stämningen så mycket, även om de är helt sanna... Vet inte hur jag tänker kring det :D

#9 - - marianne cargus:

Riktigt snygga klänninger...och linnen...och skor...och hatt..haha
ja allt var snyggt, shorts är ju bra att ha i enfärgat och sen byta till färgglad överdel efter humör,

jo jar hopps också att vi ska får många fina år tillsammans, även om det ser lite mörkt ut för tillfället.....men jag försöker att tänka positivt :)

kram

#10 - - LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar? :

Åh vill också resa nuuu!

#11 - - Bella:

Mysigt med AW och spännande att resan närmar sig!

http://nouw.com/bellss

#12 - - NICOLE:

Hihi härligt med resefeber och kul att se lite av vad du packar ner! :)

#13 - - Louise:

Älskar färgglada kläder :D

#14 - - Lillgarden:

Härligt med förberedelse för resa! Så mysigt!

Sv: Det absolut bästa hade varit om det var fint väder på dagarna och regnade på nätterna! Hade vi alla varit nöjda, haha!

Gubben åkte med barnen in på träningen, regnade lite men inte mycket tack och lov!
Ha en fortsatt fin vecka!

#15 - - Netti Starby:

Vad kul att du visar det du packar ner inför resan! :-D Kramis

#16 - - Znogge:

Snyggt och bra val! Själv tänker jag börja med att köpa två baddräkter...

Kram

#17 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Kul att få se! Det här med att packa är ju en kont i sig ;)

Svar: Verkligen!
Kattis

#18 - - Cindy:

Moro! Og herlige klær da!

Svar: 😀
Kattis

#19 - - Erika:

Håller tummarna för fint väder för er :)

#20 - - Henrik Olsson - Föreläsning:

Jag reser sällan, men när jag väl gör det så blir det alltid fullt i väskan! :P

#21 - - MALIN:

Vilket roligt inlägg! Kram

Svar: Tack!:)
Kattis

#22 - - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Så härligt att det börjar närma sig avresa :)

#23 - - Bokstund:

Kul inlägg! 😊

Svar: Tack!☺
Kattis

#24 - - elin:

Bikinisarna helt klart det viktigaste i resväskan!<3

Svar: Haha visst är det!☺
Kattis

#25 - - Annie:

Vad roligt att få se lite outfits som du ska ha med dig på resan, riktigt kul tycker jag ;)
Vilka fina skor! :)

Vad härligt med resa för dig, hoppas du/ni får det toppen :)

Sv: Tack så mycket snälla du :) det värmer<3

Kramar

#26 - - hellstromellinor.blogg.se:

Vad roligt med AW!

Svar: Väldigt roligt!☺
Kattis

#27 - - Natalia:

Så spännande :D Så mycket fint!

Svar: 😀
Kattis

#28 - - Sara Ekman:

Härligt :D

#29 - - Days by Johanna:

Hoppas ni fick bra väder till kubbspelet!

Kul och få se vad du packar ner inför resan =)

#30 - - Linda:

Men guuud så fin du kommer att vara! Underbart så avis då vädret här hemma är piss dåligt!
Svar: Kul att du tycker det Kattis!Jag kommer ha fler frågestunder, så var inte orolig då får du ställa en massa frågor som kompensation ;)Åh men jag med det är ju nästan det roligaste själva planerandet! Hoppas vi ses snart då ;)

#31 - - Gabriella :

Såå fina plagg och saker!! :D

Svar: Tackar!☺
Kattis

#32 - - Linnéa:

Åh härliga plagg - gillar verkligen sandalerna <3

Svar: 😀
Kattis

#33 - - Sussi:

Förstår att resfebern börjar göra sig påmind nu. Det är kul att börja packa tidigt. Jag ska åka till Rom i september, är det för tidigt att börja packa nu??? haha
Hoppas du kommer få en riktigt trevlig resa. Du har fina saker med dig..

Svar: Haha aldrig för tidigt att börja packa!😉
Kattis

#34 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Åh vad härligt att resa iväg:)

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#35 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Kul med AW :). Fina plagg du packat :)

Svar: Tack!☺
Kattis