Lätt som en fjäder

Ja inte riktigt men nog känns det himla härligt att det redan är fredag och snart helg igen måste jag erkänna. I vårt hushåll är denna helg i stort sett oplanerad och känner jag mig själv rätt så kommer jag börja packa inför resan redan på lördag medan jag sippar på ett glas vin, gillar att börja i tid. Har ni några särskilda planer inför helgen? 
 
Snart ska jag fylla min termos med kaffe (ja, jag tar med mig eget kaffe på morgonen eftersom automatkaffet på jobbet inte riktigt är min favorit) och hoppa på cykeln ner till bussen. Jobba ett par timmar och sedan träffa en god vän för golunch, jobba några timmar till innan hemgång. Efter jobbet är min förhoppning att vädret är joggvänligt så jag kan inleda helgen med lite endorfiner.
#1 - - Netti Starby:

Vad kul att du snart ska resa och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 - - Linda:

Åh, jag tycker också att det är riktigt härligt med helg nu!!

#3 - - åsa i åsele:

Samma trista väder här, grått, mulet å regntunga skyar. Inte kul.

Igår kväll var det samkväm med Elins klass, brännboll å grilla,
grått, mulet men uppehåll typ nästan hela tiden vi var ute,
så vi hade ändå tur med vädret ;-)

#4 - - Heléna:

Det låter som att du har en trevlig dag framför dig! Ha en riktigt fin fredag nu härliga Kattis :D Kramar <3

#5 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Skönt med en oplanerad helg :) Själv ska jag resa bort och gå på bröllop i helgen :)

Svar: Så roligt med bröllop!☺
Kattis

#6 - - Bella:

Spännande med resan!

#7 - - Denise:

Jag har också en oplanerad helg att se fram emot. Ska bli såå härligt! :)

Svar: Verkligen härligt!😀
Kattis

#8 - - Lena i Wales:

Låter härligt!
Jag börjar jobba igen på söndag, men har haft ledigt med svenska väninnor på besök hos mig här i Wales i över en vecka, så det har varit helg för oss i flera dagar. Så snart börjar verkligheten igen!
Önskar dej en härlig weekend!

#9 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Smart att ta med eget kaffe :).

I helgen är det Å-festen här i stan så jag ska nog ut imorgon och ta mig en öl :)

#10 - - Jessica Högberg:

Låter som en mysig helg. Vart ska det åkas?

#11 - - Jennifer Queen:

Fin bild och hoppas du har en bra dag :)

#12 - - Louise:

Låter som en härlig fredag! Själv blir det bara lugnt :)

#13 - - MALIN:

Hoppas att du får en underbar helg! Kram

#14 - - Annie:

Vad skönt med en oplanerad helg :)
Våran helg är i stort sett också det-och det känns skönt faktiskt ;)

Vad mysigt med en vänskapslunch ;)

Hoppas du får en fin fredagskväll!
Här blir det snart tacos :)

Sv: Tack så mycket :)

Kramar

#15 - - Linnéa:

Haha, funderar också på att börja med termoskaffe hemifrån, eftersom alla på kontoret vill ha olika styrkor på sitt kaffe, i-landsproblem! :)

Svar: Haha japp ett av våra största i-landsproblem!😛
Kattis

#16 - - NICOLE:

Det låter skönt :D Min helg är också oplanerad i skrivande stund. Många planer men inget spikat ;)

#17 - - Marianne :

Lite osäker om den kommentar jag skrev i morse kom fram, jag hade lite nät-strul. .
Hue som helst så önskar jag dej en trevlig kväll och en skön helg...
Kram

#18 - - marianne cargus:

Nu har jag letat upp mina foton på sländan, om jag inte glömmer det så kommer de i morgondagens inlägg:)
Kram

#19 - - Gabriella :

Skönt med en oplanerad helg!!

#20 - - Liene Svärd:

Jogga är så härligt. Gjorde det i morse, behövdes. Imorgon ska min kompis ha möhippa och jag ska hjälpa till fixa i ordning allt.

#21 - - Amanda CL:

Fint foto!

Jag ska ut en sväng med mamma och hennes man imorrn :) får se vad vi ska göra o så :)
kram

Svar: Tackar!☺
Kattis

#22 - - Natalia:

Så vacker bild ;D

Ps. Imorgon åker jag till Grekland vilket innebär att uppdateringen på bloggen blir lite segare än vanligt, men häng med på snapchat (nattist) för att se vad vi hittar på!!

Ha det bäst!

Svar: Tackar!☺
Kattis

#23 - - elin:

Fin bild!<3

Svar: Tackar!☺
Kattis

#24 - - Sussi:

Jag dricker inte kaffe överhuvudtaget. Har aldrig gjort :)
Skönt med helg. Hoppas vädret var fint så du fick din planerade inledning :)

#25 - - MALIN:

Hoppas att du får en grym helg! Kram

#26 - - ullie:

skönt ändå med lite oskrivna blad i bland
nä tyvärr inte så bra men men ja kämpar på det blir väl bättre snart kramar o ha en härlig lördag nu då

#27 - - Emilia:

Min helg är också ganska oplanerad haha..

Svar: Haha kan vara rätt skönt ibland!☺
Kattis

#28 - - Amanda:

Så mysigt<3